home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ny bærbar
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Ny bærbar  (Læst 103847 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #60: 25 Jan 2018, 14:19 »

Well den ser okay ud, personligt ville jeg nok finde en med lidt bedre gfx så den er mere fremtidssikret,
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #61: 25 Jan 2018, 15:09 »

Well den ser okay ud, personligt ville jeg nok finde en med lidt bedre gfx så den er mere fremtidssikret,

Tak for svar. Det er samtidig til studiet.. (derfor den lidt kompakte model). Har du et bud i samme prisklasse cirka?

Grafik er mindre vigtigt end hastighed i henhold til fm btw..
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #62: 05 Apr 2018, 11:37 »

Hej folkens

Jeg skal have en ny bærbar.
Den skal kunne trække FM med en del ligaer uden det går alt for langsomt, også skal den bare bruges til streaming og lave regnskab på.
Tænker et budget op max 6000,-

Håber I kan hjælpe
Logged

[Min signatur er for stor]

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #63: 05 Apr 2018, 13:09 »

Logged

[Min signatur er for stor]

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #64: 05 Apr 2018, 15:46 »

Ved ikke en meter om bærbare, så tænker andre skal med ind over Smiley

Men mit svar vil være ja, når du ikke skal bruge den til mere end FM, og det andet! Det er jo ikke et FPS spil du skal igang med!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #65: 05 Apr 2018, 21:18 »


fin maskine bortset fra det integrerede grafikkort - som jeg personligt ikke kunne leve med.

https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNHQ2SED001/acer-nitro-5-15-6-barbar-computer-sort til under 6000 kr er et bedre bud da den har hurtigere cpu og et relativt godt gfx kort med egne ram

Logged

YNWA

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #66: 05 Apr 2018, 22:01 »

Hvad med den her DeBuur https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/asus-s510un-bq146t-156-laptop/p-606880/
Hvis budgettet kan strækkes lidt over. Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #67: 05 Apr 2018, 22:54 »

Hvad med den her DeBuur https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/asus-s510un-bq146t-156-laptop/p-606880/
Hvis budgettet kan strækkes lidt over. Smiley

Fin maskine som klare FM på højt niveu - det er en fin I5 cpu og gfx kortet er også anvendeligt til FM hvor et nvidia 1050 nok er overkill til FM - det vigste er at der er en sdd hd i det skal det være idag. 8 gb ram er minimum men 16 er skønt

Jeg har kone og 2 teenager i mit hus og de har altid haft såvel bærbar som stationær pc og mine erfaringer er at Asus og Acer har holdt og det samme hav vores gamle HP..... vores private Linovo har været til re. flere gange og min professionelle arbejds pc også af mærket Lenovo men de professionelle serier bare holde og holder.

Logged

YNWA

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ny bærbar
« Svar #68: 06 Apr 2018, 18:28 »

Nu skriver du  jo ganske klart og tydeligt, at det skal være en bærbar, men uden at vide hvorfor, så vil jeg bare fortælle dig, at mine dage med bærbare computere er talte. Næste gang jeg skal investere i computer, så SKAL det være en stationær, som jeg således vil kunne opgradere løbende. Så, jeg vil bare lige smide den vinkel ind i snakken også - Hvis det ikke er fordi, du er afhængig af at have din pc med dig rundt omkring, så vil jeg virkelig anbefale dig at købe stationær. Der er SÅ mange gode bærbare på markedet, men min egen erfaring og hvad jeg kan forstå på alle dem jeg kender, det er at man har en maskine, som bare ikke holder sin præstationsevne særligt længe og det er en kæmpe frustration for mig i hvert fald.

Anyways, det var bare lige min vinkel på det Smiley

Håber du finder dig en rigtig god maskine - Uanset, hvad du lander på Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Ny bærbar
« Svar #69: 18 Apr 2018, 21:55 »

Nogle der har gode erfaringer med en laptop-cooler og måske kan linke til en - for min egen en lige gået i stykker så ville lige høre andres meninger om en inden jeg køber en ny Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #70: 21 Apr 2018, 18:31 »

Hvad med den her DeBuur https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/asus-s510un-bq146t-156-laptop/p-606880/
Hvis budgettet kan strækkes lidt over. Smiley

Denne her kan fåes til 5800 kr. i næste uge, hvis du ikke har købt ny bærbar, Holm. Overvejer selv at købe den.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #71: 04 Jul 2018, 18:39 »

Hej Venner.

Jeg står og overvejer at investere i en ny bærbar eller stationær computer, da min nuværende MacBook Pro fra 2012 ikke længere egner sig til andet end internetsurfing.
Jeg har dog absolut ingen forstand med PC'er, så derfor søger jeg nu jeres hjælp!

Jeg bruger egentligt ikke rigtig min computer til andet end FM og internet, så behovet er måske ikke det største. Budgettet ligger nok på max 6k.
Tænker at bibeholde min nuværende MacBook, som min kæreste så kan bruge.

Kan i mon hjælpe mig og skal jeg mon investere i en bærbar eller stationær?
Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Ny bærbar
« Svar #72: 04 Jul 2018, 20:59 »

Nu ved jeg ikke hvorfra du er i landet, men evt. kig på refurb - der kan du lidt mixe og matche hvad du leder efter til gode priser Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #73: 04 Jul 2018, 22:50 »

Nu ved jeg ikke hvorfra du er i landet, men evt. kig på refurb - der kan du lidt mixe og matche hvad du leder efter til gode priser Smiley
Bor i Aarhus.
Jeg vil dog helst have fingrene i noget helt nyt, velvidende at det koster lidt mere.. Smiley
Logged

Arsenal <3

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny bærbar
« Svar #74: 09 Jul 2018, 15:14 »

Hej Venner.

Jeg står og overvejer at investere i en ny bærbar eller stationær computer, da min nuværende MacBook Pro fra 2012 ikke længere egner sig til andet end internetsurfing.
Jeg har dog absolut ingen forstand med PC'er, så derfor søger jeg nu jeres hjælp!

Jeg bruger egentligt ikke rigtig min computer til andet end FM og internet, så behovet er måske ikke det største. Budgettet ligger nok på max 6k.
Tænker at bibeholde min nuværende MacBook, som min kæreste så kan bruge.

Kan i mon hjælpe mig og skal jeg mon investere i en bærbar eller stationær?

Er selv super tilfreds med denne: https://www.power.dk/pc-og-tilbehoer/baerbar-pc/asus-s510un-bq146t-156-laptop/p-606880/ Ligger lige indenfor dit budget.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010