home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 72578 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #135: 28 Mar 2017, 11:58 »

Afsted med ham - er han utilfreds med udfordringer så er det afsted med ham.. Så brug en af de to til salg i stedet for. Det havde jeg ihvertfald gjort hvis jeg var i dit sted. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #136: 28 Mar 2017, 12:11 »

Jeg havde nok beholdt ham Grin

Kan godt følge ovenstående, men du foretrækker ham over de 2 andre, han sælges til en rival og formoder han spiller godt siden du ønsker at beholde ham.

Derudover har jeg aldrig set at utilfredshed skulle føre til forringede præstationer i FM, ligesom at truppen meget sjældent bliver utilfreds. Hvis de endelig gør, vælger du bare den øverste mulighed når du har møde med dem, som lyder på noget i stil med "Jeg forstår ikke I er så ivrige efter at jeg bør lade ham gå, da vores trup er væsentligt ringere uden ham". Den æder de altid råt   Smiley


Hvis jeg skulle sælge min spiller hver gang han var utilfreds/ville til en større klub i de saves jeg har haft i FM17 (hhv. Brighton, FCN og nuværende Stoke), så havde mit hold været væsentligt forringet og truppen meget smal  Wink Han skal nok komme sig over det, også selvom han er en ilter type med høj stat i aggression
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #137: 28 Mar 2017, 13:33 »

Jeg havde nok beholdt ham Grin

Kan godt følge ovenstående, men du foretrækker ham over de 2 andre, han sælges til en rival og formoder han spiller godt siden du ønsker at beholde ham.

Derudover har jeg aldrig set at utilfredshed skulle føre til forringede præstationer i FM, ligesom at truppen meget sjældent bliver utilfreds. Hvis de endelig gør, vælger du bare den øverste mulighed når du har møde med dem, som lyder på noget i stil med "Jeg forstår ikke I er så ivrige efter at jeg bør lade ham gå, da vores trup er væsentligt ringere uden ham". Den æder de altid råt   Smiley - med hensyn til utilfredshed er der forskellige arter som jeg vægter forskelligt - jeg er helt enig i at nogle af dem går væk igen, men lige netop den med nye udfordringer har jeg aldrig set forsvinde - det ender derfor altid med at jeg mister spilleren på fri transfer i det tilfælde, og det gider jeg ikke. Smiley

Jeg er enig i at såfremt det er utilfredshed med manglende spilletid eller i forbindelse med interesse fra andre klubber eller lignende så er jeg også ligeglad.



Hvis jeg skulle sælge min spiller hver gang han var utilfreds/ville til en større klub i de saves jeg har haft i FM17 (hhv. Brighton, FCN og nuværende Stoke), så havde mit hold været væsentligt forringet og truppen meget smal  Wink Han skal nok komme sig over det, også selvom han er en ilter type med høj stat i aggression
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #138: 28 Mar 2017, 16:19 »

- med hensyn til utilfredshed er der forskellige arter som jeg vægter forskelligt - jeg er helt enig i at nogle af dem går væk igen, men lige netop den med nye udfordringer har jeg aldrig set forsvinde - det ender derfor altid med at jeg mister spilleren på fri transfer i det tilfælde, og det gider jeg ikke. Smiley

Jeg er enig i at såfremt det er utilfredshed med manglende spilletid eller i forbindelse med interesse fra andre klubber eller lignende så er jeg også ligeglad.


Det er bare et spørgsmål til deres interesse til spilleren ryger  (i tilfælde af at den gør det naturligvis). Så indser han selv at der ikke er den store efterspørgsel efter ham, og han indstiller sig på at blive  Smiley Og skulle det gå helt galt og vil han forlade klubben på en "bosman rule", så er det vel bare at lade ham blive i klubben til han har et år tilbage af sin kontrakt - og så sælge ham  Wink
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #139: 28 Mar 2017, 21:22 »

Nu har jeg oplevet det med. Han lavede lige en kovending. Jeg prøvede at afvise hans skifte til West Ham, hvorefter han mente jeg havde brudt løftet om at lade ham gå. Svarede muligheden om at jeg ikke ønskede at styrke en rival imens vi blev svagere, det sagde han ok til. To dage senere bad han formelt om at trække sit krav om en transfer tilbage.

Har så også lige tjekket hans sæson ud i forhold til de andre. Han er den DM der har det højeste snit (7.01), kun 0.02 højere end Elneny som har spillet en del flere kampe i sæsonen. Så helt fantastisk meget bedre er han ikke.

Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #140: 28 Mar 2017, 22:47 »

 Cool Cool
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #141: 02 Apr 2017, 18:35 »

Har desværre ikke haft held til at slippe alle de folk jeg gerne så ude af truppen, men nu på vinduets sidste dag så har Bayern givet et bud, som jeg har presset op, og det hedder nu 200 mio her og nu + 135 over 12 mdr. for Duarte:



Han spiller mest ud af ham og Gibbs, men jeg har også i denne sæson planer om at spille et af mine talenter ind:



Skal jeg slippe Duarte eller skal jeg beholde ham?

Jeg mangler ikke pengene da jeg kun har hentet 2 talenter for tilsammen 52.5 mio imens jeg har solgt for 620 mio.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2017, 18:43 af Highbury » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #142: 02 Apr 2017, 20:15 »

Ud med Duarte! Det er en fin pris, og han fylder 24 næste måned. Derudover ser dit talent rigtig god ud, ham havde jeg klart satset på  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #143: 11 Apr 2017, 21:28 »

Belotti..??


deal eller no deal.?
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #144: 11 Apr 2017, 22:03 »

Belotti..??


deal eller no deal.?
Syntes det mange penge for en spiller der skal agere som backup.
Hvad med zikovic eller hvad han hedder ham fra Ajax? Måske dolberg.

Ellers er der en mand fra Fiorentina kan ikke huske hvad han hedder baba et eller andet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #145: 16 Apr 2017, 22:50 »



At give 400 mio for ham her fra rivalerne Utd for meget?

Han er det største engelske talent på hans position og han kommer til at være en reserve for mig.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #146: 16 Apr 2017, 23:04 »



At give 400 mio for ham her fra rivalerne Utd for meget?

Han er det største engelske talent på hans position og han kommer til at være en reserve for mig.

Jeg ville aldrig give 400 mio for ham, selvom han er et engelsk talent. Han ser ud til at have et okay potentiale, men 400 mio for en reservespiller, som ikke umiddelbart ligner en superstjerne, ville jeg ikke give. Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #147: 17 Apr 2017, 07:42 »



At give 400 mio for ham her fra rivalerne Utd for meget?

Han er det største engelske talent på hans position og han kommer til at være en reserve for mig.
Gem pengene, der må komme noget der er bedre for så mange penge.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #148: 24 Jun 2017, 22:22 »

Har ikke lige rørt fm så meget de seneste måneder, og derfor er det måske dumt at spørge, men jeg bør vel uden videre sige ja til denne handel? Jeg er sælgende part, i vinter transfervinduet i første sæson.

Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #149: 24 Jun 2017, 22:59 »

Har ikke lige rørt fm så meget de seneste måneder, og derfor er det måske dumt at spørge, men jeg bør vel uden videre sige ja til denne handel? Jeg er sælgende part, i vinter transfervinduet i første sæson.



Jeg ville uden tvivl sælge ham til den pris!! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010