home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  64 bit hvordan?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 64 bit hvordan?  (Læst 3085 gange)
KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
64 bit hvordan?
« : 19 Okt 2016, 12:21 »

Muligvis et dumt spørgsmål.

Men det nye med, at spillet kan køre hurtigere, hvis man har en PC der kan kører 64 bit i stedet for 32 bit.
Sker det automatisk eller skal man selv vælge dette?

Synes ikke jeg kan finde noget inde i indstillinger i spillet, hvor man kan dette.

Kan nogen hjælpe?
Logged

huza
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #1: 19 Okt 2016, 12:33 »

Det sker automatisk, hvis dit styresytem er 64-bit kører FM også i 64-bit Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #2: 19 Okt 2016, 12:33 »

Steam skulle gerne selv kigge på dit windows og vælge den rette version
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #3: 19 Okt 2016, 12:38 »

Ja det emne er jeg også interesseret i at vide mere om.. vil gerne have mit spil køre helt optimalt så 64-bit ville være helt perfekt..

Et andet spørgsmål er om der er nogle der ved hvorfor der stadig er lidt problemer med at starte spillet op i Windows 10..
Jeg er stadig nødtil at trykke mig ind i jobliste også annullerer for at få gang i spillet..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #4: 19 Okt 2016, 12:41 »

Ja det emne er jeg også interesseret i at vide mere om.. vil gerne have mit spil køre helt optimalt så 64-bit ville være helt perfekt..

Et andet spørgsmål er om der er nogle der ved hvorfor der stadig er lidt problemer med at starte spillet op i Windows 10..
Jeg er stadig nødtil at trykke mig ind i jobliste også annullerer for at få gang i spillet..

Det er ikke et problem jeg oplever her hmm
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #5: 19 Okt 2016, 12:43 »

Jeg har lige pt. ikke Windows 10, da jeg har formateret min comp.

Men havde absolut ingen problemer med opstart af FM da jeg havde det installeret!
Så det er vidst kun et problem ved dig Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #6: 19 Okt 2016, 13:20 »

Jeg har hørt i forummet for fm 16 der var andre der havde opstarts problemer i Windows 10..
Der er i og for sig heller ikke noget problem for spillet køre fint men det er bare mærkeligt det ikke starter ordenligt op. Tænker om det har noget med min computer at gøre.. for min gamle laptop med Windows 10 havde heller ingen problemer med det..

Min nye er en msi gamer laptop så tænker ikke den burde havde nogle problemer.. lidt underligt!
Men der er ikke nogen der har et bud på hvad problemet kunne være?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #7: 19 Okt 2016, 23:43 »

Hvis du har 64-bit Windows, vil du automatisk køre FM17 i 64-bit.



Hvis du selv vil tjekke, så gør du det sådan her:

Åbn jobliste (ctrl+alt+delete)
Gå til fanen detaljer
I den øverste række hvor der står NAVN - PID- STATUS - BRUGERNAVN osv, højreklikker man og vælger "Vælg kolonner"
I den liste der kommer frem sættes flueben i Platform.
Man skulle nu gerne kunne se at sit FM køre i 64-bit, som vist på mit skærmbillede.


« Seneste Redigering: 19 Okt 2016, 23:45 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 64 bit hvordan?
« Svar #8: 20 Okt 2016, 09:31 »

Jeg har hørt i forummet for fm 16 der var andre der havde opstarts problemer i Windows 10..
Der er i og for sig heller ikke noget problem for spillet køre fint men det er bare mærkeligt det ikke starter ordenligt op. Tænker om det har noget med min computer at gøre.. for min gamle laptop med Windows 10 havde heller ingen problemer med det..

Min nye er en msi gamer laptop så tænker ikke den burde havde nogle problemer.. lidt underligt!
Men der er ikke nogen der har et bud på hvad problemet kunne være?

Hvis du kører fm.exe direkte inde fra Steam/Steamapps/Common/Football Manager 2017/fm.exe (nogenlunde sådan stien er), hvordan starter den så op? Smiley

Jeg selv oplever en 0xc000007b fejl. Har 64 bit Windows 10 og har forsøgt lidt med at downloade nogen .dll-filer. Ikke meget held, men fik ikke investeret så voldsom meget tid i det i går.
Men jeg får i hvert fald kun fejlen op når jeg starter den fra fm.exe. Starter jeg via Steam og Steamgenvejen, så "Forebereder den start" og klør så røv derfra.

edit: efter at have forsøgt nogen ting, så lykkedes det i sidste ende ved at smide "D3DX9_43.DLL" i 64-bit ind i Football Manager mappen Smiley
« Seneste Redigering: 22 Okt 2016, 16:03 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010