home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus - Den gamle dame
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Juventus - Den gamle dame  (Læst 4061 gange)
Maibum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Juventus - Den gamle dame
« : 11 Jun 2016, 19:13 »

Undrede mig over at der ikke var startet en tråd om den største klub i Italien! Men det syntes jeg nu at der skal være, så så må jeg jo starte  Thumbs Up

Jeg er lige startet op med Juventus, og jeg har tænkt mig at blive i holdets taktiske planer mht formation. Jeg beholder de tre forsvarsspillere nede bagved, men vil skifte mellem wingbacks og deciderede kantspillere.

På trods af et begrænset transferbudget, har jeg handlet Gabriel Barbosa som eneste transfer halvt igennem vinduet. Jeg ser frem til at se hvordan han kommer til at fungere med Dybala, men det bliver først i næste sæson, da jeg har lejet ham tilbage til santos for resten af sæsonen for at spare lidt penge, og da jeg tænker det ville gøre ham godt at få en masse spilletid.

Jeg vender tilbage når der er lidt mere at skrive om.  Smiley

Håber der er andre der også spiller med denne historiske klub  Cool
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus - Den gamle dame
« Svar #1: 12 Jun 2016, 12:22 »

Jeg har faktisk også tidligere undret mig over, at der ikke var startet en tråd omkring Juventus.

Synes det er et rigtig spændende indkøb, som du har lavet dig. Mon ikke, at han og Dybala kommer til at blive et forrygende makkerpar i front!
Logged

Maibum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus - Den gamle dame
« Svar #2: 12 Jun 2016, 17:09 »

Jeg har nu overstået sommerens transfervindue.. Et meget stille vindue hvor jeg ikke foretog de store handler, men har sikret mig nogle potentielle verdensklasse spillere i form af Gabriel Barbosa og Andrija Zivkovic. Dog har jeg valgt at udleje begge spillere resten af sæsonen, da jeg vurderer at de kommer til at få mere spilletid væk fra kkubben. Derudover føler jeg at jeg har tilstrækkeligt med kvalitet på nuværende tidspunkt på deres positioner.
Ud er gået en masse unge spillere på lejekontrakter og eneste deciderede salg er Simone Padoin til Fc Porto. I slutningen af transfervinduet landede jeg en bombe for de mange fans af klubben, da jeg hentede kongen hjem. Alessandro Del Piero er tilbage hvor det hele startede. Det indkøb er udelukkende købt af ren nostalgi. For satan hvor har jeg nydt mange kampe med Buffon, Del Piero, Nedved, Trezeguet osv.. Minderne er bragt tilbage til Torino.

Starten på sæsonen er forløbet helt fint med sejre i de første tre kampe, over henholdsvis Lazio (Italienske super cup) Frosinone og Napoli.

Håber der er flere der vil deltage i tråden  Thumbs Up
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Juventus - Den gamle dame
« Svar #3: 16 Jul 2016, 13:29 »

Selvfølgelig skal Del Piero hjem til Juve! Godt at se... Jeg håber, at du har et godt save. Jeg har længe ønsket mig at starte et Juve-spil, men jeg har voldsomt svært ved at undvære wings, når jeg spiller, så jeg er stadig i tænke-mode i forhold til at skulle spille med wingbacks, en offensiv midt foran to centrale midtbanespillere og bag to angribere. Jeg har dog allerede besluttet mig for, at det SKAL være på samme facon - Nemlig med de nuværende tre centrale forsvarsspillere. Og så vil jeg nok satse på at købe (næsten) udelukkende italiensk. Jeg ser gerne Domenico Berrardi oppe foran med Dybala.

Ja, jeg glæder mig!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus - Den gamle dame
« Svar #4: 23 Sep 2016, 12:47 »

Jeg har forsøgt mig med et Juve-save med den nyeste sommer transfer-update.. Vil selvfølgelig gerne forsøge at spille den oprindelige 3-5-2 formation og det går egentlig rigtig fint. Har dog ekstremt svært ved at holde en boldbesiddelse. Kampene slutter ofte med 65-70% af boldbesiddelsen til modstanderen på trods af flere forsøg på at holde på bolden..

Derudover, nogen forslag til hvordan de to angribere skal spilles? Forsøger mig i øjeblikket med Dybala som falsk 9'er og Higuain som komplet angriber (support)..

Rugani bliver for vild! Pjanic er nice! Opstemt Opstemt
Logged

Come On You Irons!

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus - Den gamle dame
« Svar #5: 05 Okt 2016, 17:14 »

Ingen andre, der spiller med Juve for tiden? Evt med den nye sommerupdate?
Jeg spiller Juves klassiske 3-5-2, men har lidt problemer med at få mine angribere til at fungere. Synes der er alt for mange kampe hvor de falder helt igennem og bliver skiftet ud med en rating på 6,3-6,6 agtigt..
Vil helst bruge Higuain og Dybala oppe foran og har forsøgt både med Higuain som enten Fremskudt eller Komplet og Dybala som enten faldk 9'er eller Dybdeliggende. Mine 3 midtbanespillere er central midt (sup) - Fremskudt playmaker (ang) - Dybdeliggende playmaker (sup)..

Nogen forslag til ændringer?
Logged

Come On You Irons!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010