home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM17 Beta fejl
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Beta fejl  (Læst 36046 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #90: 26 Okt 2016, 21:59 »

Tror sku de har ændret den, når man kigger her eksempelvis kan man se der kun er meget få dage reserveret til at spille semifinalerne i denne sæson: http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/landsdaekkende_turneringer_herrer/dbu_pokalen/spilleterminer

Så det tror jeg sku egentlig er rigtigt nok at det er ændret, til kun en kamp.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #91: 26 Okt 2016, 22:01 »

Tror sku de har ændret den, når man kigger her eksempelvis kan man se der kun er meget få dage reserveret til at spille semifinalerne i denne sæson: http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/landsdaekkende_turneringer_herrer/dbu_pokalen/spilleterminer

Så det tror jeg sku egentlig er rigtigt nok at det er ændret, til kun en kamp.

Ser sådan ud Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Riisgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #92: 26 Okt 2016, 22:05 »

Glemte selvfølgelig lige at skrive semifinale Smiley Ved bare det altid til nu har været over 2 opgør i semi. Men giver selvfølgelig god mening at ændre det nu sammen med turneringen hvis den altså er blevet ændret. Synes bare der er blevet gået stille med dørene om det hvis de har gjort det.
Logged

Riisgaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #93: 26 Okt 2016, 22:07 »

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #94: 30 Okt 2016, 22:13 »

Tænker næsten, at der må være noget fejl i forhold til start eller slut datoen i de danske ligaer.

Jeg har netop færdiggjort 1. sæson med KIF i 2. division og spiller går på en velfortjent ferie søndag d. 18 Juni. Desværre for dem, skal de allerede tilbage dagen efter d. 19 til opstartsfasen. Giver ingen mening..



Håber bestemt ikke, at dette betyder trætte spillere i løbet af sæsonen.. For jeg får en MEGET svær sæson i 1. Division..
Logged

Arsenal <3

Svart Svane
Gæst
 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #95: 30 Okt 2016, 22:18 »

Vil anbefale dig at poste fejlen her. Beskriv problemet, og vedhæft evt. dit savegame, så de kan kigge på det.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #96: 30 Okt 2016, 22:31 »

Haha godt nok er sommerferien ofte kun på en uge eller to i dansk fodbold meeen.
Du rykkede ikke op vel ?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #97: 30 Okt 2016, 22:58 »

Haha godt nok er sommerferien ofte kun på en uge eller to i dansk fodbold meeen.
Du rykkede ikke op vel ?

Jo han gjorde.

Tænker næsten, at der må være noget fejl i forhold til start eller slut datoen i de danske ligaer.
Jeg har netop færdiggjort 1. sæson med KIF i 2. division og spiller går på en velfortjent ferie søndag d. 18 Juni. Desværre for dem, skal de allerede tilbage dagen efter d. 19 til opstartsfasen. Giver ingen mening..
http://i66.tinypic.com/mrsin7.png
Håber bestemt ikke, at dette betyder trætte spillere i løbet af sæsonen.. For jeg får en MEGET svær sæson i 1. Division..
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #98: 30 Okt 2016, 23:14 »

Jo han gjorde.


Hov fik da ikke set der var tekst under billedet Smiley
well det er jo ikke en bug i så fald, han har vel sat den til at starte træning 5 uger før sæsonstart ? hvilket jo så blot er på en dato ? vi skal jo huske på at 2 div starter et par uger før 2 div, blot fordi man er oprykker får man jo ikke længere ferie Smiley
1 div starter tidligere og slutter tidligere og 2 div starter senere og slutter senere, det er grunden.
Sådan er virkeligheden bare.

Det samme gør sig også ofte gældende som oprykker fra 1 div til suppen. at der næsten ingen pause er plads til da suppen så igen starter en uge eller to tidligere alt efter om vi er i slutrunde år eller ej
« Seneste Redigering: 30 Okt 2016, 23:20 af Sunbao » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #99: 30 Okt 2016, 23:24 »

Hov fik da ikke set der var tekst under billedet Smiley
well det er jo ikke en bug i så fald, han har vel sat den til at starte træning 5 uger før sæsonstart ? hvilket jo så blot er på en dato ? vi skal jo huske på at 2 div starter et par uger før 2 div, blot fordi man er oprykker får man jo ikke længere ferie Smiley
1 div starter tidligere og slutter tidligere og 2 div starter senere og slutter senere, det er grunden.
Sådan er virkeligheden bare.

Det samme gør sig også ofte gældende som oprykker fra 1 div til suppen. at der næsten ingen pause er plads til da suppen så igen starter en uge eller to tidligere alt efter om vi er i slutrunde år eller ej
Okay. Jeg har dog ikke sat holdet til at vende tilbage til træning et hvis antal uger før sæsonstart. Det plejer man at skulle gøre. Men det er jeg ikke blevet bedt om her.
Logged

Arsenal <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #100: 30 Okt 2016, 23:27 »

Okay. Jeg har dog ikke sat holdet til at vende tilbage til træning et hvis antal uger før sæsonstart. Det plejer man at skulle gøre. Men det er jeg ikke blevet bedt om her.

Okay skyldes nok at der er sat et minimum antal uger, og det antal er nok så allerede det lavest mulige og derfor får du nok ikke valget. Du må manuelt givet dem en uges ferie evt
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #101: 30 Okt 2016, 23:28 »

Okay skyldes nok at der er sat et minimum antal uger, og det antal er nok så allerede det lavest mulige og derfor får du nok ikke valget. Du må manuelt givet dem en uges ferie evt

Men er jo ikke nyt som sådan jeg tror vores spillere i brøndby havde 8 dages ferie i sommers fordi vi var i eufa kvallen
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #102: 31 Okt 2016, 07:54 »

Kan se at der er blevet byttet rundt på profil billedet mellem Leon Jessen og Daniel Stenderup i Esbjerg
Logged

Svart Svane
Gæst
 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #103: 31 Okt 2016, 08:35 »

Det er rapporteret til SI Games, så det burde være rettet til den 4. november.
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Beta fejl
« Svar #104: 01 Nov 2016, 17:32 »

Hver gang jeg forsøger at spille FM touch versionen, så starter fm 2017, istedet. Det er pisse belastende, da jeg netop har købt den fulde version for at se om den kørte mere smooth og uden for mange unødige features. Hvilket desværre ikke er tilfældet.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010