home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 56142 gange)
blybzzer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #45: 28 Okt 2016, 21:38 »

Det sgu godt gået. I kan satme spille hurtigt.

Jeg er ikke engang til vintertransfer i 1. sæson Peace Men det er gået super - 13 W 4 D 2 L Smiley!!!!
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #46: 28 Okt 2016, 22:22 »

Der gik godt et halvt år får Valladolid bød sig til med en kontrakt. De ligger i midten af anden division, så der skal lidt arbejde til for at komme op i rækkerne igen. Første kamp var i slutningen af januar 2020 mod Mallorca som blev tabt 2-0, men heldigvis var der oprejsning allerede i anden kamp i spidsen for klubben - 4-1 over Albacete. Der venter et hårdt halvt år med en trup der virkelig mangler kvalitet, men jeg krydser fingre for at omskoling af en enkelt kantspiller og min sædvanlige 4-3-3 kan betyde at vi rykker os den rigtige vej. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #47: 28 Okt 2016, 22:25 »

Der gik godt et halvt år får Valladolid bød sig til med en kontrakt. De ligger i midten af anden division, så der skal lidt arbejde til for at komme op i rækkerne igen. Første kamp var i slutningen af januar 2020 mod Mallorca som blev tabt 2-0, men heldigvis var der oprejsning allerede i anden kamp i spidsen for klubben - 4-1 over Albacete. Der venter et hårdt halvt år med en trup der virkelig mangler kvalitet, men jeg krydser fingre for at omskoling af en enkelt kantspiller og min sædvanlige 4-3-3 kan betyde at vi rykker os den rigtige vej. Smiley

Godt arbejde  Thumbs Up

Jeg har sat mit save på pause, da Stirling tiden gav mig for meget lyst til SAF bloggen Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #48: 28 Okt 2016, 23:51 »

SÅ CHRASHEDE MIT SAVE, SÅ ER TILBAGE SOM ARBEJDSLØS! Skuffet
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #49: 30 Okt 2016, 15:30 »

Det blev så i stedet Atalanta i Serie A, der ville give mig chancen for at føre dem på rette spor igen. Smiley Datoen siger 10. december 2019 og nu skal der udvikles talenter. Da jeg desværre ikke havde valgt Italien til at starte med, mangler nogle af de kendte talenter i spillet, deriblandt min favoritspiller fra FM16 - Fabio Castellano, men det er der ikke noget at gøre ved.. Smiley

Jeg vender tilbage når der er sket lidt mere. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #50: 31 Okt 2016, 11:56 »

Næste trænerkursus er på vej, så snart kan jeg skrive kontinental-A Licens på CV'et. Der er ryddet op i truppen, og vintertransfervindu et åbner lige om hjørnet - det bliver spændende at se hvad vi kan gøre med få ressourcer! Heldigvis er Atalanta en klub med gode ungdomsfacilitetter, så der er lidt talent at spore i truppen allerede.

Derudover er der blevet forlænget kontrakter med de spillere jeg ser en fremtid i - specielt Marco Sportiello var vigtig at skrive med, da han er en af de bedre Italienske målmænd! Derudover overvejer jeg at Christian Gytkjær skal have forlænget, han er dog udlejet på nuværende tidspunkt, men håber at rykke ham tilbage til klubben når transfervinduet åbner - kun Alberto Paloschi (favoritspiller!! Smiley ) er rigtig angriber i truppen, og jeg spiller helst med tre oppe foran! Smiley

Gennemgang af truppen kommer til februar - nu begynder man jo så småt at kende spillerne! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Madin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #51: 09 Nov 2016, 12:27 »

Har også valgt at starte en, fik meget hurtigt tilbudt 2 jobs, et i Grindavik samt et i Pacantu i Rumæniens 2. division, da jeg ikke har den store erfaring med Rumænien, så har jeg valgt at takke ja til det og se hvad det fører til Smiley Vil opdaterer når jeg er nået lidt længere.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #52: 09 Nov 2016, 13:18 »

Fed mentalitet med at prøve kræfter med noget nyt! Opstemt Hold os endelig opdateret! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Madin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #53: 10 Nov 2016, 11:34 »

Er der en som kan hjælpe med at præcisere hvor det er man søger om betalt licens kursus? Smiley Har faktisk søgt og fået afslag, men kan ikke huske hvor jeg gjorde det  Grin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #54: 10 Nov 2016, 12:21 »

Du skal gå på din egen profil (tryk F2 på dit tastatur) og vælge "Min profil" i toppen af billedet (mener jeg). Såfremt du ikke er i et forløb eller allerede har bedt bestyrelsen om tre ting den dag, bør der være en mulighed her der hedder "Påbegynd trænerkursus". Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Madin
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journeyman
« Svar #55: 10 Nov 2016, 12:48 »

Du skal gå på din egen profil (tryk F2 på dit tastatur) og vælge "Min profil" i toppen af billedet (mener jeg). Såfremt du ikke er i et forløb eller allerede har bedt bestyrelsen om tre ting den dag, bør der være en mulighed her der hedder "Påbegynd trænerkursus". Smiley

Tak for hjælpen  Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #56: 13 Nov 2016, 16:40 »

Jeg er startet op, har alle de europæiske ligaer med Smiley Gad ikke resten Smiley

Har fået job i amatørklubben Cardiff Met Uni, ingen løn - og rent amatør hold. Har fået skiftet godt og grundigt ud i truppen, da mange forsvinder hele tiden.

Er igang nu, og har spillet en uafgjort i ligaen og tabt 1, og er kommet til 3 runde i MG Cuppen Smiley

Jeg er igang med 1.træner kursus Smiley

Har lavet mine egne regler, burger kun spillere fundet af scouts, eller tilbudt af agenter, og jeg kigger efter jobs i januar og efter sæsonen(Maj-Juli).
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #57: 15 Nov 2016, 20:56 »

Har i nogle links til reglerne for Journyman? Gerne på dansk Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #58: 15 Nov 2016, 21:18 »

Blev fyret i Cardiff Met Uni i December 2017, da jeg nægtede at mødes med bestyrelsen efter et nederlag på 3-2 på udebane, hvor modstanderen fik 2 straffespark.
Men jeg havde nok sagt op aligevel i starten af januar, det er svært at arbejde i en amatørklub.

Men gik kun arbejdsløs i et par dage, og har nu fået job i den 2.bedste finske række hos oprykkerne SC Kuopiofutis-98, en semi professionel klub, som er dømt til at ende nr.10 ud af 10 hold Smiley
Det bliver noget af en udfordring, men jeg tager den med oprejst pande og vil samtidig forsøge at få dem til at betale et trænerkursus Smiley

Jeg får 6.500 kr. i løn Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #59: 21 Jan 2017, 10:52 »

Så siger datoen 8.oktober 2018. SC Kufu(Forkortelse) er for første gang i klubgens historie rykket op i den bedste finske række, efter 2 sæsoner i den 2.bedste række. Jeg har været i klubben siden starten af 2017.
Helt tilfældigt skulle jeg møde nr.2 KTP i sidste runde, og skulle mindst bruge uafgjort for at sikre mig titlen og oprykningen, men vi vandt 2-1. Og er nu i den bedste række!

Jeg har indtil i videre fået betalt 3.træner kurser af SC Kufu på de 2 sæsoner jeg har været der. Så nu er jeg ved at Kontinental B-licens.

Jeg ville egentlig gerne videre, og jeg forsøgte faktisk at komme videre i sommers, men havde ikke held med nogen ansøgninger, trods det jeg var til et par samtaler. Nu tager jeg tiden i SC Kufu, som en oplevelse, og er sikker på at jo flere kurser jeg får, jo bedre!

Jeg får pt. 10.000 kr. pr. måned.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010