home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)  (Læst 9235 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)
« Svar #15: 23 Aug 2016, 13:10 »

Der er Fernandes Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)
« Svar #16: 23 Aug 2016, 13:21 »

Han ser rigtig god ud! Kan være jeg kan hente ham igen om et par år til Feyenoord. Wink
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)
« Svar #17: 29 Aug 2016, 10:31 »

2. sæson blev til endnu en 1. plads i Eresdivisionen. Endnu engang relativt sikkert.



Røg som tidligere beskrevet skuffende ud af pokalturneringen, så det trofæ mangler jeg stadig. Det må blive næste år!

Optakten til 3. sæson har igen været præget af et par store afgange. Den største nok Vilhena, som bestyrelsen valgte at acceptere et bud på fra Wolfsburg på 175 mio. Han har også været præget af skader, men er stadig meget ung og af egen avl.. Så havde gerne set ham fortsætte.
Marko Vejinovic og Helander er også røget afsted for 100 mio. i alt. Derudover har jeg lejet en masse talenter ud.
Ud er også gået min 1. keeper Kenneth Vermeer for kun 20 mio.. Han ville prøve noget nyt..
Tilgangene har der også været en del af, og jeg synes selv, at jeg har gjort nogle fremragende og ikke mindst billige indkøb.

Luiz Henrique - Fri transfer fra Botafogo
Ali Adnan - 25 mio. fra Udinese
Jean-Marie Dongou - Fri transfer fra Zaragoza
Marko van Ginkel - 45 mio. fra Chelsea
Predrag Rajkovic - 30 mio. fra M. Tel-Aviv
Samuel Umtiti - 24 mio. fra Barcelona

Sæsonen er startet og den Hollandske supercup er igen i år blevet vundet efter en 2-0 sejr over NEC!

Champions League bolden ruller igen i Rotterdam. Er igen i år havnet i en svær pulje med Inter, Atletico Madrid og Monaco..
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Seller's fortællinger - Feyenoord (Følg mit save)
« Svar #18: 29 Aug 2016, 10:47 »

2. Februar 2018. Transfervinduet er netop smækket i og jeg er godt halvvejs med 3 sæson i Feyenoord. Det kører derudaf og ligaen ser igen ud til at blive vundet.



I Champions League blev det noget overraskende til en 1. plads! i en meget tæt gruppe hvor jeg i sidste runde meget ufortjent vandt 1-0 ude mod Atletico og dermed sikrede mig 1. pladsen.
Videre fra Champions League for første gang med klubben og i 1. knockout runde venter Liverpool.

Er også i Pokalturneringens semifinale hvor AZ venter på udebane. Jeg har igen spillet med rotation især i denne turnering. Men nu spidser det til og jeg satser 100% på turneringen. I den anden semifinale spiller NAC Breda mod Telstar fra Jupiler League.

Jeg har i Januar måned sagt farvel til Simon Gustafsson som var utilfreds med manglende spilletid. Selvom han spillede stort set hver kamp? 45 mio. til Wolves. Vincent Janssen er også tilbage i Tottenham efter endt lejeaftale.
Ind er kommet Sime Vrsaljko fra Atletico for 35 mio. samt endnu en Højre back, hollandske Hidde ter Avest fra Twente. 22 mio. måtte jeg slippe for ham. 20 år gammel.

Jeg prøver så vidt mulig at benytte og give mine talenter så meget spilletid som muligt. Men min stærkeste opstilling må nok se således ud.



Som bonus info kan jeg fortælle at Holland tabte i playoff om at komme med til VM 2018 til Danmark.
Dette betød, at de fyrede deres manager. De tilbød derefter tjansen som manager til mig. Jeg takkede selvfølgelig ja.
Glimrende mulighed for at finde kommende talenter samt at hapse hollandske landsholdsspillere.
Så ser frem til endnu en udfordring og EM kvalifikationen som der endnu ikke er trukket lod til endnu.  Smiley
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010