home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Millwall F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Millwall F.C  (Læst 1872 gange)
mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Millwall F.C
« : 15 Sep 2016, 10:18 »

Efter en lang periode uden lysten og tiden til FM, er den endelig tilbage! (ihvertfald lysten)
Jeg har gået det sidste stykke tid og tænkt på hvem jeg skulle starte med, og valget er faldet på Millwall F.C. - et hold jeg aldrig tidligere har været. Når jeg starter et game med LLM hold, er det vigtigt at klubben har en historie bag sig, således jeg kan forelske mig i klubben og spillet.
I dette tilfælde er det fansene og det drabelige opgør mod West Ham United jeg har forelsket mig i. Og så har de tidligere haft store spillere som Teddy Sheringham, Dennis Wise og Sam Allardyce - jeg håber at Millwall igen, under min ledelse, kan opfostre så store spillere.

Jeg glæder mig til at komme igang med spillet!  Opstemt
Er der andre der ude der har prøvet kræfter med Millwall? Forslag til spillerkøb/salg og taktikker modtages med kyshånd  Smiley
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Millwall F.C
« Svar #1: 15 Sep 2016, 10:48 »

Lyder spændende med valg af klub! Smiley Har heller ikke selv haft dem, men følger helt sikkert med pga. historie, Teddy (Man U!! <3) og berygtede fans.

Skriv endelig hvordan det går dig! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Millwall F.C
« Svar #2: 16 Sep 2016, 20:49 »

Halvvejs igennem sæsonen ligger jeg på en dejlig 1. plads med 3 point ned til Bolton. Den helt store profil har været den unge Fred Onyedinma - han har allerede nu tiltrukket interesse fra mange store klubber, bla. Newcastle. Det er heldigvis lykkedes mig at skrive ny kontrakt med ham, så forhåbentlig der er lidt ro på ham resten af sæsonen :-)
Det lykkedes mig at leje Jack Rodwell for sæsonen, og han ejer den centrale midtbane for mig. Ligeledes lykkedes dig mig at sprænge mit lønbudget og hente Dimitar Berbatov ind - KÆMPE fejl. Hold kæft han spiller skidt, og er lige pt 3. angriber for mig.
Om et par uger skal jeg spille 3. runde i FA Cuppen på selveste Anfield - det bliver fedt! :-D
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Millwall F.C
« Svar #3: 16 Sep 2016, 22:12 »

BOOOOOM! Liverpool blev sendt ud af FA Cuppen med et 3-1 nederlag! ENDELIG fik jeg lidt tilbage af Berbatov - han lavede de 2 afgørende scoringer.
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010