home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1099 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137730 gange)
STAAL
Ynglingespiller

Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #120: 05 Nov 2016, 15:25 »

For at undgå dette fremover, kan du trykke på Steam oppe i venstre hjørne->Indstillinger>Downloads>Steam-Biblioteksmapper, og her kan du tilføje en mappe på et andet drev som din standard download mappe for steam, så behøver du ikke flytte dine spil hver gang du anskaffer et nyt.

Dette havde jeg allerede gjort, og ja mine spil bliver installeret på mit E-Drev, mit problem er at savegame og grafik default bliver lagt på C-Drevet. Det var dette jeg ledte efter en løsning til Smiley

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #121: 06 Nov 2016, 10:25 »

Hej

Jeg er begyndt af lede efter talenter. Har kigget efter hvornår de nye regens er i de forskellige lande. Jeg undre mig over at jeg ikke kan finde nogle gode talenter f.eks. i Brasilien. Jeg har søgt fra 15 til 19 år og har så markeret de først 100 og fået min talentspejder til at kigge spillerene igennem og som har fuld kendskab til landet. Har gjort det samme i England og tror ikke engang jeg fandt en 4 stjernet talent.

Kan det passe eller gør jeg noget forkert? Troet nemlig at jeg lige havde fundet en nemt måde at finde talenter på. 

22
Landsholdsspiller

« Svar #122: 06 Nov 2016, 11:17 »

Seriøst hvor kan jeg vælge at vælge hold senere når jeg begynder et nyt spil?! Har haft fundet det før men nu er det bare væk................ .... Ragequitter inden jeg er igang snart -_-

Guldbrand
Blogmester

« Svar #123: 06 Nov 2016, 11:20 »

Seriøst hvor kan jeg vælge at vælge hold senere når jeg begynder et nyt spil?! Har haft fundet det før men nu er det bare væk................ .... Ragequitter inden jeg er igang snart -_-

Nu er jeg lige midt i et spil, så kan ikke lige dobbelttjekke.. Men mener, at når man opretter et spil, så der hvor alle klublogoerne vises, så er det den første "logo" du kan vælge, for at vælge klub senere..

Mener jeg nok.... 
crazy

22
Landsholdsspiller

« Svar #124: 06 Nov 2016, 11:22 »

Nu er jeg lige midt i et spil, så kan ikke lige dobbelttjekke.. Men mener, at når man opretter et spil, så der hvor alle klublogoerne vises, så er det den første "logo" du kan vælge, for at vælge klub senere..

Mener jeg nok.... 
crazy

Tak, af hjertet tak!! Det var sgu lige ved at blive kritisk for mig  Grin

Ledetvede
Juniorspiller
**

« Svar #125: 06 Nov 2016, 17:28 »

Nogen der ved hvor man giver spillerne en pause fra træning? Det plejede at være under kalenderen man kunne gøre det men det er ikke muligt længere. Jeg har ledt og ledt uden resultat, nogen der har en ide?

22
Landsholdsspiller

« Svar #126: 06 Nov 2016, 17:46 »

Højreklik (på en eller flere spillere)->træning->hvil

whapz
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 06 Nov 2016, 19:45 »

Nogen der ved hvor man giver spillerne en pause fra træning? Det plejede at være under kalenderen man kunne gøre det men det er ikke muligt længere. Jeg har ledt og ledt uden resultat, nogen der har en ide?

Hvis du vil gøre det for alle på engang, ligesom man kunne i kalenderen før, kan du gå i trup, trykke CTRL+A og så højreklik, træning -> hvil  Thumbs Up

Ledetvede
Juniorspiller
**

« Svar #128: 06 Nov 2016, 21:07 »

Takker :-)

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 06 Nov 2016, 22:29 »

Nogen der ved hvad ID man som ny manager har? Har sat til at man skal kunne se ID, men på ens egen "profil" der er det blot klubbens ID der står..

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 06 Nov 2016, 22:40 »

Nogen der ved hvad ID man som ny manager har? Har sat til at man skal kunne se ID, men på ens egen "profil" der er det blot klubbens ID der står..

Nej, det er ikke klubbens ID der står på ens profil.
Det er din egen ID.
Hvis du kigger under truppen fx. skulle du gerne se klubbens ID. Den burde ikke matche med den under din profil.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2016, 22:42 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

beringer
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 06 Nov 2016, 22:44 »

Nej, det er ikke klubbens ID der står på ens profil.
Det er din egen ID.
Hvis du kigger under truppen fx. skulle du gerne se klubbens ID. Den burde ikke matche med den under din profil.

Cool..., mange tak. Så kan jeg få slettet det lorte billede den lavede af mig i opstarten... LOL

EDIT: Ku' man så ikke..., kan ikke bruge et billede som tidligere, via billed config...., damn så må jeg kigge på den grimme stodder endnu (mig selv).
« Seneste Redigering: 06 Nov 2016, 22:50 af beringer » Logged

mikkelagger
Lilleputspiller
*

« Svar #132: 07 Nov 2016, 20:38 »

Er jeg den eneste der ikke kan få Flut skin'et til at virke?

Kan det have noget at gøre med, at den ikke kan køre på mac? Håber der er en der kan hjælpe mig Smiley

jonesg
Juniorspiller
**

« Svar #133: 07 Nov 2016, 21:24 »

Er der en som kan hjælpe med hvordan man får et rigtigt billede ind når man laver en træner?

Jeg spiller nogle gange med "rigtige trænere" I dette tilfælde med Zorniger.

Derfor vil jeg gerne have hans profilbillede men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke.
Den fabler om noget med 11 punkter som skal placeres før det kan uploades osv.

Er der en som kan hjælpe mig asap?

Jakobyouknow
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 08 Nov 2016, 13:26 »

Hej, jeg leder efter en template til FM 17, således at gameface billederne bliver større.
Jeg havde den til 2016 udgaven, kan dog ikke huske hvor jeg fandt den..

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010