home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  3 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Die Löwen - TSV 1860 München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Die Löwen - TSV 1860 München  (Læst 12084 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Die Löwen - TSV 1860 München
« : 27 Aug 2016, 21:06 »



Klubbens Historie


Turn- und Sportverein München von 1860 eller som mange siger TSV 1860 München.
Die Löwen som kommer fra byen München, har i længere tid stået i skyggen af deres evige rivaler fra Bayern, selvom disse to klubber deler hjemmebane vil der altid være ondt blod mellem disse klubber.

TSV 1860 München spiller på nuværende tidspunkt i den tyske næstbedste række 2. Bundesliga hvor de i sæsonen 2015/16 endte på nedrykningsplayoff pladsen til 3 bundesliga her sikrede de sig overlevelse over to kampe med en smal 2-1 sejr samlet over Holstein Kiel, målet til 2-1 blev scoret i overtid.
Siden 1999/00 sæsonen har TSV 1860 München ikke været med på den store scene her blev de slået ud af Leeds i Chl kval, og de måtte ud og spille UEFA cup, hvor de blev slået af Parma i 3 runde.

I sæsonen 2005/06 blev klubben reddet af de evige rivaler Bayern, TSV 1860 Münchens daværende præsident/ejer valgte sæsonen inden, at gå sammen med Bayern og bygge Allianz Arena, dette førte til et stort fan had mod den tidligere præsident.
Dette had blev kun større da, klubben blev fanget i korruption i forbindelse med byggetilladelse af stadionet.
I 2005/06 købte Bayern, 1860´s andel i Allianz Arena for ca 11 mil. euro dette var nok til at redde den økonomisk ramte klub som var på randen til at blive tvangsnedrykket til Regionalliga Süd.

I 2011 var klubben igen ved at blive tvangsnedrykket, klubben manglede hele 8 mil euro, her var Bayern igen på banen og ville hjælpe klubben. for i tilfælde af en tvangsnedrykning, ville de miste 50 euro i stadionleje.
Dog endte klubben med at blive reddet af den nye og nuværende ejer Hasan Abdullah Ismaik fra Jordan, han købte sig ind i klubben for 18 mil euro ca 60 % af klubben.



Denne Blog kommer til at følge TSV 1860 München genfødsel og kampen mod den store gigant fra Bayern, om at blive byens hold.
Dette bliver en hård kamp og en meget lang rejse, som både vil have op og nedture, klubben har ikke den store økonomi så balancen mellem indkøb, salg og ungdomsarbejdet bliver svær at holde, dog skal klubben være klar til at præstere.





Indhold




« Seneste Redigering: 09 Okt 2016, 00:34 af szukizek » Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #1: 27 Aug 2016, 21:44 »

Spændende med en blog om 1860 har de sidste mange fm spil haft en save hvert år hvor jeg har ført dem tilbage til storheden så vil bestemt læse med
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #2: 28 Aug 2016, 01:08 »

Det er en interessant klub, har dog ikke haft et save med dem siden sæsonen 13/14 hvor jeg også oplevede dem live. Vil prøve at følge med i hvor du får ført dem hen.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #3: 28 Aug 2016, 20:19 »

Det er en interessant klub, har dog ikke haft et save med dem siden sæsonen 13/14 hvor jeg også oplevede dem live. Vil prøve at følge med i hvor du får ført dem hen.

Spændende med en blog om 1860 har de sidste mange fm spil haft en save hvert år hvor jeg har ført dem tilbage til storheden så vil bestemt læse med

Lyder dejligt, jo flere der læser med jo sjovere er det at skrive en blog :-D
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #4: 28 Aug 2016, 20:43 »

Er lidt skuffet over at du vælge 1860, nu hvor de slog Holstein Kiel. Så de ik røg i 2. Bundesliga  Græder Wink

Men det kunne være spændende at se dem komme op i 1. Bundesliga igen.
Især med de talenter der er kommet frem fra 1860.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #5: 28 Aug 2016, 21:18 »



Første sæson


Første sæson er nu færdig spillet og ja det var med op og nedturer, sæsonen starter 1 point efter 3 kampe og pokal exit til st. Pauli, men efter denne kamp og ændring på taktik fik vi 18 p i 8 kampe derefter, og jeg var helt oppe og køre for holdet spillede kanon godt og jeg begyndte at drømme om oprykning, men men men i de 8 kampe efter den gode stime fik vi kun 1 sejr og hele 5 udafgjorte kampe.
Vinter pausen var god, der blev hentet en enkelt spiller til de offensive pladser, og der blev solgt 2 spillere.
resultat mæssig var Januar, februar og marts rigtig gode, tabte kun 1 kamp i det tidsrum, dog var sæson afslutningen ikke godt da vi valgte at tabe 4 ud af de sidste 5 kampe.


Det taktiske køre jeg med 3 forskellige taktikker, starter alle kampe med min 4411, kommer jeg foran og skal køre kampen hjem går jeg over til 4141 og hvis jeg skal ud og angribe vælger jeg min 4123.



« Seneste Redigering: 06 Sep 2016, 21:54 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #6: 06 Sep 2016, 22:34 »



Anden sæson


Så fik jeg tid til at spille anden sæson færdig og den ligner meget første sæson, hvor jeg har 3-6 kampe i træk med enden nederlag eller sejre.
Det endte med en beskeden 7 plads 2 p fra playoff-pladsen, den store succes som holdet kan kigge tilbage på var rejsen i VFB Pokalen hvor rejsen sluttede i semi-finalen mod Leverkusen, på denne dejlige rejse slog vi hold som RBL og Augsburg. Pokalen gik dog i sidste ende til rivalerne fra Bayern, havde faktisk håbet at vi skulle måde dem i semi-finalen.
Økonomien ser rigtig fin ud, har pt. en løn budget på 1.9 mio og bruger kun 1.7 mio og tror ikke der kommer de store ændringer her.
efter første sæson blev nogle af mine spillere utilfredse og ville videre til større klubber derfor måtte jeg sige farvel til to af mine 3 angriber da Rodri tog til Bremen og Rubin Oktie tog til Derby i PL disse to salg gav klubber 76 Mio, de blev dog også brugt igen.




« Seneste Redigering: 08 Sep 2016, 13:04 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #7: 08 Sep 2016, 13:42 »



tredje Sæson sommer transfer


Sommerens transfer vindue er lige afsluttet og ja der er da kommet nogle spillere ind og ud.
UD:
Daniel Adlung ville gerne videre i sin karrierer og selvom han var anfører var det faktisk okay med mig og da RBL kom og udløste hans frikøbs klausul på 40 Mio, kunne og ville jeg ikke sige nej, eller jeg fik ikke lov idet bestyrelsen valgt at acceptere.
Karim Matmour var hellere ikke helt tilfreds og ville også gerne prøve kræfter et andet sted, og her tog han til Dijon FCO som lige havde vundet Ligue 2 i Frankrig, fik en meget god pris, i det han blev solgt for 22 Mio.
Den sidste af førstehold spillere som valgte at smutte er Milos Degenek, han valgte at smutte til Darmstadt på en Fri transfer, dermed er han også blevet skrevet op i den "Sorte Bog" så han kommer ikke til at spille i klubben igen så længe jeg er manager.

IND:
Der er kommet hele 9 spillere til klubben god er 4 af spillerene ikke tiltænkt førsteholdet, og nogle af dem spillere på andenholdet eller er blevet lejet ud.
Det bedste køb er nok Zoltan Kis, en 17 år ung knægt, fandt ham på Fri transfer og er meget sikker på han er en regen.
den næste i køen er Frederik Sørensen yes Köln satte ham til salg for 5.5 Mio og det kunne jeg ikke sige nej til.
I det offensive han jeg hentet to offensiv midt og en angriber, i sidste sæson havde vi den unge angriber Rui Pedro på leje, men valgte ikke at leje ham igen da Anastasios Donis var til salg, betalte 8 Mio for ham i Nice.
de 2 offensive midtbane spillere er Vladlen Yurchenko fra Leverkusen og Salih Ucan på en fri transfer han har tidligere spillet for Fenebache og Roma.


Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #8: 10 Sep 2016, 16:51 »



Feburar update


Januar transfer vinduet er lige lukket, og der var lidt aktivitet 3 spillere har forladt klubben.
Vitus Eicher, Jan Kliment og Florentin Pogba. De er taget videre udover dem er der nogle spillere fra anden holdet som er blevet sat til salg og nogle har fået ophævet deres kontrakt.
med salg af min målmand og venstre back måtte jeg ud og finde lidt erstatning, og her gik jeg efter spillere som snart havde kontrakt udløb.
Fandt den unge målmand Valentino Jovic i Red Bull Salzburg, til back pladsen fandt jeg en spillere som kan spille både højre og venstre, det blev den 23 årige Dominik Jordan .
plus de 2 spillere har jeg også hentet Gideon Jung en spillere jeg har forsøgt at få til klubben, i de sidste 2 transfer vinduer, han kommer til klubben fra HSV.
Den sidste spillere er Araujo det var en meget tilfældig handel, da hans agent tilbød ham til mig og efter prøvetræning valgte jeg at skrive kontrakt.





Igen i år er vi lige efter en 1-0 sejr over køln kommet videre til semifinalen i pokal turneringen, i år har vi fået et lidt nemmere modstander i HSV, håber vi kan snyde dem og tage den ene finale plads og forhåbenlig bliver det så mod rivalerne fra bayern.
« Seneste Redigering: 10 Sep 2016, 16:55 af szukizek » Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #9: 10 Sep 2016, 19:51 »

Gode handler du har lavet, alle sammen spillere jeg selv har haft på et eller andet tidspunkt i løbet af det sidste års tid med FM16.
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #10: 11 Sep 2016, 13:36 »

Vildt at gå glip af oprykning med 2 point, men godt nok et tæt løb da  Grin

Og shiiiiiiiiiiiiiiiet, hvordan fanden fik du Kis?
Ham får du vidst svært ved at holde på, nøj han er psycho  Shockeret
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #11: 11 Sep 2016, 16:00 »

Vildt at gå glip af oprykning med 2 point, men godt nok et tæt løb da  Grin

Og shiiiiiiiiiiiiiiiet, hvordan fanden fik du Kis?
Ham får du vidst svært ved at holde på, nøj han er psycho  Shockeret

Ja det var sku lidt noget lort :-(

Kis skrev jeg kontrakt med allerede i februar, og han kom så først til sommer :-D tror nu heller ikke på jeg kan holde på ham, dog tror  jeg hvis jeg når oprykning jeg har en lille chance for at han bliver en sæson mere.
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #12: 11 Sep 2016, 22:20 »



Vanvittigt


Den sidste kamp er netop færdig spillet kampen endte med en sejr på 2-1 over Braunschweig, det var anden kamp af opryknings-playoff kampene til Bundesligaen, den første kamp blev vundet 3-2 på udebane. så ja kan nu kalde mig Bundesliga manager og holdet skal spille på den helt store nationale scene næste sæson.
målsætningen var at holdet skulle værre omkring playoff pladsen, men med 3 kampe igen var vi 6 point efter 3 pladsen, og havde Aue (17 plads) ude, Bochum (3 plads) hjemme og Frankfurt (2 plads) ude i de sidste 3 kampe, så havde faktisk begyndt at sparer lidt på profilerne så de ikke blev skadet til Pokal finalen mod Bayern.

Vanvittigt er lige hvad det er vi går hen og vinder de sidste 3 kampe meget overbevisende med en målscore på 17-3, vi tager 3 pladsen a point med Frankfurt dog med en plus 33 målscorer mod deres plus 13.
3 pladsen gjorde at vi lige pludselig havde 3 kampe på halvanden uge, og den en var jo mod Bayern, valgte at starte med stærkeste hold i første playoff kamp, det kunne have givet bagslag, men synes at vi spillede en super finale og vi havde fortjent at vinde, men nej i 73 min valgte Alaba at sætte bolden ind direkte på frispark, lidt ufortjent da det lige var i en periode hvor vi lige havde haft 3-4 gode forsøg og havde memento, hvilket kunne ses på statistikerne, de blev dog ødelagt lidt, idet jeg forsøgte at jage en udligning, efter de fik scoret.





« Seneste Redigering: 11 Sep 2016, 22:26 af szukizek » Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #13: 11 Sep 2016, 22:53 »

Tillykke med oprykningen! Kan godt lide bloggen Wink
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Löwen - TSV 1860 München
« Svar #14: 11 Sep 2016, 22:54 »

Tillykke med oprykningen! Kan godt lide bloggen Wink

Mange tak  Smiley
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010