home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56077 gange)
pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #15: 20 Okt 2016, 22:49 »

Blev desværre en kort visit i det Svenske i denne omgang. klubben ville ikke tillade mig at tage et træner kursus inden starten af 2. sæson. så jeg valgte at opsige mit job. d. 12 Oktober 2016. med 4 sejre 4 uafgjorte og 4 nederlag, syntes jeg selv jeg havde en udemærket tid i klubben, men jeg var nødtil at udvikle mig som træner så det blev et farvel til 2. division. masser af 2. divisions klubber stod klar til at signe mig, men først da Team TG FF der spiller i 1. Division Nord, her skal jeg kæmpe bravt for at undgå nedrykning, klubben ser desværre at jeg hellere bruger tiden på trænings banen frem for at få et kursus, så jeg må vente og se tiden an.

Dog er klubben stort set uden spillere, så med 100 dage til sæson start ved jeg udmærket godt hvad tiden skal gå med

« Seneste Redigering: 20 Okt 2016, 23:40 af pati924 » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #16: 20 Okt 2016, 22:58 »

Jeg må gøre mig dårligt til job samtalerne 11 styk uden held nu Opstemt

Hold da op - det virker som præstationsangst! Opstemt

Blev desværre en kort visit i det Svenske i denne omgang. klubben ville ikke tillade mig at tage et træner kursus inden starten af 2. sæson. så jeg valgte at opsige mit job. d. 12 Oktober 2016. med 4 sejre 4 uafgjorte og 4 nederlag, syntes jeg selv jeg havde en udemærket tid i klubben, men jeg var nødtil at udvikle mig som træner så det blev et farvel til 2. division. masser af 2. divisions klubber stod klar til at signe mig, men først da Team TG FF der netop havde fået en første plads i 2. division i Sverige og dermed rykket op i 1. Division Nord her skal jeg kæmpe bravt for at undgå nedrykning, klubben ser desværre at jeg hellere bruger tiden på trænings banen frem for at få et kursus, så jeg må vente og se tiden an.

Dog er klubben stort set uden spillere, så med 100 dage til sæson start ved jeg udmærket godt hvad tiden skal gå med



Hvaaae, Tror du ikke du skal væk fra Sverige for at få en klub med lidt muligheder..? Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #17: 20 Okt 2016, 23:00 »

Jo, det virker godt nok sååen.
Jeg må jo se om jeg ikke kan imponere lidt i ligaen, og finde en vej væk fra sverige.  Thumbs Up

EDIT: Efter ca. 4 måneder i klubben, tog jeg mig sammen og søgte det træner kursus igen, og denne gang lod de mig tage afsted, hvilket fryder mig helt vildt. så kan jeg slappe lidt mere af og ligge fokus over på klubben og ligaen, som er godt og vel en måned væk.

Træningskampene er ligeledes godt igang, og her har jeg skiftet taktik, efter 5 kampe med 0 mål scoret, har jeg valgt at gå lidt mere offensivt til værks, jeg har rigtig mange hurtige spillere i forhold til det er 1. division jeg spiller, så har satset på en hurtig og direkte form for fodbold, hvilket blandt andet gav Molde problemer som skulle helt frem i overtiden for at sikre sejren.
Jeg er optimistisk, men må også være realist og må forvente en del nederlag i ligaen.  Cool
« Seneste Redigering: 20 Okt 2016, 23:27 af pati924 » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #18: 20 Okt 2016, 23:58 »

Så fik jeg startet op og er netop blevet ansat i Þór Akureyri i den 2. bedste islandske række. Klubben ligger næstsidst med 9 runder igen. Men kun 1 point til nummer 10 over stregen.

Målet er at sikre mig overlevelse og forhåbentlig få et trænerkursus.

Starter rigtigt op imorgen og opdaterer herefter!
Logged

Arsenal <3

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #19: 20 Okt 2016, 23:59 »

Fedt! Lyder spændende. Smiley

Klasse at det er så mange forskellige steder vi får jobs! Smiley

Sov godt Seller! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #20: 21 Okt 2016, 00:05 »

Så fik jeg lov at tage kursus nummer to, så jeg bliver lidt i Ebbsfleet og ser hvordan sæsonen starter. Har indtil videre hentet tidligere Man U-talenter - Ethan Hamilton, DJ Buffonge og Kayne Diedrick-Roberts i håb om lidt stjernestøv. DJ skal trænes som skarpretter, da han har så meget hurtighed der skal udnyttes i min 4-3-3 smal! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #21: 22 Okt 2016, 21:17 »

Fantastisk sæson for EbbsFleet United! Opstemt En rekordhøj placering som nummer 2 i Vanarama National League og sejr i playoff, så det blev til endnu en oprykning allerede. Vi scorede rekordmange mål - 103 som er en tangering af den nuværende rekord - i 49 kampe (46 i ligaen og tre i playoff), og en af vores tre faste angribere - Adil Nabi - blev topscorer i ligaen med 34 mål.

Klubkassen er dog ved at være tom og jeg tror at klubben har nået sit maksimale potentiale for nu, så jeg tænker ikke jeg bliver i klubben ret længe efter oprykningen. Det må være tid til nye tider!

EDIT: Så blev FA-Pokal finalen vundet! Smiley
« Seneste Redigering: 22 Okt 2016, 22:01 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #22: 22 Okt 2016, 22:14 »

SÅDAN! Klubbens ejer skød penge i klubben, og nogle af disse skal bruges på forbedring af ungdomsakademi, bygning af nyt stadion og National-A licens til undertegnede! Opstemt En ny kontrakt er underskrevet for et år mere - jeg er dog fortsat i tvivl om det er en god ide - venter og ser hvilke spillere der kunne være interesserede i at flytte til Gravesend! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

rasmau5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #23: 23 Okt 2016, 14:31 »

Har også været relativ glad for LLM i de tidligere FM spil. Har dog lige et par spørgsmål angående FM17.

Hvor mange ligaer har i loaded og spillere ? Oplever at FM17 er utrolig mere krævende end FM16, hvis jeg vælger over 3 spilbare ligaer har jeg bare 1.5 stjerne i anslået spilhastighed. Oplever i at det har meget at sige ift spillets flow ? Gider selvfølgelig ikke vente i 1000år på at den skal loade, men vil jo gerne kunne spille LLM i FM17 også Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Online Online


 
Sv: Journeyman
« Svar #24: 23 Okt 2016, 14:41 »

Jeg dropper Lutz Challengen, da jeg har svært ved ikke at have kontrol over tingene  Opstemt Hopper derfor herover på et ganske almindeligt journey save  Smiley

Loader alle ligaer i europa og starter op som mig selv med sunday league i erfaring og igen licenser.

Nu må jeg se om jeg kan lande et ligeså godt job som i FM16  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #25: 23 Okt 2016, 14:50 »

Har også været relativ glad for LLM i de tidligere FM spil. Har dog lige et par spørgsmål angående FM17.

Hvor mange ligaer har i loaded og spillere ? Oplever at FM17 er utrolig mere krævende end FM16, hvis jeg vælger over 3 spilbare ligaer har jeg bare 1.5 stjerne i anslået spilhastighed. Oplever i at det har meget at sige ift spillets flow ? Gider selvfølgelig ikke vente i 1000år på at den skal loade, men vil jo gerne kunne spille LLM i FM17 også Smiley
  føler ikke jeg kan færre her end i fm16 men hvd computer har du
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #26: 23 Okt 2016, 14:51 »

Har også været relativ glad for LLM i de tidligere FM spil. Har dog lige et par spørgsmål angående FM17.

Hvor mange ligaer har i loaded og spillere ? Oplever at FM17 er utrolig mere krævende end FM16, hvis jeg vælger over 3 spilbare ligaer har jeg bare 1.5 stjerne i anslået spilhastighed. Oplever i at det har meget at sige ift spillets flow ? Gider selvfølgelig ikke vente i 1000år på at den skal loade, men vil jo gerne kunne spille LLM i FM17 også Smiley

For mit vedkommende har jeg en PC som er ved at være af ældre dato, og har kun en halv stjerne i ydeevne, men synes egentlig ikke det er et problem - det kører ret flydende. Jeg har 30 ligaer vil jeg tro. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #27: 23 Okt 2016, 14:51 »

Jeg dropper Lutz Challengen, da jeg har svært ved ikke at have kontrol over tingene  Opstemt Hopper derfor herover på et ganske almindeligt journey save  Smiley

Loader alle ligaer i europa og starter op som mig selv med sunday league i erfaring og igen licenser.

Nu må jeg se om jeg kan lande et ligeså godt job som i FM16  Smiley

Self kan du det - det er bare om at komme i gang! Opstemt Fedt at du er med! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #28: 23 Okt 2016, 14:57 »

Så blev det tid til en opdatering fra mig igen.

Ebbsfleet United måtte klare sig selv og jeg drog videre uden at vide hvad jeg skulle. Det betød flere jobs med lav interesse var aktuelle men jeg havde is i maven og ventede til noget interessant dukkede op.

Det blev MLS (For første gang nogensinde for mit vedkommende) og New York City FC den 6. oktober 2018, som har spillet forfærdeligt i denne sæson og ligger sidst efter 27 kampe. Kun David Villa er tilbage fra den gamle garde tællende Pirlo og Lampard (begge stoppet), så der er lidt at arbejde med. Derudover skal jeg lige have lært transfersystemer mv. så der er nok at tage fat i! Opstemt

EDIT: NYCFC betaler licens så jeg er på vej til at have Kontinental C-licens! Opstemt
« Seneste Redigering: 23 Okt 2016, 15:47 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

rasmau5
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #29: 23 Okt 2016, 15:02 »

  føler ikke jeg kan færre her end i fm16 men hvd computer har du

Har en Mac book
2.7Ghz Intel core i5
8Gb DDr3
Intel Graphics 6100 1536MB

Er godt klar over at Mac book ikke er egnet til at spille på, men havde ingen problemer i FM16, hvor jeg vel havde 2.5 - 3 stjerner når jeg loaded en del ligaer. Har lige sammenlignet, og loader jeg de samme ligaer nu i FM17  får jeg bare 0.5 stjerne.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2016, 15:04 af rasmau5 » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010