manutdman
|
|
Jeg har gjort som der er skrevet i det link og det har fungeret perfekt for mig Tak det prøver jeg, filen her på siden virker ikke for mig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
mon ikke du har fat i den forkerte mappe inde i data ?
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
mon ikke du har fat i den forkerte mappe inde i data ?
Nej har gjort det rigtig og i den rigtige mappe Total underligt... Jeg bruger endda den nye mappe 1712 mappen
|
|
« Seneste Redigering: 20 Jan 2017, 12:05 af manutdman »
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nu prøver jeg filen her på siden dvs jeg går ind i:
Steam>steamapps>Common>fm17>data>db>1712>Inc>
Skal jeg så sætte filen ind i all eller slette all og ligge filen ved siden af greek.
Filen er på siden er jo ingen mappe så den kan ikke udpakkes
|
|
|
|
|
|
|
|
COYI
Lilleputspiller
|
|
Gå ind under transfers og find tilbuddet i din oversigt. Der skulle man gerne kunne se det.
Det kan man desværre ikke.. Har netop modtaget endnu et tilbud på en spiller hvor det købende hold til have mig til at betale noget af lønne. Feltet er låst og jeg kan ikke se hvad der står.. Æv!
|
|
|
|
Come On You Irons!
|
|
|
|
Gilly
|
|
Hvordan søren ser man "sælgende holds lønbidrag" ved et købstilbud på en af mine spillere når den bydende klub har låst beløbet og feltet ikke viser hele beløbet??
Markér det.. Også selvom feltet er låst. Bare brug musen som du ville når du ellers markerer noget - Så rykker tallene sig
|
|
|
|
|
|
|
|
sorte
|
|
Nogle der ved hvor lang tid det sådan ca. tager en spiller at lære en ny rolle? Der er nemlig ikke nogle af mine angribere som er kompetente i at spille komplet angriber og derfor træner jeg dem i netop den rolle - nu her et år efter er der ikke nogle af dem som er blevet bedre end de to streger de var da jeg startede. Så nytter det noget at blive ved med at træne dem eller skal jeg sælge dem alle også finde nogle som kan spille komplet angriber?
|
|
|
|
|
|
|
|
COYI
Lilleputspiller
|
|
Markér det.. Også selvom feltet er låst. Bare brug musen som du ville når du ellers markerer noget - Så rykker tallene sig HA, det virkede! Tak! Nu accepterer jeg ikke tilbud i blinde mere
|
|
|
|
Come On You Irons!
|
|
|
|
sorte
|
|
Nogle der ved hvor lang tid det sådan ca. tager en spiller at lære en ny rolle? Der er nemlig ikke nogle af mine angribere som er kompetente i at spille komplet angriber og derfor træner jeg dem i netop den rolle - nu her et år efter er der ikke nogle af dem som er blevet bedre end de to streger de var da jeg startede. Så nytter det noget at blive ved med at træne dem eller skal jeg sælge dem alle også finde nogle som kan spille komplet angriber? Prøver lige igen
|
|
|
|
|
|
|
|
cartoon
|
|
Er det mig eller ser det skidt ud for dansk fodbold efter 10 sæsoner med den nye struktur, både nationalt og internationalt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Hey fmfreaks ...
Nogle der ved om Malaga stadig har penge her i fm 17 ? eller om der bliver skudt nogle penge i klubben ?
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
COYI
Lilleputspiller
|
|
Har nu spillet snart to hele sæsoner med Chelsea, som er mit første FM17 spil, og jeg har endnu ikke oplevet et brændt straffespark til hverken mig eller mine modstandere. Har været i to straffesparkskonkur rencer og de er begge først blevet afgjort når målmanden skulle sparke. Ellers blev alle spark sat ind.
Andre, der har oplevet dette?
|
|
|
|
Come On You Irons!
|
|
|
|
Herlev
|
|
Har nu spillet snart to hele sæsoner med Chelsea, som er mit første FM17 spil, og jeg har endnu ikke oplevet et brændt straffespark til hverken mig eller mine modstandere. Har været i to straffesparkskonkur rencer og de er begge først blevet afgjort når målmanden skulle sparke. Ellers blev alle spark sat ind.
Det har jeg på ingen måde oplevet, synes faktisk der bliver reddet en del straffespark
|
|
|
|
The mighty Blues from London CHELSEA!!
Obi Mikel - En af de største!
|
|
|
|
DANzin22
|
|
Jeg oplever rigtig mange brændte straffespark! Jeg vil endda mene, at der bliver brændt alt alt for mange i forhold til irl.
|
|
|
|
|
|
|
|