home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gamer stationær
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Gamer stationær  (Læst 26696 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #15: 16 Dec 2017, 14:24 »

 Thumbs Up https://www.fcomputer.dk/computer/konfigurerbar-pc her kan du også gå ind og vælge til eller fra - hvis du vil have en relativ lydsvag pc så køb et godt kabinet - en bedre køler end den standard køler der hører med til en cpu og så vil jeg anbefale at nøjes med et gfx kort som 1050Ti som sagtens kan dække det behov du beskriver især hvis du kan nøjes med en Full HD opløsning når du gamer.

fordelen ved at vælge de konfigurere bare løsninger er at du ved præcist hvad du får - hvorimod hvis du vælger en færdig samlet løsning fra Dell, Acer eller lignende så ved du ikke hvad du får leveret.
Logged

YNWA

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Gamer stationær
« Svar #16: 17 Dec 2017, 19:59 »

Mange tak for hjælpen DeBuur.. Det endte med at blive den du foreslog..  http://topdata.dk/product.asp?product=11668

 Thumbs Up
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #17: 08 Apr 2018, 14:55 »

Skål i skuret, jeg står her og får 10.500 tilbage i skat og tænker at det skal skydes efter en computer!

Ting som skal være inkluderet i buildet er både OS og potentielt skærm, har måske mulighed for at få en gratis igennem noget forening, men det er langt fra sikkert så det skal der tages højde for også! Hvis i har nogen bud ville det være lækkert.

Spil som jeg spiller, FM, HS, LoL, Fortnite/PUBG. En maskine som kunne streame de to førstnævnte ville være smukt også da jeg tidligere har lavet content til de spil men er stoppet på grund af at jeg ikke kan få den fornødnde kvalitet ind i mine produktioner pt.

Kan potentielt samle selv, men ville foretrække noget plug n' play.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #18: 08 Apr 2018, 17:42 »

Jeg ville personlige benytte mig af Hol.dk til den slags spørgsmål! Især når det er oppe i det beløb!

De er tit gode til at finde gode PCér, både samle selv og plug n play!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #19: 08 Apr 2018, 19:43 »

Opslag er lavet på hol.dk nu, men godtager stadig forslag Smiley Tak for tip b0nb0n!
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Gamer stationær
« Svar #20: 08 Apr 2018, 20:16 »

Skål i skuret, jeg står her og får 10.500 tilbage i skat og tænker at det skal skydes efter en computer!

Ting som skal være inkluderet i buildet er både OS og potentielt skærm, har måske mulighed for at få en gratis igennem noget forening, men det er langt fra sikkert så det skal der tages højde for også! Hvis i har nogen bud ville det være lækkert.

Spil som jeg spiller, FM, HS, LoL, Fortnite/PUBG. En maskine som kunne streame de to førstnævnte ville være smukt også da jeg tidligere har lavet content til de spil men er stoppet på grund af at jeg ikke kan få den fornødnde kvalitet ind i mine produktioner pt.

Kan potentielt samle selv, men ville foretrække noget plug n' play.

Jeg ville ikke tøve med at købe en Shark... Har kun hørt godt fra dem. Men som altid: Sørg for at lave lidt hjemmearbejde Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #21: 08 Apr 2018, 20:54 »

Personligt har jeg ikke haft problemer, overhoved, med min Shark som jeg købte tilbage i efteråret 2014 og den har trofast arbejdet sig igennem Skyrim, Mafia, Far Cry og selvfølgelig også FM uden på nogen måde at være en High Roller, ej heller da jeg købte den. Den er selvfølgelig stået af på de nyeste titler (Med en alt for lille SSD og et 770 Grafikkort), men kører stadig de titler som du nævner uden problemer.. Mindes at jeg gav mellem 7-9 tusinde for maskinen, så du skulle snildt kunne finde noget hos dem, der er pengene værd.

DeBuur ledte mig igennem Computer junglen i sin tid, så du kan prøve at skrive en besked til ham, hvis du ikke har succes andetsteds Smiley
Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Gamer stationær
« Svar #22: 09 Apr 2018, 11:37 »

Jeg låner lige tråden.

Jeg har følgende i min pc:
Intel Core i5 7500 @ 3.40GHz
8,00GB 2400MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
223GB SanDisk SDSSDA240G (SSD)

Hvad vil i opgradere for at kunne trække flere lande og ligaer?
Jeg tænker selv flere ram?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Gamer stationær
« Svar #23: 09 Apr 2018, 12:33 »

Jeg låner lige tråden.

Jeg har følgende i min pc:
Intel Core i5 7500 @ 3.40GHz
8,00GB 2400MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
223GB SanDisk SDSSDA240G (SSD)

Hvad vil i opgradere for at kunne trække flere lande og ligaer?
Jeg tænker selv flere ram?

Enig, smid 8 RAM mere i den, så kan du game lige så mange ligaer du vil, vil jeg mene 😁
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #24: 10 Apr 2018, 09:44 »

Jeg låner lige tråden.

Jeg har følgende i min pc:
Intel Core i5 7500 @ 3.40GHz
8,00GB 2400MHz
NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
223GB SanDisk SDSSDA240G (SSD)

Hvad vil i opgradere for at kunne trække flere lande og ligaer?
Jeg tænker selv flere ram?

Din I5 CPU yder fint og jeg tvivler på at der er meget at hente ved at skifte den ud... det ville også være dyrt
Du har sdd HD og grafikkortet er mere end fint til FM så reelt er der kun øgning af ram der kan give dig et løft især hvis du har andre programmer kørende samtidig.

Der findes også en FM speeder på en konkurerende udenlands side - men der er forlydender om at den indeholder en keylogger - det er der dog nogen uenighed om er reelt eller bare rygter. En ting er sikkert det øger risikoen for crash
Logged

YNWA

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #25: 10 Apr 2018, 10:35 »

Med lidt hjælp fra de kloge hoveder på HOL.dk kom jeg frem til denne satan, som dog er lidt over budget og uden skærm.



Men så burde jeg være fremtidssikret i pænt stykke tid nu  Cool Cool
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #26: 10 Apr 2018, 11:23 »

Ryzen ? but why ?
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #27: 10 Apr 2018, 11:42 »

Grün - Den er lækkert den maskine Smiley Sørg for at køb/hav en ordentlig skræm, så du rigtig kan udnytte den lækre maskine Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamer stationær
« Svar #28: 10 Apr 2018, 11:53 »

Ryzen ? but why ?
Fordi jeg kan og det var det som maskinen kommer med.

Grün - Den er lækkert den maskine Smiley Sørg for at køb/hav en ordentlig skræm, så du rigtig kan udnytte den lækre maskine Smiley

Planen er at få anskaffet mig ngoet ordentlig skærm men, har lige en tur til Århus og noget andet som skal klares så kommer til at køre på klunser skærm(e) her til at starte med. Er så småt ved at kigge på noget brugt men skal lige finde ud af hvor mange penge jeg har til rådighed Smiley
Logged

Ponmani30
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Gamer stationær
« Svar #29: 13 Apr 2018, 10:34 »

Hej, Håber I kan hjælpe:)


Jeg har en macbook pro(retina) 2013 - 2,3 ghz intel core i7 - 16 gb ddr3 - Nvidia Geforce GT 750M 2048 mb, og jeg kan have ti ligaer med øverste division og den har 4 stjerner ud af 5 i game speed.

Den larmer dog alt for meget og undervejs går langsommere i spillet. - Skal jeg tilkøbe mig en gamerpc evt. den forneden(link):  Eller er der noget andet galt med min mac?


https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/stationar-pc/MSITRIDEN3209/msi-trident-3-7rb-209eu-gaming-pc

Håber I kan hjælpe!

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010