home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 497 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 122008 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #75: 03 Nov 2016, 10:27 »

Altså jeg har nappet den fra 16, og mine navne er korrekt i hhv. Brasilien, Spanien og Tyskland Smiley

Er det den herinde fra i download sektionen fra 16..
Logged

Svart Svane
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #76: 03 Nov 2016, 10:29 »

Ikke for at reklamere for andre sider, men jeg vil anbefale den fra FMScout, da den er en del mere opdateret og gennemarbejdet.

http://www.fmscout.com/a-fm17-real-names-license-fix.html
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #77: 03 Nov 2016, 14:28 »

Ikke for at reklamere for andre sider, men jeg vil anbefale den fra FMScout, da den er en del mere opdateret og gennemarbejdet.

http://www.fmscout.com/a-fm17-real-names-license-fix.html

Og den fungerer 100% som den skal?
Logged

Svart Svane
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #78: 03 Nov 2016, 14:39 »

Hvad definerer du som 100%? Den fungerer, og den har mange lande med. Men jeg skal da ikke garantere, at den er 100% korrekt. Det er filen herinde heller ikke.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #79: 03 Nov 2016, 15:18 »

Hvad har den med som vi ikke har ? mig bekendt intet ?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #80: 03 Nov 2016, 15:28 »

Hvad har den med som vi ikke har ? mig bekendt intet ?

Mit problem, som jeg også kan forstå andre har, er at det virker fint når man laver spillet. men når man så loader spillet igen så er navnene ikke de rigtige mere?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #81: 03 Nov 2016, 15:35 »

Mit problem, som jeg også kan forstå andre har, er at det virker fint når man laver spillet. men når man så loader spillet igen så er navnene ikke de rigtige mere?

HVIS du har fjernet/erstattet de rigtige filer skulle dette ikke kunne lade sig gøre - Tjek evt. om steam selv tjekker op på om filerne er ændret Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #82: 03 Nov 2016, 15:51 »

HVIS du har fjernet/erstattet de rigtige filer skulle dette ikke kunne lade sig gøre - Tjek evt. om steam selv tjekker op på om filerne er ændret Smiley

Må formode det er de rigtig filer der er, erstattet da alle navnene er rigtig når man starter et save op. Det der sker er når man så lukker spillet ned, og næste gang man så starter spillet igen så har alle navnene ændret sig til de forkerte navne igen.. Det er det jeg synes er mærkeligt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #83: 03 Nov 2016, 16:10 »

Jeg har lige prøvet at erstatte ind mappen i 1710 og starte et spil op og der er alle navne de rigtige når jeg så gemmer spillet lukker ned og starter op igen så hedder de spanske godt nok det rigtige men igen har de brasilianske navne ændret sig igen.. Det er virkelig mærkeligt
Logged

Super-EfB
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #84: 03 Nov 2016, 16:30 »

Da det er i morgen at der er officiel release på spillet, har jeg lige et spørgsmål til dette.

Hvornår er den fulde version klar til at blive spillet? I morgen tidlig, middag, eftermiddag. Måske allerede til midnat "i dag"?

Smiley
Logged

Why don't city fuck off home?!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #85: 03 Nov 2016, 16:33 »

Da det er i morgen at der er officiel release på spillet, har jeg lige et spørgsmål til dette.

Hvornår er den fulde version klar til at blive spillet? I morgen tidlig, middag, eftermiddag. Måske allerede til midnat "i dag"?

 Smiley

Læs chatten på forsiden Wink
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #86: 03 Nov 2016, 16:35 »

Jeg har lige prøvet at erstatte ind mappen i 1710 og starte et spil op og der er alle navne de rigtige når jeg så gemmer spillet lukker ned og starter op igen så hedder de spanske godt nok det rigtige men igen har de brasilianske navne ændret sig igen.. Det er virkelig mærkeligt

Og du sletter alle 3 mapper (dbc, edt og lnc) først inden du kopier real fix ind eller overskriver du bare?
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Super-EfB
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #87: 03 Nov 2016, 17:02 »

Læs chatten på forsiden Wink

Mange tak! Smiley
Logged

Why don't city fuck off home?!

Svart Svane
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #88: 03 Nov 2016, 18:02 »

Hvad har den med som vi ikke har ? mig bekendt intet ?

Der er alt for mange ting til at remse dem alle op her. Men der er mange flere klubber fra flere lande, flere awards, flere turneringer. Derudover er der lavet både short name og long name, hvilket giver mest mening. Selv i de lande i begge har med som Tyskland og Portugal har de langt flere klubber fra det pågældende land.

Dermed ikke sagt at jeres ikke er god, den fra FMS indeholder bare mere.
Logged

Svart Svane
Gæst
 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #89: 03 Nov 2016, 18:03 »

Jeg har lige prøvet at erstatte ind mappen i 1710 og starte et spil op og der er alle navne de rigtige når jeg så gemmer spillet lukker ned og starter op igen så hedder de spanske godt nok det rigtige men igen har de brasilianske navne ændret sig igen.. Det er virkelig mærkeligt

Det med de brasilianske navne kræver, du sletter nogle filer, som du kan se inde på det link, jeg sendte tidligere.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010