home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  FM på IMAC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM på IMAC  (Læst 5161 gange)
Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
FM på IMAC
« : 03 Sep 2016, 16:29 »

Jeg overvejer at skifte min computer ud med en IMAC (fra 2016).

Nogen herinde, som har erfaring med at spille over IMAC? Hvordan kører det?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM på IMAC
« Svar #1: 03 Sep 2016, 17:00 »

Kommer nok meget anpå hvilken imac men rent teknologimæssigt ser de ret svage ud så du er oppe i de dyre til 15-16k for det kan køre fm fornuftigt
Logged

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #2: 03 Sep 2016, 17:03 »

Ser den ikke slagkraftig ud?

Oversigt
21,5" iMac med Retina 4K-skærm
3,1 GHz quad-core Intel Core i5, Turbo Boost på op til 3,6 GHz
8 GB 1867 MHz LPDDR3
1 TB Serial ATA-drev, 5400 o/min.
Intel Iris Pro Graphics 6200
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #3: 03 Sep 2016, 18:28 »

Du skal lige være Obs på at sigames "sylter" Mac brugerne. Spillet kører håbløst langsomt og trægt indtil sidste store patch i marts. Eller sådan har proceduren været de sidste 3 udgivelser.
Lige meget om din Mac koster 10.000 eller 30.000kr.
Men derefter er iMac er hamrende lækker maskine at spille fm på;). Det fåes ikke lækkere
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM på IMAC
« Svar #4: 03 Sep 2016, 19:20 »

Den mangler et dedikeret grafikkort
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM på IMAC
« Svar #5: 03 Sep 2016, 19:21 »

Du skal lige være Obs på at sigames "sylter" Mac brugerne. Spillet kører håbløst langsomt og trægt indtil sidste store patch i marts. Eller sådan har proceduren været de sidste 3 udgivelser.
Lige meget om din Mac koster 10.000 eller 30.000kr.
Men derefter er iMac er hamrende lækker maskine at spille fm på;). Det fåes ikke lækkere
Det passer altså ganske enkelt ikke de sylter dem på ingen måde og for langt hovedparten køre det ganske fint
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM på IMAC
« Svar #6: 03 Sep 2016, 23:15 »

Du skal lige være Obs på at sigames "sylter" Mac brugerne. Spillet kører håbløst langsomt og trægt indtil sidste store patch i marts. Eller sådan har proceduren været de sidste 3 udgivelser.
Lige meget om din Mac koster 10.000 eller 30.000kr.
Men derefter er iMac er hamrende lækker maskine at spille fm på;). Det fåes ikke lækkere

Har ingen problemer med mit på min Macbook pro, så længe jeg slår retina fra in-game
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #7: 03 Sep 2016, 23:47 »

Sunbao - og alligevel, der findes hver gang et hav af trådenmednfolk der med osx har en urimelig sløv fm oplevelse. Uanset maskinens hardware og om den måtte være fabriksny.
Sylte er måske et dumt ord, men ihvertfald står jeg ved at et eller andet fejler ved fm ved udgivelsen. Lad os nu bare se når det nye kommer.
Jeg tør godt vædde med at betaen kører fint. Patch 17.1 og 17.2 er urimeligt sløv og ved 17.3 spiller det. Det kan du simpelthen ikke argumentere imod.
Vedr Retina, så ja det har ligeledes været et issue, men i det mindste med et fix..
Jeg har haft det problem på en mini Mac, to MacBook Pro og tre imac's med forskellige hardware specs. Dernæst gør det samme sig gældende for en kammerat og ikke mindst min søster (ja hun spiller sgu fm:)).
Om ikke andet er det mine oplevelser (og andres, går blot ældre tråde igennem på sigames).
Når det er sagt så bliver det altid fikset og kommer til spille langt bedre med 3 patch.
Logged

Svart18
Gæst
 
Sv: FM på IMAC
« Svar #8: 04 Sep 2016, 08:08 »

Har ingen problemer med mit på min Macbook pro, så længe jeg slår retina fra in-game

Samme her. Det fungerer perfekt.
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #9: 04 Sep 2016, 08:40 »

Jeg skal lige sige jeg heller ingen problemer har nu på min iMac eller MacBook. Men det havde jeg før marts patchen
Logged

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #10: 04 Sep 2016, 19:09 »

Vil det afhjælpe problemet (som nogen af jer har) med et decideret grafikkort, som der er i 27"?

Tak for alles input!
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #11: 04 Sep 2016, 20:44 »

Det har ikke hjulpet på de mac's jeg har haft. Det er nemlig ikke under kampafvikling alene det er trægt. Det er ved et tryk på alle knapper. Bare at se en spiller tager 1-2 sekunder - hvert tryk og det er træls til sidst.
Men jo, i det hele taget ved 3D er det godt med et dedikeret grafikkort.  Men den linkede Mac er der ikke dedikeret kort til den?  Ellers kan jeg godt anbefale dig en 2013/14/15 model. I med en ssd det er virkelig lækkert.
Som det er påpeges af andre så er der ikke nogen der oplever de problemer end ganske få åbenbart;), så det bør jo ikke skræmme dig.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM på IMAC
« Svar #12: 05 Sep 2016, 18:49 »

Jeg havde en iMac at spille FM på i 2-3 år. Og lad mig være ærlig at sige, at det var helvede. Spillet kørte forfærdelig langsomt, og hvis jeg ville have logoer etc. med, så tog det en krig at køre en sæson igennem.

Jeg ville aldrig anbefale nogen at spille FM på en iMac, når man kan få en god stationær billigere.
Logged


bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #13: 05 Sep 2016, 22:10 »

Jeg havde en iMac at spille FM på i 2-3 år. Og lad mig være ærlig at sige, at det var helvede. Spillet kørte forfærdelig langsomt, og hvis jeg ville have logoer etc. med, så tog det en krig at køre en sæson igennem.

Jeg ville aldrig anbefale nogen at spille FM på en iMac, når man kan få en god stationær billigere.

Fik du prøvet efter sidste store patch? Uanset er det ikke godt nok, men vil da stadig påstå at en Mac er ret fed at spille på, men 27" og gode farver fåes narturligvis på andet end en Mac skærm:)
Logged

Motorsav
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM på IMAC
« Svar #14: 07 Sep 2016, 10:06 »

Det er da underligt at kun nogen af jer oplever problemer....
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010