home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Hvem skal jeg være?  (Læst 86584 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #90: 11 Jan 2017, 22:27 »

Overvejer faktisk Nacional Madeira - Ronaldos første klub. De kunne være spændende Wink

Det lyder også som et godt valg! Du kunne forsøge at udvikle den nye Ronaldo i klubben? Smiley
Logged

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #91: 30 Jan 2017, 10:33 »

Nu har jeg spillet rundt omkring i de store ligaer med de store klubber og føler mig ganske godt forstået med taktik i det nye FM.
Derfor er tiden kommet til at jeg starter et semilangt spil med en mindre klub for at få klubben helt til toppen.

Hvilke klubber vil i anbefale i enten sky bet league 1 eller 2?
En klub uden for store økonomiske problemer, som man kan føre helt til tops i England? Med fokus på ungdomsudvikling og hele svineriet  Wink
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #92: 30 Jan 2017, 14:22 »

Nu har jeg spillet rundt omkring i de store ligaer med de store klubber og føler mig ganske godt forstået med taktik i det nye FM.
Derfor er tiden kommet til at jeg starter et semilangt spil med en mindre klub for at få klubben helt til toppen.

Hvilke klubber vil i anbefale i enten sky bet league 1 eller 2?
En klub uden for store økonomiske problemer, som man kan føre helt til tops i England? Med fokus på ungdomsudvikling og hele svineriet  Wink
Jeg er personligt kæmpe fan af Barnet fra League 2. de har nogle spændende spillere som f.eks. John Akinde og Bira Dembele.

Ellers kunne det være en mulighed at føre Millwall tilbage i PRL, så man kan komme tilbage til rivalopgøret med West Ham Opstemt
Logged

Allstarxd
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #93: 30 Jan 2017, 14:30 »

Nu har jeg spillet rundt omkring i de store ligaer med de store klubber og føler mig ganske godt forstået med taktik i det nye FM.
Derfor er tiden kommet til at jeg starter et semilangt spil med en mindre klub for at få klubben helt til toppen.

Hvilke klubber vil i anbefale i enten sky bet league 1 eller 2?
En klub uden for store økonomiske problemer, som man kan føre helt til tops i England? Med fokus på ungdomsudvikling og hele svineriet  Wink

Leeds kunne måske også bruge lidt hjælp til at komme tilbage til toppen af engelsk fodbold!
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #94: 30 Jan 2017, 14:46 »

Leeds kunne måske også bruge lidt hjælp til at komme tilbage til toppen af engelsk fodbold!

Nu ved jeg ikke med gæld i klubben, men ellers er en klub som Charlton også røget langt ned i systemet. En klub som jeg mindes i Premier League med Claus Jensen Wink
Logged

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #95: 30 Jan 2017, 16:53 »

Overvejer at starte et nyt save.

Men ved ikke helt om det skal være med Parma eller Le havre
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #96: 31 Jan 2017, 05:45 »

Nu ved jeg ikke med gæld i klubben, men ellers er en klub som Charlton også røget langt ned i systemet. En klub som jeg mindes i Premier League med Claus Jensen Wink

Bolton er et andet godt bud (ja, også en tidligere Claus Jensen klub Tunge )
De er røget ned i League One, men er så meget bedre end det.
Logged

Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #97: 01 Feb 2017, 08:38 »

Jeg er personligt kæmpe fan af Barnet fra League 2. de har nogle spændende spillere som f.eks. John Akinde og Bira Dembele.

Ellers kunne det være en mulighed at føre Millwall tilbage i PRL, så man kan komme tilbage til rivalopgøret med West Ham Opstemt

Tak for foreslagene, jeg tror jeg vil prøve at kigge på begge to. Milwall kunne være sjovt, bare på grund af deres fankultur  Grin Så skal man virkelig lave en smadder klub.

Leeds kunne måske også bruge lidt hjælp til at komme tilbage til toppen af engelsk fodbold!
Jeg har prøvet med Leeds, har selv lidt en kærlighed for dem. Men de er oppe i Championship og så syntes jeg man har begrænset frihed med den trup, da der er et meget tydeligt tænkt system i de spillere de har. Ellers mange tak  Smiley

Nu ved jeg ikke med gæld i klubben, men ellers er en klub som Charlton også røget langt ned i systemet. En klub som jeg mindes i Premier League med Claus Jensen Wink
Gud er Charlton helt nede i League 1  Shockeret Dem vil jeg da helt sikkert overveje  Thumbs Up

Bolton er et andet godt bud (ja, også en tidligere Claus Jensen klub Tunge )
De er røget ned i League One, men er så meget bedre end det.
Ligesom med Charlton var jeg meget overrasket over at Bolton var røget ned, dem vil jeg helt sikkert også overveje. Mange tak for foreslaget  Thumbs Up
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #98: 01 Feb 2017, 08:49 »

Kan klart anbefale Crewe til dem der vil have en lidt sjov udfodring.

De har et af de bedste akademier i England og er pt. placeret i League Two.

De har rigtig mange talenter fra start, som sagtens kan være med i The Championsship, så du behøver ikke bruge mange penge de første par sæsoner. Jeg rykkede selv op to år i træk og ligger nu i The Championsship. Jeg har et kæmpe transferoverskud ved at sælge unge talenter.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Aunsbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #99: 01 Feb 2017, 13:01 »

For en sjælden gangs skyld er jeg nu startet op med et de "store" hold, nemlig Atletico Madrid.
Men hvilke erfaringer har I andre med dem? Hvordan bruger  I Griezmann - og hvad med Koke/midtbanen? Hvilken taktik bruger I og hvilke spilmæssige indstillinger, og hvad med indkøb? Ind til videre har jeg købt Kolasinac til back up på venstre back. Men har desværre stort set ikke flere penge her i første sæson, hvilket ærgrer mig noget.
Håber på gode fifs fra andre A. Madrid managers :-)
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #100: 16 Feb 2017, 09:16 »

Jeg har virkelig haft svært ved at få gang i et rigtig godt og langt save i FM17 - jeg når max 2-3 sæsoner, også kører jeg død i det. Har i nogen erfaringer med klubber, hvor der er gode fremtidsmuligheder?

Jeg er ret åben for nationer - men gider bare ikke tophold.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #101: 16 Feb 2017, 09:55 »

Jeg har virkelig haft svært ved at få gang i et rigtig godt og langt save i FM17 - jeg når max 2-3 sæsoner, også kører jeg død i det. Har i nogen erfaringer med klubber, hvor der er gode fremtidsmuligheder?

Jeg er ret åben for nationer - men gider bare ikke tophold.

Wolverhampton! Lave forventninger, god økonomi, villig bestyrelse, og et ret stærkt mandskab.

Jeg røg op i første hug, blev 12'er i første sæson i PRL, og endte på 3. pladsen i 3 sæson - så nu venter Champions League efter jeg slog Benfica ud!
Jeg har stadig en 6-8 spillere, som starter i klubben.
Caveleiro er den største stjerne, men Kortney Hause er også super stærk. Jack Price er en pålidelig midtbane også.
Logged

frederiksr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #102: 16 Feb 2017, 09:59 »

Wolverhampton! Lave forventninger, god økonomi, villig bestyrelse, og et ret stærkt mandskab.

Jeg røg op i første hug, blev 12'er i første sæson i PRL, og endte på 3. pladsen i 3 sæson - så nu venter Champions League efter jeg slog Benfica ud!
Jeg har stadig en 6-8 spillere, som starter i klubben.
Caveleiro er den største stjerne, men Kortney Hause er også super stærk. Jack Price er en pålidelig midtbane også.


Det er faktisk et meget godt bud! Havde selv et game med dem tilbage i FM13 mener jeg, som var succesrigt. Den er taget til overvejelse!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #103: 25 Feb 2017, 17:51 »

Jeg har lidt en problem. jeg går tid hurtigt død i mine saves.
Så hvem kan i anbefale?
Jeg vil kun spille i den bedste række og helt ikke nogle bund hold Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #104: 25 Feb 2017, 21:51 »

Jeg har lidt en problem. jeg går tid hurtigt død i mine saves.
Så hvem kan i anbefale?
Jeg vil kun spille i den bedste række og helt ikke nogle bund hold Opstemt

Dør den så ikke, fordi du altid skal have det "bedste" hold. Det er der jo ikke den store udfordring i på den lange bane? eller hvordan? Smiley
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010