home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Genererede talenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Genererede talenter  (Læst 4215 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Genererede talenter
« : 27 Jul 2016, 13:47 »

Hey FM Freaks....

Jeg har lige et opklarende spørgsmål ang. talentarbejde og udvikling af spillere fra egen avl.

Lidt baggrund først:
Sæson: 2023/24
Klub: Brighton & Hove Albion
Liga: Premier League
Faciliteter: Første klasses ungdomsfaciliteter
Ungdomsniveau: 1
Ungdomstræning: "Fremragende"
Ungdomsrekruttering: "Over middel talentudvikling"
Træning i alt fra fysisk, defensive, offfensive, tekniske og taktiske samt keeper er alle på 4 stjerner eller derover. Sammenligner man min trænerstab med andre trænerstaber i U18 rækken er vi de bedste på 5 ud af 8 parametre, og på den dårligste er vi nr. 4 (keepertræning):

Men nu kommer spørgsmålet...... HVORFOR laver klubben så fantastisk dårlige spillere, når jeg synes at mit setup er af højh standard Smiley Nogle som bøvler med samme problem eller ved hvordan man kan optimere det endnu bedre?? Kom gerne med inputs Opstemt
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genererede talenter
« Svar #1: 27 Jul 2016, 14:11 »

Har du været i klubben i lang tid ? og har du så i al den tid fået dårlige ungdomsspillere ind ? nogen gange kan man godt være uheldig.
Det kan også bare være at din klub får de spillere i den region som de andre klubber ikke kan bruge.. ellers ville jeg kigge på din ungdomsleder samt trænerne.
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genererede talenter
« Svar #2: 27 Jul 2016, 15:10 »

Jeg har været i klubben i 4-5 sæsoner nu, og har ført dem fra League 1 og til toppen af Premier league (pt nr. 4 i april måned). Jeg ved faktisk ikke helt hvem som jeg ligger og konkurrere med i fht. talenter i regionen, men klubbens ærkerivaler i Crystal Palace og Portsmouth. Så på den konto er jeg bedre end dem sportsligt. Men synes nu ikke at jeg kan finde bedre trænere på markedet, som jeg kan lokke til min klub. Men kan måske hente lidt procenter hos leder af ungdomsudvikling.

Hvilke stats kigger du/I efter der, for at få det optimale, udover at han skal kunne "arbejde med ungdomsspillere"?

Og ja jeg har i al den tid fået exceptionel dårlige spillere, med undtagelse af en ung angriber, som har scoret 2 gange i Premier League som 16årig Opstemt
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genererede talenter
« Svar #3: 27 Jul 2016, 15:37 »

Southampton ligger ikke langt fra Brighton så hvis de får mange gode er det måske en årsag. Og ellers er der jo ik mere end 50 km til London sådan cirka og der ligger der jo også mange gode klubber.
Logged


Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Genererede talenter
« Svar #4: 02 Aug 2016, 10:45 »

Men når man mere eller mindre har super gode faciliteter og det bedste setup plus at det kører for 1 holder i Premier League synes jeg sq stadig at det er underligt at jeg ikke kan få bedre spillere på mit U/18 hold
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Genererede talenter
« Svar #5: 02 Aug 2016, 15:56 »

Kan vi hurtigt blive enige om. Men har det ik været sådan i alle udgaver af spillet.
Logged


ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Genererede talenter
« Svar #6: 02 Aug 2016, 21:10 »

Jeg kan anbefale at læse denne blog. I indledningen bliver det gennemgået ned til mindste detalje. Godt nok et par år gammel men den holder stadig.
Så får man i hvert fald et par spillere hvert år med potentiale til førsteholds fodbold. Man får selvfølgelig ikke verdensklasse talenter hver enkelt sæson.

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38719.0
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Genererede talenter
« Svar #7: 10 Aug 2016, 20:18 »

Jeg vil også mene at de to stats som går ud på bedømmelse af ungdomsspillere og potentiale betyder ALT. Hvis du har de bedste faciliteter men en person som ikke kan se potentiale for næsen af ham kan det da være lige meget?
Lederen af ungdomsudvikling har jeg altid gået efter en med tæt på 20 i begge de to stats.
Logged

Eraticator
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Genererede talenter
« Svar #8: 24 Aug 2016, 15:53 »

Den Blog du henviser til er selvfølgelig en udemærket beskrivelse. Jeg synes dog ikke at den besvarer, hvorfor man på trods af topfaciliteter, trænere, rekruttering mm, stadig ikke får nogle brugbare talenter?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010