|
arsenal4ever
|
|
- Intel Core i7-6700HQ - 8GB DDR4 RAM - NVIDIA GeForce GTX960M 2GB - 256GB m.2 SSD - 1TB HDD - 15,6" IPS FHD LCD - 3-5 timers batteritid
Hvor meget vil i vurdere den til? Og hvor godt vil den kunne køre manager?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Den vil udmærket kunne køre manager, producent og specifikke model vil dog hjælpe en del på en vurdering
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Well har du fået oplyst hvor gammel den er ? det spiller jo også indm men den falder jo ca 25% i værdi allerede når den pakkes ud, også løbende, så alt efter alder det er jo en udgået model så et sted mellem 3.5 og 4.5k vil jeg tro.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 02 Nov 2016, 20:11 af Sunbao »
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
20 måneder ja så er vi nok mellem 3-4 og den skulle gerne gøre det en del bedre end en macbook der har dårligere cpu dårligere gfx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenal4ever
|
|
Hvordan ser den her ud til FM17 og Battlefield 1? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
God..? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenal4ever
|
|
Her er nogle specs: 15.6" 1920x1080 skærm Core i7-4700MQ @ 3.4ghz turbo 8GB RAM AMD m290x 128GB SSD + 500GB HDD
Benchmarks at spil (alle spil er på 1080p og avg FPS): The Witcher 3 High (hairworks off, distance medium) 34FPS The Crew Ultra 40FPS Far Cry 4 Ultra 41FPS COD: Advanced Warfare ultra 34FPS Ryse son of rome ultra 39FPS Titalfall Ultra 60FPS Battlefield 4 Ultra 39FPS GTA 5 high/veryhigh mixed 50FPS
ved ikek om der kan ses noget ud fra benchmarktestene.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Min søster vil gerne have ny computer/mac - og jeg har rådet hende til at vente til black friday. Er det helt galt at vente på det, og se hvilke tilbud der kommer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Du spørger hvordan den ser ud til FM og BF1 - jeg svarer at den ser god ud Du lister en masse rimelig nye spil op, som den kan køre på ultra etc.. Den kan nok godt også køre FM  @Fresse det er et reklamestunt. Der er sikkert fine rabatter at hente, men det er først til januar det virkelig batter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenal4ever
|
|
Hehe ok. Tænker om du kan fortælle lidt om hvor mange liga'er den ca. Kan køre osv.? Jeg er blank på sådan noget. Har i forvejen en MacBook Pro Retina fra fra 15.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Her er nogle specs: 15.6" 1920x1080 skærm Core i7-4700MQ @ 3.4ghz turbo 8GB RAM AMD m290x 128GB SSD + 500GB HDD
Det er en kraftig makine med et højtydende gfx kort - flaskehalsen i den maskine er at den har 8gb ram og ikke 16 - hvis man altså skal komme med lidt kritik 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Min søster vil gerne have ny computer/mac - og jeg har rådet hende til at vente til black friday. Er det helt galt at vente på det, og se hvilke tilbud der kommer?
Min oplevelse de sidste par år har været at Black Friday var en slatten omgang - jeg vil anbefale at kigge markedet godt efter allerede nu og undersøge hvad I kan få nu. Jeg har været på besøg i Power og faldt over flere gode bærbare i størrelsen 13,3 til 14" så prøv også at kigge der 
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|