home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56197 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #60: 22 Jan 2017, 19:27 »

Datoen siger nu 13.juni 2019.
Jeg fik tidligere på året en ny kontrakt, hvor jeg fik 16.000 kr. om måneden.

Men efter mange ansøgninger og samtaler, er det lykkedes mig at komme til en ny klub. Finland er altså ikke så ophidsene.

Reggina fra den Italienske Serie C, har tilbudt mig en kontrakt til 87,500 kr. pr. måned.

Jeg er lidt ked af at forlade SC Kufu, men de er på 7.pladsen i den bedste finske række, som oprykker, i god afstand fra stregen, og har undervejes slået sidste års mester, så det er ikke så dumt, og tror at jeg om en sæson eller to kunne have vunder mesterskabet, men det har jeg ikke tid til at vente på Smiley

Glæder mig rigtig meget til det italienske, da jeg ikke har spillet der i mange år.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #61: 23 Jan 2017, 07:25 »

Jeg kan også lige nævne at SC Kufu gik med til at betale endnu et trænerkursus, så jeg er godt igang med at tage Kontinental A-licens, så det ser godt ud på den front, og er sikker på at en oprykning til Serie B, vil være godt, og kan bringe mig tættere på en 1.liga et eller andet sted.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #62: 30 Jan 2017, 20:28 »

Datoen siger nu 14.juni 2020, og jeg har gennemført min første sæson med Reggina. Endte nr.3 i Serie C, skulle så ud I et meget langvarrigt playoff system, hvor man alt efter seedning mv., mødte de andre nr.2 til nr.10 i Serie C grupper.

Vi endte med at gå hele vejen, og er nu rykket op i serie B. Det skal siges jeg var spået til en 14.plads Smiley
Helt fantastisk, og jeg er en stolt træner.

Jeg fik forlænget min kontrakt, og får nu 92.500 kr. pr. måned. Det er virkelig godt Smiley

Klubben kæmper dog økonomisk, men jeg får trimmet truppen/trupperne til næste sæson. der er alt for mange spillere på U18 og U20 holdet, som jeg vælger at spare på, og kun beholde de gode talenter.

Hvis nogen ønsker screens eller andet, så sig til Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #63: 02 Feb 2017, 16:57 »

Så fik jeg da også langt om længe startet et LLM save  Rullende Øjne
Skal lige siges at jeg allerede er 2 1/2 sæsoner fremme, så de tidligere klubber bliver kun kort beskrevet.  Peace
Startede uden erfaring og uden nogle kurser. Grindavik fra den næstbedste islandske liga var første destination på rejsen, klubben lå nr. 2 i rækken og forventede oprykning. Truppen var helt sikker stærk nok, men desværre blev min manglende erfaring med LLM udstillet på det groveste. Endte på en 8. plads ud af 12 mulige. Blev heldigvis ikke fyret og der kom ny bestyrelsesformand for klubben omkring årsskiftet, der beholdt mig og sagde de tidligere resultater ikke ville have indflydelse på sin bedømmelse af mig, så begyndte at se frem til 2. sæson. Men da én af Cup-turneringerne startede i starten af 2017, begyndte det pludselig at ske noget. Havde fået lavet mig en taktik hvor vi spillede godt  og lavede masser af chancer i kampene! Fantastisk!

Desværre straffede modstanderne os næsten i hver kamp med 1 mål på 2 forsøg kontra vores 6 forsøg for 1 mål...
Vandt overraskende nok over klubberne fra den bedste islandske række, men tabte til dem i vores egen. Efter en samtale med bestyrelsen holdt jeg kun 3 kampe mere, før jeg desværre var fyret.  Huh

Opnået:
Første trænerkursus  Rullende Øjne

Men kun 4 uger senere var Chorley fra Vanarama Conference North interesseret i mig. Tænkte at en ny liga med bedre lønninger ville fremme min karriere. Da jeg tiltrådte klubben manglede der kun 3 kampe af sæsonen, overlevelse var sikret i forvejen, så eksperimenterede lidt i de sidste kampe hvilket resulterede i 1 sejr, 1 uafgjort og 1 nederlag.
Sluttede på en 16 plads, 10 point fra nedrykningen.
Havde derfor en hel sommer til at sætte præg på min klub, hvor enkelte ukendte spiller blev hentet ind for at forbedre holdet.
Vi startede 17/18 sæsonen som ild og torden og fik hurtigt sat os på 1. pladsen i ligaen, desværre gik luften endnu engang af ballonen, så vi fik kun meget så sejre i 2. halvdel af sæsonen. Målet var at klare os fri fra nedrykningen, som en sikker og fornem 10. plads fint afspejlede. Klubben havde prøvet at forlænge med mig, men da jeg kun ønskede en 2 årig aftale kontra deres 3-års, besluttede jeg mig for at tage videre i verdenen.
Der kom forskellige tilbud ind af døren, var også til jobsamtale i Vejle, der netop var rykket ud af Superligaen igen, desværre valgte de en anden. Fik også tilbud fra den næstbedste irske liga, fra U.C.D og Drogheda Utd som jeg for en kort stund overvejede.

Besluttede mig dog for at afvente situationen og se om der kom noget bedre  Rullende Øjne
Og det gjorde der!
Dundalk fra den bedste irske række var interesseret i mig, hvilket resulterede i en 1-årig aftale. Klubben lå på en sikker 4. plads, dog langt til de 3 øverste. Målsætningen fra bestyrelsen var dog at vinde mesterskabet, hvilket jeg allerede fra start havde svært ved at forestille mig, især med min erfaring som LLM.
De første 5 kampe afspejlede også dette, 1 sejr, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Udsigten til top 3 og derved europæisk kvalifikation var lang, men så kom der nogle perioder uden særlig mange kampe hvor forskellige klubber blev tilbudt venskabskampe i håbet om at ramme den rette taktik  Ubeslutsom

Har prøvet mange forskellige konstruktioner, men den nuværende har bare virket  Opstemt
De efterfølgende 5 kampe blev til sejre, hvorved vi kom tættere på top 3 igen  Thumbs Up
Sidste kamp var mod Sligo Rovers der lå 1 point over mig og på den livsvigtige 3. plads. Satsede på en ny taktik hvor vi ville være afventende og spille bolden rundt, men kampen startede dårligt, modstanderne fik masser af chancer mod os de første 20 minutter, så måtte satse hele butikken  Shockeret
Gik tilbage til min oprindelige taktik og satte genpres på det højeste sammen med en høj forsvarslinje. Heldigvis for mig, resulterede det i en åbenbaring for mine spillere. Vi spillede Sligo ud af banen og vandt sikkert 3-1!!!
Men det bliver endnu bedre! Derry City der lå yderligere 1 point over mig (dvs. 2 point) tabte deres sidste kamp, så vi fik på sidste spilledag avanceret os fra 4. til 2. pladsen  Opstemt Thumbs Up

Så nu ser jeg frem til 2. sæson hvor Shamrock Rovers skal have kamp til stregen og første trofæ gerne skulle kunne skrives på mit CV:  Thumbs Up

Har nogle regens som løbende vil få chancen, tanken er at jeg skal være her i en del år og vinde de lokale turneringer  Rullende Øjne


Lad os få gang i tråden igen drenge  Cool
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #64: 03 Feb 2017, 07:13 »

Fedt at der er endnu en med på dette Smiley
Lidt rodet start du har haft, men lad os håbe du nu får ført Dundalk til mesterskabet i næste sæson Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #65: 05 Feb 2017, 22:54 »

Ja det blev lidt rodet, men er blevet helt opslugt af LLM-vejen  Opstemt
Førhen kunne jeg godt køre fast i saves hvor ligaen (mest Superligaen med Sønderjyske) blev domineret efter nogle sæsoner. Hvor det eneste spændende var hvordan man klarede sig europæisk. Her får man hele tiden nye mål og sidder og ser hele kampe fra start til slut, for at korrigere og gå helhjertet efter en sejr, hvor jeg førhen kun så den udvidede eller nøgleaktionerne i kampene   Rullende Øjne
Ikke kunnet spille så meget disse dage, men får måske spillet ligaen færdig i aften/nat, så må lige se hvornår jeg kommer med en opdatering  Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #66: 06 Feb 2017, 02:43 »

Så blev sæsonen spillet færdig!
Må sige at sæsonen som udgangspunkt hat været tilfredsstillende, dog ærgrer det mig at vi ikke kunne tage os sammen til sidst...
Så her kommer lige en kort gennemgang af de forskellige turneringer vi deltog i:

Ligaen:
Bestyrlsens forventninger var en placering i toppen, hvilket jeg også selv synes vi burde kunne opnå. Så da vi efter en tredjedel af sæsonen lå på en 8. plads (skal lige siges at der var 4 point op til 2. pladsen) begyndte jeg at blive nervøs. Heldigvis tog vi os sammen og havde en periode på 16 kampe, hvilket resulterede i 11 sejre, 4 uafgjorte og 1 nederlag. Så efter at have vundet over førerholdet Cork City i 4. sidste spillerunde og kun 1 point op til dem, var jeg fortrøstningsfuld op til de sidste kampe. Desværre var resultaterne ikke derefter...
2 nederlag i de sidste 3 kampe fik os ualmindelig tæt på 4. pladsen, hvilket ville betyde at vi ikke ville komme i Europa. Men Shamrock Rovers valgte heldigvis at spille uafgjort mod 5. pladsen  Opstemt
Så nu skal vi heldigvis for 2. år i træk i Europa. Håber næste sæson betyder en sejr i ligaen  Thumbs Up

Europa League:
1. Runde i EL virkede overkommeligt. Port Talbot fra den walisiske 1. divison blev modstanderen.  Grin
2 sejre på henholdsvis 7-0 og 8-0 også hurtigt videre  funny
I 2. runde fik vi dog en sværere modstander. Vaduz fra Liechtenstein blev trukket op af bowleren.
Til halvleg stod der 3-0 til Vaduz, endda på vores hjemmebane. Men så skete der noget i 2. halvleg! 2 hurtige mål fra vores side, også så kampen pludselig helt anderledes ud! Men måtte hurtigt se overmagten i øjnene...
Slutresultatet blev 5-3, hvorved kampen virkede lukket. Så kunne en udmærket 2-1 sejr på udebane desværre ikke hjælpe os videre. Bestyrelsens forventning var, at vi skulle være konkurrencedygtige. Hvilket de takserede de 4 kampe som  Thumbs Up

Irske Senior Challenge Cup, Irske Ligacup og Irske Leinester Seniorpokal:
De 3 pokalturneringer i Irland. Gik selvfølgelig efter at vinde dem alle sammen, da mit trofæskab stadigvæk var tomt.
Vandt Irske Leinester Seniorpokal, så nu er det trofæskab ikke helt tomt mere  Ubeslutsom
Bestyrelsen havde ingen forventninger til nogen af dem.


Holdets åbenbaringer:   

Stjernen på holdet! Da jeg ankom til klubben havde han ikke spillet én eneste kamp.  Huh
Han fik heldgivis chancen i mit 2. mands-angreb. Udviklingen har været fantastisk og det samme kan siges om hans form:
23 kampe i ligaen - 13 mål og 10 assists. Bedømmelse på 7,27.
4 kampe i EL - 6 mål og 2 assists. Bedømmelse på 8,40
9 kampe i Cup-turneringerne 8 mål. Bedømmelse på 7,15
han havde dog en periode på 6 kampe uden at score i sidste del af sæsonen, hvilket trækker hans bedømmelse en del ned.
Dog har denne sæson også gjort ham eftertragtet i en del engelske klubber, herunder:
Aston Villa, Blackburn, Burnley, Derby, Reading og West Brom  Peace
Håber dog at kunne holde på ham, ellers har jeg allerede erstatningen i klubben...  Rullende Øjne



Endnu et angrebstalent, for det meste kommet ind når vi har været foran med 2 til 3 mål.
Performance:
12 kampe i ligaen, dog alle som indskifter, 4 mål. Bedømmelse på 6,91
2 kampe i EL, som indskifter - 2 mål. Bedømmelse på 7,93
2 kampe i Cup - 0 mål. Bedømmelse på 6,85
Passer heldigvis ind som sidemakker til John O'Keeffe, da jeg spiller med en fremskudt og targetmand.
Kommer til at få en større rolle i næste sæson!


Midtbane talent der også løbende har fået chancen. Forventer mig meget af ham i fremtiden!
21 kampe i ligaen, 12 som starter, 2 oplæg og en bedømmelse på 6,91.
2 kampe i EL, 1 som indskifter - bedømmelse 7,30
8 kampe i Cup, 5 som indskifter. Bedømmelse 6,95


Udlejet talent der fra den kommende sæson skal være en del af mit førstehold. Han er aftageren for John O'Keeffe, hvis han skulle sælges. Håber han kan leve op til mine forventninger, selvom han er lidt dårligere i sine stats.
19 kampe i den næstbedste liga, heraf 11 som starter, 10 mål. Bedømmelse på 7,02.
7 kampe i Cup, 1 mål. Bedømmelse på 6,60.



Håber andre folk også er klar til at dele deres!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #67: 06 Feb 2017, 07:20 »

Fedt Smiley Ærgeligt du ikke nuppede mesterksabet, men pyt - det napper du næste sæson. Medmindre du får et godt tilbud Smiley

Jeg er selv halvvejs i sæsonen, og ligger nr.2 i Serie B., mega tæt række. Men det går ok.
Skriver et fyldigt referat med billeder, når jeg er færdig med sæsonen.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #68: 07 Feb 2017, 00:05 »

Altid dejligt når der er andre der følger med i ens save, samtidig med man gerne selv sætter sig ind i de andres saves og muligheder  Thumbs Up
Nogen der har succes med libero? Har prøvet lidt, men med blandet succes  Rullende Øjne
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #69: 07 Feb 2017, 01:35 »

Så skete der noget!  Sæsonen slutter omkring oktober i Irland og lige siden da har forskellige klubber været ude efter John O'Keeffe.
Så da transfervinduet åbnede i starten af januar, var Dundee hurtigt ude med riven og bød 5,5 mio kr. + forskellige klausuler.
Et bud bestyrelsen valgte at acceptere, da klubben havde et underskud på 6 mio kr. Var dog utilfreds med dette, efter min overbevisning lave bud, hvilket fik mig til at sætte ham til salg for 20 mio kr. her og nu.
3 klubber valgte at byde 15 mio kr, hvilket min bestyrelse heldigvis også accepterede. Så nu hedder John O'Keeffe's nye klub West Brom.  Cool

Dundee havde endda valgt at tilbyde 40% af en kommende transfer, men da jeg ikke ved hvor længe jeg er i klubben, ville jeg hellere have et højere beløb her og nu.  Thumbs Up
Så nu må vi se hvordan næste sæson kommer til at gå.  Rullende Øjne
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #70: 07 Feb 2017, 07:19 »

Hehe! Godt salg Smiley Fedt!

Spændende hvordan resten af sæsonen går!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #71: 07 Feb 2017, 07:47 »

Jeg følger helt sikkert også med på sidelinjen, så bare fortsæt det gode arbejde! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #72: 08 Feb 2017, 01:16 »

Dejligt at der er nogle der følger med  Wink
Igang med optakten til den næste sæson, skal nok lige komme med nogle indslag engang imellem.
Fik alle 15 mio til transfer, men har hovedsageligt hentet talenter fra de britiske lande, alle med én til til fælles. Transferfrie, så det eneste jeg har betalt er kompensation. (plus de lorte klausuler der kommer med i sådanne handler)
Mente jeg havde O'Keeffe's erstatning i klubben, men da jeg kunne få et nordirsk talent på 18 år, som har lidt bedre stats, slog jeg til  Rullende Øjne
Så nu må vi se om han kan bære byrden.
Mit mål er blevet at vinde alle de irske trofæer, før jeg smutter videre (bliver jeg fyret inden, tager jeg selvfølgelig videre)  Peace
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #73: 09 Feb 2017, 00:31 »

Så starter sæson 2020  Opstemt
Ville egentlig nøjes med at købe talenter som så skulle spilles ind på holdet, men efter at have tynget ud i truppen de sidste 2 sæsoner, valgte jeg alligevel at hente nogle ældre spillere, da bestyrelsen forventer vi vinder ligaen denne sæson  Huh
Så købt målmanden af sidste års vinder Cork City  Rullende Øjne Han lukkede kun 26 mål ind i 33 kampe, så håber han kan lukke af foran målet for mig. (Slået målrekorden i ligaen, men samtidig en af de dårligste defensiver).
Derudover er der købt forstærkning til forsvaret og en alsidig fløjspiller, der kan tage sig af begge mine sider. (sidste sæson blev den ene af mine 2 gode fløjspillere skadet i 3-4 måneder, så måtte stille med et talent på fløjen...).

Giver update når jeg kommer til EL-kampene  Peace
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #74: 09 Feb 2017, 07:44 »

Spændende med lidt talent udvikling, selvom det er Jounyman save Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010