home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem er du og hvorfor?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er du og hvorfor?  (Læst 14250 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Hvem er du og hvorfor?
« Svar #15: 15 Nov 2006, 11:36 »

Valencia, Brøndby og mon ikk der snart kommer en Arsenal save på min 'pute, hvem ved ??

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #16: 15 Nov 2006, 12:09 »

Newcastle gennem tykt og tyndt. Er midt i 3 sæson nu, blev nummer 4 i PL i første sæson uden indkøb og måtte også igennem 2 sæson uden nogen indkøb, her blev det til en 8 plads. 3 sæson startede katastrofalt med 10 kampe uden sejr, men begynder at hjælpe nu, typisk når man laver indkøb så går det galt  funny

Dalle75
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 15 Nov 2006, 15:07 »

Jeg spiller med Valencia lige nu...bare for at prøve noget nyt. Jeg har ellers spillet meget med Chelsea og Fck samt Real Madrid. ticked off

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

MadsPU
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 15 Nov 2006, 15:22 »

Jeg er Bologna! er lige startet idag faktisk

Og det er fordi jeg skal på studietur til firenze.. men de spiller ikke hjemme så vi vil tage turen til bolognas hjemmekamp Peace så skal lige lære holdet at kende Opstemt

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #19: 15 Nov 2006, 15:25 »

Jeg startede med Ajax og vandt alt. Den kan jeg så ikke komme ind på nu for når jeg skal indlæse det så står der bare: Spillet kunne ikke hentes". Men nu har jeg startet en med CSKA Moskva. Har lige vundet CL. Har et rigtig godt hold. Min næste sæson vil jeg starte med et mindre hold men startede med to store fordi jeg lige skulle vinde nogle trofæer i det nye spil. Så rigtig NICE.

Hala Madrid!

kous
Gæst

« Svar #20: 19 Nov 2006, 10:46 »

jeg er Aston villa... for det er et hold, som de er noget udfording i, og de har en nogenlunde økononi og har nogle gode talenter og så har jeg igennem alle de manager spil, jeg har spillet, været manager for dem.

goose1992
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 19 Nov 2006, 13:34 »

Er Brøndby, hvis det kører er det for fedt at få dem ind i bedre tider...

BK Fix, glæder os til Superligaen.....

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #22: 23 Nov 2006, 20:51 »

Jeg har startet et spil med Brøndby, da dette er mit ynglingshold og hver gang der udkommer et nyt FM, er det første hold jeg starter med altid Brøndby...

Det samme her Grin

Har en filosofi om at jeg skal vinde CL med brøndby, og først når jeg har opnået dét kan jeg starte et nyt spil med et andet hold.. Opstemt

Derefter skal jeg enten spille med Inter eller Valencia, og det kunne være for fedt at fortsætte som manager for Inter eller Valencia i samme spil som jeg vinder CL med BIF i Cool

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-KNM-
Manager

« Svar #23: 23 Nov 2006, 20:54 »

Jeg har overvejet at spille med Brøndby og blive et af verdens bedste hold (lykkedes faktisk i 06). Derefter vil jeg være OB eller lignende hold og prøve at vælte Brøndby af pinden!

Zone 43
Manager

« Svar #24: 23 Nov 2006, 21:13 »

Lige nu har jeg i to spil! Et med Malmø og et med Lathi.

Lathi fordi jeg ville prøve noget nyt. Dertil skal det siges at de rent faktisk har et par udemærkede FC'ere Smiley

Malmø fordi jeg ville tjekke nogen talenter, jeg ville 'bare prøve' et svensk hold, og så faldt valget på Malmø, som er i gang med at blive Youngster paradise Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 23 Nov 2006, 21:20 »

startet med Napoli for udfrodringen kom ved et uheld til og skfte til Braga sagde op og så endte jeg i FCK

Come On You Spurs
COYS

lurking

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 23 Nov 2006, 21:32 »

Jeg er startet med Recreativo De huelva... vandt de første 3 kampe tabte så de næste 4 og vand så over REAL MADRID med 1-0 på hjemmebane... nu ligger jeg som nummer 10. hvilket er godt nok da de er udråbt som nedrykkere.

BOYKOT EA GAMES!

Niko
Gæst

« Svar #27: 30 Nov 2006, 13:59 »

Altså jeg har 2 gem kørende .. først og fremmest er jeg PSV, Dem har jeg valgt for de spiller i måske verdens bedste række i mine øjne. De har store spillere og mange talenter. Jeg holder også med dem i virkeligheden, så derfor..

Mit andet er med FC Köln: Det er fordi de er opryknings kandidanter, de har et bredt angreb. og nogle landsholds spillere fra forskellige lande, Ligaen er meget svær fordi der både er et Allianz Arena hold 1860 München . Og Andre som også kan rykke op, deres budget er ikke ret stort som også giver udfordring.

JonasP3
Reserveholdsspiller

« Svar #28: 30 Nov 2006, 14:55 »

Jeg er Brøndby, fordi det er et af mine yndlingshold , og fordi det er dansk .. Det er fedt være dansk, da man så kan skabe sensationer, mod større europæiske klubber ..

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #29: 30 Nov 2006, 14:58 »

Jeg er Milan , men det er fordi jeg spiller karriere spil (:

Startede i FCK med stor succes , så gik turen til WBA hvor jeg undgik nedrykning , derefter til Man Utd uden succes , også til Milan hvor det bare kører :b

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010