home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM17: Glædestråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Glædestråden  (Læst 70825 gange)
jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #45: 07 Nov 2016, 16:18 »

Det her er hverken en dejlig præstation eller en dejlig signing, det er nærmere en glædesros over at spillet køre sindsygt smooth og performer langt bedre på mac end NOGENSINDE FØR! Kæft hvor går det hurtigt når jeg klikker space, fuldstændigt fremragende.

Amen, my brother! Smiley

Det er en kæmpe fornøjelse, at det kører så hurtigt og flydende, som det gør Smiley

At så alt andet i baggrunden kører piv-langsomt, når ens FM simulerer, det er til at leve med Wink

Hvilke MacBooks spiller i med? Og tror I, at jeg kan køre FM17 på min MacBook uden at skade den? (denne model = http://www.apple.com/macbook/)
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #46: 08 Nov 2016, 19:58 »

Indskifting af Rashford i EL knockout kamp i 65. minut, første scoring i 67. og hattrick i 77. Den mand er for vild i FM17.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #47: 10 Nov 2016, 00:15 »

Det at vinde 2-0 på hjemmebane mod FC Bayern München, det er noget man kan være stolt af! Thumbs Up Cool



Også er man selv brændende Bayern Fan  Grin
Men spiller aldrig med dem i FM

Og 10 dage senere en sejr på Signal Iduna Park  Peace Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Nov 2016, 00:46 af L.Wee » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #48: 10 Nov 2016, 09:22 »

Oprykning i den første hele sæson med Grindavik og vandt rækken ved at der i en anden kamp blev scoret 3 minutter inde i overtiden, så jeg kunne komme fra baghjul og nappe titlen. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #49: 10 Nov 2016, 15:13 »

Når man i sin anden sæson med OB slår Lazio over to kampe (5-4) og kommer i Europa League Gruppespil Opstemt
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #50: 11 Nov 2016, 02:52 »

SI sagde allerede sidste år, at de ville kigge på forskkelige ting der ikke rykkede sig godt nok i spillet, et var tilskuerantal, og så sæsonkort holdere...

Jeg har ikke endnu spillet min sæson færdigt med Truro fra Vanarama Syd, men jeg har præsteret at komme forbi 2. runde i FA cuppen, og efter det, der steg mit tilskuer antal med flere hundrede, og er steget støt hver gang jeg har præsteret at komme videre fra en runde og jeg er nu ved runde 5, og mit tilskuertal er i de normale ligakampe over 1450 hver gang, og til mine cup kampe er der solgt ud, med 3000 (vel knap så overraskende med tanke for hvor langt jeg er kommet...)
Men startede mine ligakampe på omkring 400, tror jeg det var, og langsomt som jeg begyndte at vinde, steg det hurtigere end andre år i spillet..., det er sgu godt nyt synes jeg.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #51: 11 Nov 2016, 11:02 »

Når Icardi går målamok  Grin Grin Grin

Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #52: 11 Nov 2016, 11:49 »

Apropos mål, hvor almindeligt er det at der bliver scoret så mange mål? Synes jeg ser vanvittige resultater alle vegne? (har endnu ikke selv købt fm17)
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #53: 11 Nov 2016, 11:54 »

Apropos mål, hvor almindeligt er det at der bliver scoret så mange mål? Synes jeg ser vanvittige resultater alle vegne? (har endnu ikke selv købt fm17)
Synes faktisk ikke det er så galt.. Min største sejr i Serie A er 4-0 over Pescara, og ellers er det små sejre (2-1, 2-0, 3-1) hele vejen ned, med små nederlag også (Foruden en 4-0 afklapsning af Sampdoria). I Europa League har jeg dog et par spøjse resultater: 5-2 over Spartak Moskva i Rusland, 5-5 mod Dynamo Kiev i Ukraine og så 7-2 over Zenit i Rusland.. Synes dog ikke det som sådan er et problem.
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #54: 11 Nov 2016, 12:21 »

Synes faktisk ikke det er så galt.. Min største sejr i Serie A er 4-0 over Pescara, og ellers er det små sejre (2-1, 2-0, 3-1) hele vejen ned, med små nederlag også (Foruden en 4-0 afklapsning af Sampdoria). I Europa League har jeg dog et par spøjse resultater: 5-2 over Spartak Moskva i Rusland, 5-5 mod Dynamo Kiev i Ukraine og så 7-2 over Zenit i Rusland.. Synes dog ikke det som sådan er et problem.

Tak for svaret. Det er jo heller ikke sådan at der ikke må blive scoret mål Wink Engang imellem ser vi jo de her vanvittige resultater - men det er helt sikkert en balancegang.

Netop Serie A er jo blevet en relativt målfyldt affære efterhånden Wink
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #55: 11 Nov 2016, 13:02 »

Apropos mål, hvor almindeligt er det at der bliver scoret så mange mål? Synes jeg ser vanvittige resultater alle vegne? (har endnu ikke selv købt fm17)

I betaen oplevede jeg det i sær meget. Lavede en report til SI forum, hvor andre havde haft lignende oplevelse. Siden spillets release føler jeg ikke, der er de samme problemer med massere af målrige affærer. Smiley
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #56: 12 Nov 2016, 14:20 »



Det er sgu lækkert at have kvalificeret sig med 2 kampe igen :-) Lad os se hvordan det kommer til at gå i Rusland :-)
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #57: 13 Nov 2016, 18:32 »



Udmærket managerdebut.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #58: 14 Nov 2016, 16:07 »

Lagde det squ op i spørgsmålstråden hvor det bestemt ikke hører hjemme!

Men FM 17 er købt og sociale liv og stuide er der vinket farvel til i en tid! Here we go! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Glædestråden
« Svar #59: 15 Nov 2016, 09:21 »

Lagde det squ op i spørgsmålstråden hvor det bestemt ikke hører hjemme!

Men FM 17 er købt og sociale liv og stuide er der vinket farvel til i en tid! Here we go! Smiley

SÅDAN Boxx!! Drop studiet - FM Full time!! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010