home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56202 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #75: 09 Feb 2017, 07:59 »

En anden tilgang til journeyman end man er vant til som b0nb0n skriver.

Har du planer om at blive i klubben i længere tid, eller er det en generel indstilling du har med talenter FoxGe? Det kan jo være vanskelligt at vinde med for unge spillere. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #76: 10 Feb 2017, 17:31 »

Så fik jeg spillet sæson 2020/21 færdig med Reggina.

Det endte med en 2.plads, og oprykning til Serie A. Det er jeg ret godt tilfreds med som oprykker Smiley
Helt fantastisk.

Hvis ikke jeg havde haft min døde januar/februar, så havde jeg også været tættere på Cheivo. Men jeg er stadigvæk tilfreds Smiley

Her er lidt screens:
Oprykning blev sikret:


Tabellen:


Eftertragtet(Lad os håbe Smiley)

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #77: 10 Feb 2017, 18:20 »

Jeg har derudover også fået ny kontrakt Smiley
125.000 kr. pr. måned, og det er en der først udløber i 2023.
Så planen er at tage minimum 1 sæson i Serie A, og så ser vi hvad der sker! Måske får jeg tilbudt nogle jobs nu.

Klubben har ikke så mange penge, så de vil ikke betale mit sidste træner kursus.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #78: 12 Feb 2017, 00:43 »

Ja lidt alternativ indstilling, men synes det kunne være fedt hvis man senere hentede selvsamme spillere til en ny klub Rullende Øjne
Men det har løst sig...
computeren er steget af, så venter på ny computer også starter jeg forfra  ticked off Peace
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #79: 12 Feb 2017, 14:51 »

Æv FoxGe Skuffet Håber du snart er igang igen.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #80: 12 Feb 2017, 14:58 »

Datoen siger 31/12-2021.

En rigtig dårlig start i Serie A, hvor vi startede med at tabe 6-0 på udebane til Juventus. Velkommen til Serie A.
Men efter lidt flere dårlige resultater, er det begyndt at gå bedre.
Jeg har nok fundet ud af hvilke spillere der kan spille i Serie A, og hvem der ikke kan.
Vi ligger nr.6 og næsten halvdelen af kampene er spillet, og vi er kommet til kvartfinalen i pokalen(Man indtræder i 4.kval runde), så det går rigtig godt.

Målet er stadigvæk at undgå nedrykning, og det når jeg ved cirka 40 points, og det er jeg kun 8 points fra.

Klubben har i de første 2 sæsoner, konstant været i underskud, selvom jeg sørgede for ikke at ansætte ret mange til ungdomsholdene, og alle andre stillinger.
Men efter jeg er kommet i Serie A., så har jeg konstant overskud på cirka 10.mio hver måned, og klubben har accepteret et større transfer og lønbudget her til januar vinduet, hvor jeg gerne vil forstærke defensiven Smiley
Har kig på Rønnow, som mine scouts har anbefalet Smiley

Kan også nævne jeg fik ansat en sportsdirektør, som har ansat en masse personale(Som jeg bad ham om), fordi jeg jo ikke selv kan søge på dem.
Så klubben er ret godt kørenede.

Jeg har også fået klubben til at investere i nye træningsanlæg og ungdomsanlæg Smiley

Plus de endelig har betalt for mit Pro træner kursus, så det er jeg igang med.

Så indtil videre bliver jeg, har kontrakt 1 ½ år endnu. Men vil gerne snart videre, og prøve noget nyt. Men er ret stolt af hvad jeg har opnået her Smiley

Turneringerne:


Kampe:

Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #81: 12 Feb 2017, 16:53 »

Lækkert eventyr i Italien  Opstemt
Nogen ønskedestination bagefter?  Rullende Øjne
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #82: 12 Feb 2017, 23:39 »

Det ser spændende ud og godt går det jo også Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #83: 13 Feb 2017, 07:30 »

Det ser spændende ud og godt går det jo også Smiley
Takker Smiley Det er ret sjovt, og nok også sjovere for andre at læse når man smider lidt screens ind.
Vil forsøge at smide nogle ind den 31/12 og efter sæsonen. Og hvis der sker noget uventet Smiley

Lækkert eventyr i Italien  Opstemt
Nogen ønskedestination bagefter?  Rullende Øjne

Jeg vil egentlig gerne til Tyskland eller Spanien. Eller en topklub i en mindre liga.
Har lige fået et tilbud fra Deportivo, men de ligger i 2.division i Spanien, og Reggina har tilbud mig ny kontrakt, så det tænker jeg lige over, gemte det igår, som det sidste.
Jeg tror jeg bliver, fordi ligger nr.3 lige pt., og forhåbentlig ender jeg i Europa, og det kunne være fedt at prøve med Reggina, og så komme videre derefter.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #84: 15 Feb 2017, 19:10 »

Så fik jeg afsluttet sæsonen.

Endte nr.5, og skal derved i Europa i næste sæson. Var kun 1 point fra CL kval. ØV!

Jeg blev i løbet af sæsonen kontaktet af Derportivo, men sagde nej.
Så blev jeg mega glad da jeg blev kontaktet af et græsk hold, er hed Panaitolikos, jeg blev mega glad, da jeg troede det var Panathinaikos, haha! Jeg sagde derfor nej, da jeg fandt ud af det var et "bundhold" i den græske liga.

Nu fortsætter jeg som udgangspunkt i Reggina, da jeg er ret stolt af hvad jeg har fået udført her. Men vil gerne til en anden af de store ligaer, eller en af de store klubber i de lidt mindre ligaer.
Jeg er ved at tage mit Kontinental Pro-licens kursus.

Ligaen:


Årets manager:


Årets hold:


Mit unge stjernefrø blev kåret til årets italienske spiller:

Ferdinando Arcangeli:

Han er kun på lån(Solgte ham i min 1.sæson i klubben, og har lånt ham hver gang siden).
Prøver at købe ham nu her. Han er ret vigtig.

Min topscore, blev årets midtbane spiller:

Samuel Grandsir:


Min vigtigste spiller, Manolo Portanova:

Ham har jeg haft lejet i 3.sæsoner, og inden jeg kom til havde de haft ham lejet i en sæson.
Nu vil jeg forsøge at få ham fast, da han har været min anfører, og vi spiller klart bedre når han er på banen. Hvilket han altid, medmindre han har karantæne eller er skadet Smiley
« Seneste Redigering: 15 Feb 2017, 19:25 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #85: 19 Feb 2017, 16:57 »

Så er jeg kommet i gang igen!
Lige som i sidste save, starter karrieren i Grindavik  Rullende Øjne
Måtte endnu engang lave mig en ny taktik, som gav et bedre resultat end sidst  Thumbs Up
Målet var oprykning, men måtte desværre se mig slået til sidst og endte 3 point fra en oprykning, på en solid 4. plads.
Især 3 sejre i de sidste 3 kampe fik os tæt på oprykningen  Rullende Øjne
Sidste gang blev jeg fyret da foråret startede, men tror på bedre chancer denne gang, da jeg har lavet en del mål, krydret med en aftale om offensivt fodbold  Grin
Så håber jeg får chancen i den nye sæson  Peace
Hvordan går det for jer andre  Cool
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #86: 01 Mar 2017, 16:48 »

Hey folkens! Håber snart der kommer gang i jer  Skuffet
Har i det sidste save ikke taget det så seriøst som jeg gerne ville, så tager chancen og starter på ny min rejse mod toppen.
Hvis i mangler noget nyt for at få gang i lysten, så prøv det samme  Thumbs Up
Håber vi får gang i tråden igen  Peace
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #87: 02 Mar 2017, 07:32 »

Jeg har ikke haft tid til at spille så meget, men hvis alle planer holdet, får jeg spillet lidt i weekenden, men om jeg når at spille sæsonen færdig tvivler jeg på Smiley

Spændende med at starte forfra, ja - man skal have den helt rigtige lyst, når man går igang Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #88: 22 Apr 2017, 10:35 »

Er folk gået helt død i deres saves?  Huh
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #89: 11 Maj 2017, 07:52 »

Blot til info, så er jeg kommet igang igen igår Smiley Har planer om at spille her i den forlænget weekend, når familien tillader det Smiley

Er stadigvæk i Reggina, men der er kun 8 kampe tilbage af sæsonen. Ligger på en 5.plads i ligaen, kan ikke rigtig være med oppe i top 4. Jeg har ikke lavet så mange mål i denne sæson, så det halter sgu lidt.
I Euro Legaue, kom jeg til kvartfinalen, hvor Inter smadret mig fuldstændig, super træls.

Var meget tæt på at komme til Gladbach, men de valgte en anden, det havde ellers været et drømmeskifte, så det er jeg super ked af jeg ikke fik.

Jeg har sagt ja til at være landstræner for Australien, men det er kun for hygges skyld.

Min kontakt udløber efter denne sæson med Reggina, og jeg tror jeg lader den løbe ud. Jeg kan ikke rigtig få holdet videre, og det har stået lidt stille udviklingsmæssigt i denne sæson. Kan være pga. Euro Legaue, men synes stadigvæk ikke det er godt nok.

Jeg håber at der snart er et nyt job på trapperne.

Jeg smidder Screens osv. op når sæsonen er slut!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010