home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1105 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137818 gange)
cartoon
Reserveholdsspiller

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #210: 04 Dec 2016, 14:03 »

Jeg har en spiller der gerne vil have ny kontrakt, og jeg vil rigtig gerne give ham én. Jeg kan dog ikke få lov at tilbyde ham ny kontrakt, jeg kan kun sætte ham på fritransfer eller ophæve kontrakten efter gensidig aftale. Nu er han så blevet sur fordi han ikke har fået tilbudt ny kontrakt.

Er det en kendt bug i spillet eller gør jeg noget forkert?

Havde sammen problem med Chris Smalling Smiley 

sorte
Juniorspiller
**

« Svar #211: 04 Dec 2016, 14:08 »

Er der nogle af jer som har oplevet at man ikke kan give et nyt bud på en spiller selvom man har afvist det tidligere?
Altså jeg har budt på en spiller hvor klubben har fastlåst nogle klausuler som jeg ikke vil acceptere, derefter afslog jeg tilbuddet de kom med også vil jeg vente et par dage med byde på ham igen. Da jeg så efter et par dage prøver at byde på ham igen kommer det samme bud op med de samme fastlåste klausuler, hvilket et hamrende irriterende da han nu er sat til salg og at jeg så ville kunne få ham for en kontant pris uden klausuler!

Er der nogle som ved om det er muligt at kunne give et komplet nyt tilbud?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #212: 06 Dec 2016, 13:15 »

Er det bare mig eller er lønnen markant højere i premier league kontra de andre lande?

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #213: 06 Dec 2016, 14:54 »

Er det bare mig eller er lønnen markant højere i premier league kontra de andre lande?

Det er nok korrekt, men er vel et billede af virkeligheden.

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #214: 06 Dec 2016, 15:27 »

Er lidt nysgerrig på hvor mange ligaer folk tager med i deres saves? jeg har altid holdt mig til 7-9 ligaer og stor database, men kunne egentligt godt tænke mig at have mange flere med. I hvilken grad går det udover loadetiden og bare generelt spillet?

Ved selvfølgelig godt man ikke tager specielt mange ligaer med hvis man har en lidt svag computer, men har man en rimelig god en tænker jeg det kan køre udemærket med mange ligaer.

Byd gerne ind, vil meget gerne vide hvad folk har af erfaring omkring at have mange ligaer med uden det går udover oplevelsen af spillet

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #215: 06 Dec 2016, 15:34 »

Jeg har 53 ligaer fordelt på 23lande med, men det er fordi jeg lige har startet et journeyman save, og min load time er ikke meget anderledes end den plejer, når jeg har de 8-9 lande med.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #216: 06 Dec 2016, 15:47 »

Jeg har 53 ligaer fordelt på 23lande med, men det er fordi jeg lige har startet et journeyman save, og min load time er ikke meget anderledes end den plejer, når jeg har de 8-9 lande med.

Hvad har din computer af ydeevne i forhold til de stjerner der gives når man starter spillet? er der 5 stjerner i begge? eller har det ikke den store betydning. Jeg er nemlig selv ude i ligesom du at have en masse ligaer med så man kan skifte rundt som man vil

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #217: 06 Dec 2016, 15:54 »

Har 5 stjerner begge steder Smiley

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #218: 06 Dec 2016, 18:13 »

Har 5 stjerner begge steder Smiley

Så må du også ha en vild maskine)

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 06 Dec 2016, 21:41 »

Hurtigt spørgsmål: I Rusland står der, at der ikke må være mere end 6 fra andre lande i startopstillingen.. Betyder det, at jeg gerne må skifte en russer ud med en "Ikke-Russer" sådan at fordelingen bliver 4-7 i pausen? Eller skal der være minimum 5 russere på banen hele tiden?

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 06 Dec 2016, 22:10 »

Hurtigt spørgsmål: I Rusland står der, at der ikke må være mere end 6 fra andre lande i startopstillingen.. Betyder det, at jeg gerne må skifte en russer ud med en "Ikke-Russer" sådan at fordelingen bliver 4-7 i pausen? Eller skal der være minimum 5 russere på banen hele tiden?

Jeg mener helt sikkert, at der minimum skal være 5 russere på banen hele tiden! Du kan ikke skifte ud i halvlegen, så du eksempelvis får 7 europæere på banen. Thumbs Up

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 09 Dec 2016, 22:12 »

Hej hvor meget skal man lytte til sin assistents "før kamps taktiske rådgivning". Min assistent har 15 i taktisk viden. Han har nogle gange med at gerne ville ændre min mentalitet fra kamp til kamp.

Eks: Sidste kamp anbefaler min scout at jeg til min kamp træning træner defensiv placeringsevne og samtidig siger min assistent at jeg skal ændre min mentalitet fra standard til kontra. Jeg vandt kampen og det virkede som de taktiske råd virkede.

Men nu til min næste kamp, anbefaler min scout at jeg træner def. placeringevne, dog siger min assistent at jeg skal spille kontrolleret. Burde jeg lytte til min assistent eller min egen mavefornemmelse og spille kontra mentalitet igen?

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 10 Dec 2016, 12:34 »

Director of Football....

Jeg er godt med på at det er en stor del af spillet, men har nogle af jer prøvet at lade jeres Sportschef sørge for at hente spillere til klubben.?

Jeg overvejer lidt at lade min Sportschef prøve det, mest af alt fordi jeg i 2 transfervinduer nu får beskeder fra scouts og assistenten at jeg kunne bruge mere dybde på flere pladser, til trods for at jeg har min 2 spillere til hver position.

er der nogen der har prøvet det - og hvad skete der.??

Love the Blues

fck-drengen
Gæst

« Svar #223: 11 Dec 2016, 12:32 »

Andre end mig der oplever problemer med at sælge spillere ?
Jeg tænker både når man tilbyder spillere til klubber og andre klubbers interesse når en spiller gør det godt.
Sammenlignet med tidligere sæsoner syntes jeg det er meget sværere at sælge spillere når man tilbyder dem. Fx vil klubber ikke engang byde under halvdelen af Isaac Success(rating 7.0) værdi på 90m dkk.

22
Landsholdsspiller

« Svar #224: 11 Dec 2016, 12:55 »

Nej, jeg synes også det er svært at komme af med spillere, og meget få bud man får på spillere man ikke har sat til salg også

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010