|
L.Wee
|
|
At vinde mod et Ligue 1 hold også 4-1   Jaja, trænings kamp... Men spiller altså i 3. Liga i Tyskland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Ingen havde set det komme! Augsburg fra Bundesliga blev spillet fuuuuuldstændig rundt  9 åbne chancer, de kunne have fået kodyl prygl   Blev dog lidt nervøs da de fik deres 2. mål  Flot kamp, hvor lang tid tog det at komme i Bundesligaen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Flot kamp, hvor lang tid tog det at komme i Bundesligaen?
Er lige rykket op i 2. Bundesliga igen Rykkede mirakuløst op i sæson 2016/2017 hvor jeg vandt retur opgøren i playoff efter at have tabt første 4-0 Rykkede dog ned igen, selvom vi var en af de hold der hentede flest point i foråret Så var der 2 svære år i 3. Bundesligaen. Hvor det 3. år var virkelig stærk spillende og rykkede op med 77 point på 2. pladsen. Årstallet siger nu 2021
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
 Det her er muligvis den bedste kamp, jeg nogensinde har spillet i Football Manager. Rashford med fire mål inden for det første kvarter og en fuldstændig vanvittig 8-0 sejr over lokalrivalerne, der nu er 14 point bag mig på andenpladsen. Per-fucking-fekt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
Kender i det der med at man prøver at give talenterne en chance og man så lige får en frem der ikke var top talent da der kom nye regens Med lidt hjælp fra tutor kan han gå hen og blive ganske fint for Hansa Rostock  Også lavede han også lige 2 mål i vores seneste kamp  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarl
|
|
 Tror mit United-hold er det mest velspillende, jeg nogensinde har haft. 9-0 over Nottingham Forest med en mand i undertal siden midtan af første halvleg. Fire mål og en assist fra Rashford, der er et monster uden lige. Nu oppe på ti mål og seks assists i seks kampe. Sidste sæson bød på 44 ligamål og ti assists fra hans fod. Det er venvid, men nøj hvor det glæder mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bordeaux
|
|
 Tror ikke Real Madrids tilhængere er alt for glade efter dette.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tårn29
Lilleputspiller
|
|
Sygt du har en regen som hedder præcis det samme som min, "Marcus Vinicius"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roberto_Baggio
|
|
Jeg vil sgu gerne lige dele Dolberg med jer..  Ikke så meget det at han er delt topscorer - men mere de antal minutter han bruger pr mål / skud på mål i forhold til konkurrenterne.  -----edit---- ved ikke lige hvorfor billede ikke vises - men klik på billedet så kommer det..
|
|
|
|
|
|
Love the Blues
|
|
|
|
|
r19r
|
|
Spiller med Silkeborg i 2019. Dolberg er lige bleven solgt til ManU for 300mio. Silkeborg for 20% så der kom lige 60mio ind for den handel og Ca 35mio til spillerkøb 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DANzin22
|
|
Benfica havde lige smadret United 5-0 på hjemmebane, og jeg havde derfor meget respekt for portugiserne inden første opgør i Champions League-semifinalen på Anfield. Det blev langt fra en tæt affære, kan jeg så efterfølgende konkludere, hvor Harry Kane kommer ind i det 46. minut og laver 6 mål på en halvleg - imponerende. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|