home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 418 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Sponsoraternes størrelse?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sponsoraternes størrelse?  (Læst 1569 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sponsoraternes størrelse?
« : 27 Jul 2016, 13:42 »

Hej,

Jeg er så heldig at jeg havde en god første sæson i Premier League med Sheffield Wednesday. Nu da jeg så står på tærsklen til den 2. sæson i det fine selskab (spillets 3. sæson), så føler jeg at klubben taber terræn da sponsoraterne til de andre klubber er enorme i forhold til de 31 mio. som jeg modtager. Gennemsnittet i ligaen er over 400 mio i sponsorater.

Kan man selv gøre noget ved dette, og i givet fald hvad?
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sponsoraternes størrelse?
« Svar #1: 27 Jul 2016, 14:14 »

Jeg ved ikke andet end Editoren, og har hellere ikke set noget hvis man anmoder om bestyrelses møde..
Så jeg tror desværre du må væbne dig med tålmodighed og skabe så gode resultater som muligt, det burde hvertfald skabe større interesse for din klub og derved bedre sponsorer og større indtjening derefter Smiley bare kig på United deres ry trods for skidte resultater har givet dem store sponsor indtjeninger Grin
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sponsoraternes størrelse?
« Svar #2: 27 Jul 2016, 14:18 »

Der er intet du kan gøre ud over at sørge for at bide dig fast så du bliver mere attraktiv for sponsorene
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sponsoraternes størrelse?
« Svar #3: 27 Jul 2016, 15:08 »

Ja det er netop United der hiver enorme summer hjem, og de sluttede meget få point foran mig.

Jeg rykkede op i 1. sæson. I anden sæson blev det til en 6. plads og en heldig FA-Cup sejr. Så jeg vil da mene jeg har gjort alt der var muligt for at vise klubben frem. Nu skal jeg endda en tur ud i Europa, og det må da være attraktivt at sponsorere det.

Tak for svarene, og lyder desvære som om jeg må væbne mig med tålmodighed.

Var ment som et nomade save, at starte med Sheffield Wednesday, som et springbræt, men nu er jeg lidt hooked på at tage dem til tops, og måske der vil komme nogle sponsorater ud af det på vejen.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sponsoraternes størrelse?
« Svar #4: 27 Jul 2016, 15:52 »

Jeg førte ja hvad faen hedder de nu, jo Bari op  og snuppede skabet et par sæsoner i streg, uden større spring i sponsor indtægterne det tager bare mange år at komme højt op.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010