home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56173 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #90: 13 Maj 2017, 14:28 »

Så er tiden slut i Reggina. Jeg endte nr.3 i min sidste sæson. Kom i kvartfinalen i Euro Legaue.
Det blev til 4 sæsoner i Regginia, jeg har ført klubben fra elendige faciliteter, til imponrende faciliteter, og de er ved at blive udbygget.
Klubben havde underskud da jeg kom, nu har vi 150 mio. i banken. Så har ført klubben tilbage til toppen af Italiensk fodbold.

Jeg føler bare ikke jeg kan drive dem videre(Lysten til at prøve noget nyt er større), så jeg takker af Smiley

Desværre er mit ry ikke godt nok, har svært ved at få job andre steder, er spændt på om det hjælper at jeg er arbejdsløs.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #91: 13 Maj 2017, 14:36 »

Datoen siger forresten 1.juli 2023.

Jeg er spændt på hvad fremtiden bringer.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #92: 15 Maj 2017, 07:38 »

Jeg er nu kommet en sæson frem i tiden. Trods utallige jobansøgninger, vil ingen have en dansk manager, der har haft kæmpe succes i Regginia Skuffet Jeg skulle være blevet en sæson mere i Italien. Det har jeg meget fortrudt.

Jeg var inden jeg stoppede i Reggina blevet landstræner for Australien, og her cruisede jeg igennem 1.kval til VM, og skal nu igang med 2.kval, som så ret overkommelig ud.
Jeg vandt samtidig en U23 turnering for alle Asiens U23 hold.

Jeg fik endelig et job, som træner Real Madrid B Skuffet Virkelig et skridt ned, men nu tager jeg en sæson der, og ser om jeg kan finde et andet efterfølgende.

Det skal siges jeg får 177.000 kr. pr. måned, og fik kun 175.000 kr. før, så en lille stigning lønmæssigt, men STOR nedgang nievaumæssigt.

Vi er i juli 2024.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #93: 05 Jun 2017, 12:45 »

Datoen siger nu 28.august 2025.

Jeg er stadigvæk i Real Madrid B. Rykkede op fra Sekunda divisioner B, hvor jeg blevet nr.2 i rækken, lige efter nr.1, men det var i realiteten lige gyldigt, da de 4 første, skulle spille playoff mod de andre divisioner.
Hvor jeg ret sikkert vandt mine kampe.

Nu er jeg i Spaniens 2.bedste række, og har et ret godt hold. Desværre så tog Real Madrid mine 2 bedste spillere op, lige ved sæsonstart, de var ellers stjerner på mit hold.
Men har et ok hold, og har da også vundet mine 2 første kampe sikker i ligaen.

Med Australien er jeg næsten sikker på at komme til VM, og ligger på en 10.plads på verdensrangslisten, de lå nr.18, da jeg overtog dem.

Jeg vil gerne videre fra Real Madrid B, da det ikke er ret sjovt at være på et B-hold, håber på at jeg kan skabe et godt resultat med dem, og evt. vinde den 2.bedste række, så må der da være nogen der vil have en forholdvis ung manager fra Danmark.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #94: 05 Jun 2017, 13:02 »

Og lige efter denne update, valgte klubben at leje 2 faste midterforsvare ud på sidste transferdag! Tak for det gutter!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #95: 06 Jun 2017, 16:58 »

Datoen siger nu 27.december 2025. Ligger nr.3 med Real Madrid B, og det går faktisk fint.
Men vil gerne være træner for et hold med chance for at rykke op.

Det tidligere stor hold Valladoild ligger nr.17 pt., og har tilbudt jobbet, og en lønstigning, så min løn nu er på 195.000 kr.
Så en dejlig lønstigning, og et hold med potentale, og mit mål er at rykke op i næste sæson.

Er kommet til VM med Australien, så er spændt på om jeg kan gøre noget der.
Er kommet i pulje med Holland, Spanien og Egypten til VM.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #96: 06 Jun 2017, 19:12 »

Må også være på tide at komme i bedste række snart Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #97: 06 Jun 2017, 20:06 »

Ja, har ikke været der siden de 2 sæsoner med Reginia Skuffet Som jeg forlod alt for tidligt Skuffet Burde være blevet!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #98: 13 Jun 2017, 08:22 »

blev færdig med 1.sæson i Valladoild. Dummede mig lidt til sidst, havde ellers kurs mod direkte oprykning, men endte nr.5. Hvilket jo er godt nok, da de lå nr.17, lige over nedrykning da jeg overtog, men aligevel bittert, da jeg tror vi kunne have rykket op.
Tabte desværre i playoff, super ringe over 2 kampe.
ØV!

Er nu igang med den nye sæson, og har fået skiftet rigtig godt ud i truppen, og har fået en meget stærkere trup, og satser stærkt på direkte oprykning, og gerne som vinder, så jeg kan få lidt på CVet Smiley

Jeg var til VM med Australien, vi røg desværre ud, tabte 2-1 til Egypten, tabte til Holland, men fik 2-2 med Spanien, hvor jeg eller var foran indtil den 88 min., hvis jeg ikke havde dummet mig mod Egypten, var vi gået videre.
Jeg tager nogle flere år i Australien, hvor jeg vil prøve at foryngre landsholdet, nu ser vi hvordan det går, ellers dropper jeg dem nok Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #99: 24 Jul 2017, 08:40 »

Jeg har stadigvæk gang i dette spil. Har lige holdt en mindre pause, da jeg spillede PCM 2017, men kom igang igen i denne weekend.

Jeg er igang med en konge sæson i 2.division, og er allerede rykket direkte op 10 runder før tid Smiley Dette har skabt lidt interesse fra andre klubber, har således været til samtale i Celta Vigo og Thun fra Schweiz, men fik dem ikke.

Jeg regner med at smide lidt Screen Shots op, når sæsonen er færdig spillet, fordi jeg har slået mange rekorder i Valladoild og i 2.division i denne sæson.

Jeg har også fået ny kontrakt, og en dejlig lønstigning, plus en lønstigning ved oprykning.

Jeg vender tilbage Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #100: 28 Jul 2017, 15:53 »

Datoen siger nu 1.juli 2027.

Har haft en rekord sæson i Valladoild.
Jeg endte på 103 point, dummede mig desværre i de sidste par kampe, ellers havde jeg slået rekorden, som var på netop 103 point, så det er jeg ret utilfreds med.
Slog dog rekorden for flest kampe i træk uden nederlag, 28.stk. blev det til.
Se slutningen her:


Sæsonens priser:


Nu går vi igang med min første sæson i 1.division, bliver spændende om jeg kan undgå nedrykning. Det mener jeg klart vi kan.
Har fået handlet fornuftigt ind, og det ser godt ud Smiley

Skal siges jeg var til samtale i Wolverhampton, men de valgte mig ikke Skuffet

Jeg er stadigvæk manager for Australien, det er lidt kedeligt, men nu har jeg taget den australske liga med, det håber jeg hjælper Smiley Tager ihvertfald næste VM med, og så vil jeg prøve en anden klub.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #101: 30 Jul 2017, 13:47 »

Datoen siger 30.januar 2028.
Jeg har lige signet ny kontrakt til 425.000 kr. pr. måned med Valladoild.

Jeg ligger nr.6, og Europa er meget sandsynlig! Det tegner rigtig godt Smiley



Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #102: 31 Jul 2017, 13:03 »

Datoen siger nu 20.maj 2028. Jeg har netop afsluttet sæsonen.

Den gik over alt forventing, og jeg endte på 4.plads, så det hedder CL i næste sæson for oprykker klubben Valladoild.
Jeg lavede 2.flest mål i ligaen, kun overgået af Barcelona . Og jeg kom til pokalfinalen, hvor jeg dog sikkert og pivringe tabte til Barcelona.

Jeg regner med at tage en sæson mere, hvorefter jeg aktivt begynde at kigge om efter noget nyt.

Her er lidt screens:

Ligaen og poakal:


Årets manager:


Min stjerne spiller, som blev kåret som årets unge spiller og årets spiller:
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #103: 04 Aug 2017, 15:44 »

Datoen siger 28.januar 2019.

Jeg er kommet i semifinalen i pokalen, gået videre i CL. Ligger nr.3 i ligaen.

Da dette jobtilbud kommer......


En gavaldig lønstigning, så jeg nu får 1,52 mio. kr.

Og jeg går muligheden for at spille i England, som har været mit mål hele tiden.

Jeg valgte at takke ja, selvom det var med blødende hjerte.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #104: 07 Aug 2017, 08:13 »

Lækkert job! Selvom det går godt i Valladolid, så er det fedt at du er kommet til England og i særdeleshed Wolves! Opstemt Hvordan ligger de i det engelske system..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010