home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137712 gange)
NikGKbh
Lilleputspiller
*

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #150: 10 Nov 2016, 21:33 »

Er din også sådan når du spiller fm17?

Hvor varm bliver din CPU?

Ja det eller andre spil, samt revit (et 3d tegne program).

Forskellet faktisk. Lige nu ligger den på 70 og jeg spiller FM. Men larmer (arbejder) meget. Smiley

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #151: 10 Nov 2016, 21:34 »

Har i oplevet, at Brexit har påvirket jeres saves med engelske klubber? Smiley

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller

« Svar #152: 10 Nov 2016, 21:47 »

Er der nogen som kan fortælle mig hvor man kan se hvilken fod der er ens spillers favorit - for har en spiller hvor der står at hans foretrukne ben er begge men jeg kan ikke finde ud af hvilket som er hans naturlige Smiley

Du skal op under udvikling og så den der hedder taktik i under menuen  Thumbs Up

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

« Svar #153: 11 Nov 2016, 00:28 »

Har i oplevet, at Brexit har påvirket jeres saves med engelske klubber? Smiley

Jeg har spillet frem til sommeren 2021 i england, og Brexit er ikke sket endnu. De er stadig medlem af EU, selvom jeg dog glæder mig til og se hvilke konsekvenser det kan have for mit spil.

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #154: 11 Nov 2016, 14:34 »

Hvordan kan man lave udseendet om på sin manager? Er det umuligt?

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #155: 11 Nov 2016, 19:41 »

Ja det eller andre spil, samt revit (et 3d tegne program).

Forskellet faktisk. Lige nu ligger den på 70 og jeg spiller FM. Men larmer (arbejder) meget. Smiley

OKay.. Min ligger omkring 65 grader og når jeg har spillet lidt så ryger den nok op omkring 80 i kampene og der køre blæseren næsten på fuld knald.. Det træls

MBO
Juniorspiller
**

« Svar #156: 12 Nov 2016, 09:06 »

Hej. I det ene spil jeg lavede var det muligt at leje Memphis Depay, fordi han var sat til leje.

Men i det næste spil jeg startede var han ikke sat til leje.

Kan det godt skifte fra spil til spil? Smiley

Nodiem
Blogmester

« Svar #157: 12 Nov 2016, 09:13 »

Ja

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #158: 12 Nov 2016, 14:16 »

Er det ikke muligt at få designet fra "Personalets råd" til at være det samme design som de foregående år i stedet for at de popper op i en mail med alle krydset af? Synes det tager for lang tid hver gang at skulle fjerne alle dem jeg ikke bruger (fjerner nok 9/10) og der var det noget hurtigere med de foregående år blot at trykke afvis råd, da man hurtigt kunne se hvad de handlede om uden at man skulle til at scrolle osv. Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 12 Nov 2016, 16:01 »

Er der nogen der kan forklare Serie A, reglerne med fokus på Ikke-EU spillere? Jeg havde over 3 i truppen, og så skulle jeg vel ifølge reglerne være berettiget til at hente 2, right? Jeg har nemlig hentet Jorge og registreret ham uden problemer, men når jeg prøver med Predrag Rajkovic står der han ikke kan registreres før der opstår en ledig Ikke-EU plads? - Hvis det er tilfældet, så kan jeg vel reelt set kun hente én Ikke-EU borger pr. sæson?

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #160: 13 Nov 2016, 03:48 »

Er der nogen der kan forklare Serie A, reglerne med fokus på Ikke-EU spillere? Jeg havde over 3 i truppen, og så skulle jeg vel ifølge reglerne være berettiget til at hente 2, right? Jeg har nemlig hentet Jorge og registreret ham uden problemer, men når jeg prøver med Predrag Rajkovic står der han ikke kan registreres før der opstår en ledig Ikke-EU plads? - Hvis det er tilfældet, så kan jeg vel reelt set kun hente én Ikke-EU borger pr. sæson?

Man kan max hente 2 ikke-EU spillere. Det kræver dog følgende er opfyldt:

Den første ikke-EU spiller kan hentes og registreres så længe han har spillet 5 landskampe (det er inklusiv U21 landskampe hvis han er under 21 år gammel) eller han har været indkaldt til landsholdet 2 gange i foregående sæson.

Den anden ikke-EU spiller kan hentes og registreres hvis en af dine nuværende ikke-EU spillere bliver solgt til en udenlandsk klub eller han har kontraktudløb/får ophævet kontrakten eller han bliver EU nationaliseret.

Så ja, man kan kun udvide sin ikke-EU spiller kvota med een spiller pr. sæson, du er nødt til at sælge en ikke-EU spiller til en udenlandsk klub eller ophæve hans kontrakt for at frigøre en ikke-EU plads og få mulighed for at registrere ikke-EU spiller nummer 2.

« Seneste Redigering: 13 Nov 2016, 03:50 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gilly
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 13 Nov 2016, 10:09 »

Man kan max hente 2 ikke-EU spillere. Det kræver dog følgende er opfyldt:

Den første ikke-EU spiller kan hentes og registreres så længe han har spillet 5 landskampe (det er inklusiv U21 landskampe hvis han er under 21 år gammel) eller han har været indkaldt til landsholdet 2 gange i foregående sæson.

Den anden ikke-EU spiller kan hentes og registreres hvis en af dine nuværende ikke-EU spillere bliver solgt til en udenlandsk klub eller han har kontraktudløb/får ophævet kontrakten eller han bliver EU nationaliseret.

Så ja, man kan kun udvide sin ikke-EU spiller kvota med een spiller pr. sæson, du er nødt til at sælge en ikke-EU spiller til en udenlandsk klub eller ophæve hans kontrakt for at frigøre en ikke-EU plads og få mulighed for at registrere ikke-EU spiller nummer 2.
Mange tak.. Må huske at læse det hele med småt næste gang Wink Så må Rajkovic en tur på udlån.. For jeg går ud fra, at det kun er Ikke-EU spillere der har været registreret, og ikke alle dem der måtte løbe rundt på ungdomsholdene der tæller?

ernemann
Ynglingespiller

« Svar #162: 13 Nov 2016, 23:26 »

Hvis man har en spiller der ikke kan få arbejdstilladelse hvor sender man ham hen? Belgien? Holland?

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #163: 14 Nov 2016, 07:47 »

Jeg plejer gerne at ville sende ham til Bulgarien, da det kun tager tre år at få arbejdstilladelse der. Det kræver selvfølgelig at du har en feederclub der eller der kommer bud på ham derfra. Der er helt sikkert også andre lande hvor det kun er tre år - jeg har bare ikke undersøgt det nærmere. Smiley

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #164: 14 Nov 2016, 16:32 »

Jeg har lige et spørgsmål. Hvad skal en sportsforsker være god i? altså hvilke egenskaber? Smiley

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010