home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Brexit
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Brexit  (Læst 27361 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #45: 03 Aug 2016, 12:09 »

Jeg giver mig i kaste med denne.

Dog mest for hyggens skyld, og tvivler på jeg når det inden d. 31. august. Derudover har jeg valgt at spille med Newcastle, og da de er rykkede ned IRL har jeg valgt at starte med Pr0's update: http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2016-transfer-updates-custom-leagues/351340-%5Bfm16%5D-transfers-data-update-packs-pr0.html - hvilket vel allerede dér diskvalificere mig. 

Så længe det kan give lidt ekstra liv i tråden, gør det ikke det store  Thumbs Up
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #46: 03 Aug 2016, 15:00 »

Ærgerligt, Wester.

Måske en klub med mindre økonomiske muskler havde været en bedre valg.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #47: 09 Aug 2016, 18:33 »

Så gik endnu en sæson i Tottenham! En forrygende en af slagsen, hvor vi nu er oppe i blandt de helt store kanoner. Det skulle give 4 trofæer i denne ombæring, men desværre ikke den treble, som challengen indebærer. Jeg vil lige opsummere de forskellige turneringer.

I Premier League gik det strålende, hvor vi bombede kasser ind og havde en stabil defensiv det meste af sæsonen. Jeg vil udpege specielt Jay Rodriguez som den største overraskelse. 23 mål i ligaen fra venstre wing-positionen. Yderst tilfredsstillende!



Sæsonens "skuffelse" fandt sted FA-Cuppen, hvor vi i sjette runde blev revet midt over 3-0 af West Ham. Bestemt ikke det resultat jeg håbede, hvilket mine fans også var helt enige i. Jeg måtte høre for nederlaget resten af sæsonen.




Vi skulle i denne sæson også ud af gruppespillet i Champions League. At ende i Europa League måtte simpelthen ikke ske igen. Heldigvis viste i sær Zach Clough tænder i turneringen og var en stor del af dette års succes.
Det endte altså med et mesterskab med 2-0 over Juventus i finalen! Et fremragende resultat. Dog ligger det også ekstra pres på den kommende sæson.




Til sidst kommer der lige et samlet overblik over turneringerne. En sejr i Charity Shield og Super Cup gav det altså også til.

I vinduet er der plads til én superstar, da Butland blev sat til salg for 70 mio. i vinters, hvilket gjorde, at Lloris røg af sted til PSG. Derved skal jeg på rov efter en verdensstjerne.

Challengen er super spændende og underholdende  Thumbs Up



Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #48: 10 Aug 2016, 14:25 »

Så er jeg kommet igang med Newcastle. Som tidligere nævnt spiller jeg med opdatering hvilket betyder at der allerede fra start er sket nogle ændringer. Væk er (desværre) Andros Townsend - men ind er kommet briterne Hanley, Richie; Hayden og Gayle. Væk er også Wijnaldum og Cisse.

Jeg har bestemt mig for følgende "regler" for mig selv:
1. Senest sæsonen 2017/18 skal holdet bestå af Max. 4 ikke-briter
2. Der må kun købes briter! Det betyder at de 4 "ikke-briter" kun kan være spillere der i forvejen er på holdet.

Derfor har der selvfølgeligværet gang i svingdøren efter jeg overtog tøjlerne:


Rico Henry kan forhåbentlig udvikle sig til min nye venstreback i fremtiden, men ellers har jeg mest solgt ud af spillere, og så rykket nogle spillere op fra andenholdet. Det betyder at vi står med denne trup:


Allerede nu er halvdelen af truppen briter. Desværre har Bigirimana og Gayle valgt at spille for hhv. Burundi og Jamaica, hvilket betyder at de vil blive solgt. Af de spillere der er i truppen, satser jeg umiddelbart på at beholde Mbemba, Sissoko, Ayoze og Mitrovic - men nu må vi se hvad vi får af tilbud på disse spillere, samt hvordan de præsterer. Pt. ligger vi nr. 1 i Championship efter 20 kampe, med 43 point, 4 foran Derby og Norwich.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #49: 10 Aug 2016, 16:19 »

Det ser meget interessant ud, Snowflake!

Kan du fortælle lidt om din taktiske tilgang? Egentlig vildt, så mange gode spillere Newcastle er rykket i Championship med Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #50: 10 Aug 2016, 17:01 »

Det kan jeg da Smiley

Jeg spiller en 4-2-3-1, som jeg også brugte i Halifax. Boldbesiddende og med korte pasninger. Har ikke ændret det store, og det virker til at det passer fint i Championship da Newcastle er et stærkt hold.

Her i januar er der dog sket STORE ting!
Solgte Saivet for 72,5 mio kr til Schalke 04 - farvel til endnu en ikke-brite. Crystal Palace bød så på Haidara, og endte med at få 80 mio + nogle klausuler.
Og så bød både PSG, Bayern og Liverpool på Sissoko. Havde lovet ham at acceptere et acceptabelt bud, så da Liverpool bød 270 mio + klausuler kunne jeg ikke sige nej.

Ind er kommet Rashford på lån - med mulighed for at købe ham for 150 mio. Derudover Galloway for 150 og Chambers for 200. Til sidst har jeg hentet Kortney Hause, som dog er udlånt resten af sæsonen. Så burde forsvaret være på plads til fremtiden Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #51: 12 Aug 2016, 22:16 »

Jeg er lidt bagud i forhold til jer Smiley
Når det er sagt så har jeg lige sluttet 3'er med Spurs i første sæson hvor jeg nåede semifinalen i FA cup'en og tabte mod Chelsea.
Næste prøvelse var i EL finalen mod Dortmund hvor vi skulle i forlænget spilletid hvor Jesse Lingard blev MOTM med sin scoring
Alt i alt en godkent sæson.
Mine handler til 1. holdet er Jesse Lingard, Tom Ince, Harrison Reed & Zach Clough, resten af de overskydende moneter er blevet brug til at hente talenter enten til den kommende sæson eller de næste der kommer... Alle det ene talent Easah Suliman er blevet brugt i del kampe og har faktisk siden sin første kamp gjort det fantastisk både i EL og i ligaen, det er jeg yderst tilfreds med.
linker truppen og transfers herunder Smiley
Transfers 15/16
http://i67.tinypic.com/vg05cx.jpg
trup inklusiv 3 unge talenter fra youth intake
http://i66.tinypic.com/akycs1.jpg
« Seneste Redigering: 12 Aug 2016, 22:22 af bryllen » Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #52: 16 Aug 2016, 22:59 »

I sæsonen 16-17 er jeg lige pt. nede på kun at have Lloris, Eriksen, Vertonghen og Dembele på holdet. Jeg har også en mulig 1 keeper med rødder fra Nigeria, men han har britisk pas, så jeg håber lidt han vælger GB frem for Nigeria.
En godbid er at sammen med Okoro som min ungdomskeeper hedder har jeg til erstatning for Alli når det er tiden, en ung gut ved navn Bryan Harte som er fra Barbados(hvertfald hans forældre Smiley ) han har allerede valgt det Engelske landshold, da han efter en enkelt u-kamp skiftede til engelsk første nationalitet
En anden som jeg fik forslået at hente (den gode Whapz) er Jay Rodrigues, han lynede og var ustoppelig i en periode, hen mod december gik det lidt ned, men jeg forventer stærkt han viser det igen. Men jeg har haft lidt skader som har skabt alt for megen rotation
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #53: 18 Aug 2016, 09:43 »

Så er første sæson overstået - og det gik helt som forventet.



Hele sæsonen igennem var vi det bedste hold, og hen imod slutningen fik reserverne ekstra med spilletid. Nu står den igen på Premier League, og vi har selvfølgelig købt englændere til holdet!



Især Rashford er jeg glad for. Vi havde ham på lån, og fik heldigvis en klausul om køb. For i løbet af foråret hvor han spillede godt, begyndte Mourinho at fortælle at han aldrig ville sælge ham, og da vi tilbød ham kontrakt var United hurtig til at forny hans kontrakt. Vi bød dog igen, og anden gang lykkedes det.

Det betyder at vi nu kun har 4 ikke-briter i truppen, og allerede her andet år er vi derfor klar til for alvor at begive os igang med denne challenge.



Jeg håber at kunne holde fast på Thauvin, Ayoze og Mitrovic i angrebet, men der har allerede været en del ude efter disse, hvor især Arsenal fristede med et bud på 350 mio på Ayoze.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #54: 18 Aug 2016, 21:46 »

lige som man går og glæder sig, opdager man en fejl man har lavet gennem hele sæsonen... jeg referer til reglen om maks 3 non british..
jeg har i flere kampe startet med både Vertonghen, Eriksen, Dembele og Lloris inde, men til gengæld er de så også de eneste ikke britiske spillere i førsteholdstruppen.

Jeg har formået at skabe overskud i klubben således at jeg har haft alt for mange penge at bruge, men først nu her hvor sæsonen er slut har jeg henter Ross Barkley og Jack Butland, hvor sidst nævnte skiftede til Man United op til den afsluttede sæson og nu er på vej til White Hart Lane.


I truppen er de 3 største talenter fra mit første youth intake som skal kørers ind(Cronin, Okoro & Bryan)
Bryan har valgt at dedikere sin landsholdskarriere til England og jeg håber at Okoro vælger at glemme sine Nigerianske rødder og og vælge England, så aller mest for min skyld :)Cronin skal tage over for Kane når han ikke er at finde i klubben længere.

Sæsonens triumfer
Det blev til 3 titler (4 hvis man tæller supercuppen med mod Bayern)
FA blev vundet mod Man City, City blev også besejret i semifinalen i CHL og igen var City den eneste klub der kunne følge med i Ligaen.
Men som jeg har skrevet har jeg dummet mig ved at bruge 4 non british i start elleveren, så jeg må jo bare ud og gentage succesen som jeg har opnået i denne sæson
Sæsonen i sig selv har været lang til tider, med et par skader til f.eks Kane på +5 måneder, lige så lang tid måtte jeg undvære sæsonens indkøb i form a Jay Rodriguez som bare scorede på samlebånd i starten indtil skaden Eriksen var også ustoppelig.
En tak til Whapz for at jeg måtte tyv stjæle hans Spurs taktik Grin
til sidst håber jeg at kunne stjæle Stones foran Chelsea og andre klubber med mange penge :)han vil helt klart være en god erstatning for Jan
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brexit
« Svar #55: 31 Aug 2016, 14:28 »

Sæsonen 18/19 blev sæsonen, hvor vi skulle være en magtfaktor i Europa.



Samtlige turneringer, vi deltog i, vandt vi, kun med undtagelse af Super Cuppen. Det vil altså sige, at challengen er vundet efter 4 år i Tottenham.

De 3 ikke-britiske spillere i denne sæson var Erik Lamela, Christian Eriksen og David Alaba. Alle 3 store profiler på holdet. Det har været en udfordring at holde sig indenfor stramme transferregler, og det har været en lang, fed rejse!

Mit savegame kan findes her

EDIT: Vildt jeg klarer det lige på dagen for deadline  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Aug 2016, 14:30 af whapz » Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010