home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:55:40 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem er du og hvorfor?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvem er du og hvorfor?  (Læst 14285 gange)
gerre
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem er du og hvorfor?
« Svar #60: 15 Jan 2007, 08:51 »

Jeg startede i Liverpool men da alle spillerne søgte væk for nye udfordringer, gad jeg ikke at bygge holdet op igen før hver sæson. Så jeg skiftede til Inter, hvor jeg lige er startet på sæson 2019/20. Endnu har jeg ikke vundet CL i spillet. HAr været i finalen en del gange, men jeg har et eller andet kompleks med finaler. Har vundet ligaen de sidste 3 år, og vandt the double sidste sæson, men cl er nærmest umuligt for mig. Men jeg tager ikke afsted fra Inter før jeg vinder den Wink

Og så fik klubben en ny ejer i slutningen af sidste sæson, der lige pumpede 1,2 mia kr i den i forvejen næsten bugnende klubkasse Opstemt og besluttede sig for at jeg kunne fortsætte som manager Hævet Øjenbryn så har nu mellem 2-3 mia kr i balance, kan ikke huske det præcise beløb Opstemt og 1,5 mia kr at købe for Peace
« Seneste Redigering: 15 Jan 2007, 10:14 af gerre » Logged

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #61: 15 Jan 2007, 17:28 »

Hey jeg har en Juventus lige pt. Jeg har efter seksten kampe vundet alle i ligaen. Er også videre i cuppen hvor jeg slog Inter ud. Vandt 5-0 på udebane mod dem. Jeg har ikk lavet nogle spillerindkøb

Hala Madrid!

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #62: 15 Jan 2007, 17:35 »

Hvem er du:

Jeg er W.B.A. har spillet en sæson og rykkede op via, playoff.

Jeg har spillet 6 kampe har fået 5 point, og ligger nummer 17 i Premier League.

Hvorfor:

Jeg startede arbejdsløs, og fik så et tilbud fra W.B.A. Som var for godt at sige nej til. Jeg havde også et tilbud  fra Leeds, men jeg valgte W.B.A. Da jeg vurderede at det ville være det bedste hold til mig, samt at de havde en god økonomi.  Thumbs Up

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 16 Jan 2007, 17:07 »

Hvem er du:

FC Nordsjælland lige i starten af sæson 2. Første sæson,hvor jeg blev tippet til at være nedryknings kandidat, endte vi på 2.pladsen foran Midtjylland og Brøndby.

Desuden er jeg lige blevet landstræner i Australien, hvor vi skal spille AFC Cup tror jeg nok den hedder. Deres svar på EM Opstemt

Hvorfor:

Fordi jeg bor i Farum så det kunne være meget sjovt at se hvor langt man kunne tage dem i virkeligheden.

Australien, fordi jeg blev tilbudt jobbet, og det kunne være sjovt med et lidt mindre landshold.

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #64: 25 Jan 2007, 18:55 »

Hej hej

Cruziero fra brasilien ville prøve noget nyt... og det var såmen ikke dårlig... efter 3 sæsoner har jeg vundet den regionale lige 3 gange.. den nationale Cup 1 gang.. den nationale liga 1 gang og så toyota cup 1 gang den syd americanske Championsleage... tja var også med til WM for klub hold da tabte jeg til Real madrid i semifinalen...

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 25 Jan 2007, 20:37 »

hejsa freaks!

jeg er i midten af første sæson med zaragoza. Det er en spændende klub med en dårlig økonomi så det er en udfordring

Dusty78DK
Manager

« Svar #66: 25 Jan 2007, 20:50 »

Er lige startet op med Nottingham Forest i FM06. De har store ambitioner, men det er absolut ikke let med en enorm gæld og en trup der ikke er bedre end gennemsnittet.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #67: 25 Jan 2007, 21:06 »

Jég er igang med min 3. sæson i FC Porto. Et mesterskab er det blevet til.

Hvorfor? Jo fordi man kan købe alle de spiller man vil fra Syd Amerika uden at de skal have arbejdstilladelse. PLus at der er heller ikke nogen regler om ikke EU spiller i Portugal.

Så det er et fedt sted at spille hvor man bare kan hente det ene talent efter det andet uden fra EUs grænser Thumbs Up

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 25 Jan 2007, 21:08 »

Jeg er River Plate fordi jeg sys' det er et fedt hold ..

De har mange talenter og mange RIGTIG gode spillere ..

Dusty78DK
Manager

« Svar #69: 25 Jan 2007, 21:24 »

Jég er igang med min 3. sæson i FC Porto. Et mesterskab er det blevet til.

Hvorfor? Jo fordi man kan købe alle de spiller man vil fra Syd Amerika uden at de skal have arbejdstilladelse. PLus at der er heller ikke nogen regler om ikke EU spiller i Portugal.

Så det er et fedt sted at spille hvor man bare kan hente det ene talent efter det andet uden fra EUs grænser Thumbs Up

Uh, jeg kan høre at det er for længe siden jeg har haft et spil i Portugal.  Shockeret

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #70: 25 Jan 2007, 21:27 »

Uh, jeg kan høre at det er for længe siden jeg har haft et spil i Portugal.  Shockeret

Det giver en enorm handle frihed når man skal købe spiller. Det er sku dejligt. Bliver svært at vende tilbage til England og spille der nu Opstemt

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 25 Jan 2007, 21:30 »

Er lige startet op med Nottingham Forest i FM06. De har store ambitioner, men det er absolut ikke let med en enorm gæld og en trup der ikke er bedre end gennemsnittet.
Super sej klub!  Thumbs Up
Er Nottingham Forest fan!  Peace

"De vinder over Chelsea på Lørdag" Er det ikke Lørdag??  Huh

Edit: Kan man ikke få lokket dig til at lave en ny blog eller køre videre på den gamle.?  Wink
« Seneste Redigering: 25 Jan 2007, 22:08 af niels1711 » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #72: 25 Jan 2007, 22:13 »

Super sej klub!  Thumbs Up
Er Nottingham Forest fan!  Peace

"De vinder over Chelsea på Lørdag" Er det ikke Lørdag??  Huh

Edit: Kan man ikke få lokket dig til at lave en ny blog eller køre videre på den gamle.?  Wink

jeg er igang med en Nottingham Forest blog...

Der er et link i min signatur.. Smiley

niels1711
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 25 Jan 2007, 22:40 »

jeg er igang med en Nottingham Forest blog...

Der er et link i min signatur.. Smiley
Så går jeg igang med den.  Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #74: 25 Jan 2007, 23:02 »

Så skiftede jeg til Inter, 1,68 MILLIARDER !! at købe ind for, og en ugelønsgrænse på 18 mio om ugen.. Smiley
Vandt Serie A med Inter, og skiftede dernæst til Chelsea Smiley ..

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010