Forhåbentligt kan vi vende denne kedelige stime mod Bangor City hjemme, og bibeholde vores plads i top 3.
Aberystwyth - Bangor City 0-1Angriber i min klub bliver meget snart byttet ud med forsvarerne for det har mildest talt været ekstremt pinligt hvad de har leveret. Jeg er tæt på at sende hele holdet på fri transfer og hente en flok 2 årige til at gøre deres arbejde, for fy forhelvede en ringe omgang jeg bliver præsenteret for lige pt. angribere der vader i chancer men sparker lige på keeperen eller ved siden af, det gør at vi taber kampe vi ikke burde og smider hele det flotte forarbejde ud af vinduet fra 10 etage.
Efter have forklaret realiteterne burde spillerne vide hvad der står på spil for dem, så forhåbentligt kan de forbedre deres spil mod Port Talbot
Port Talbot - Aberystwyth 2-0Min tåldmodighed med truppen er næsten væk. Så mange chancer men ingen vil score på vores chancer, men tilgengæld sparker modstanderen alt ind der falder ned foran dem.
Det skal bare ikke blive til nogen sejr men nærmere det 5 nederlag i streg omend jeg ej begriber hvorledes vi kan tabe mod en modstander der spiller mæssigt ikke har samme kvalitet som vi har, giver mig lyst til at sige tak for denne gang, det var lærerigt
Efter de 5 nederlag har jeg valgt at gøre noget vildt drastisk i form af at sende halvdelen af holdet ned i reserve truppen, og selvfølgelig er de stærkt utilfredse men jeg er lige glad, de har spillet utilgiveligt ringe og det skal de vide når de nægter at forbedre deres præstationer.
Det er meget amputeret hold deraf når vi om lidt skal møde Bala i den udsatte udebane kamp, som nok skal blive spændende.
Et lille plus er at Balas topscorer trækker et rødt kort mod Bangor City i deres søndags kamp
Bala - Aberystwyth 6-3Den radikale trup ændring så i kort tid ud til have båret frugt da vi kommer foran 1-0, men det skulle ikke vare længe før Bala udlignede det bliver også til 2-1 til Bala på et komplet heldigt og ovenud uvirkeligt skud kun Ronaldo kan præstere.
Endnu værre skulle det gå da Aberystwyth falder helt sammen og kommer bagud 3-1.
Kort efter Bala scoringen bringer McDaid os tilbage i kampen, og 5 minutter senere ville en af vinter transferspillerne Robert Hughes score sit andet mål og hvad der blev pause resultatet 3-3. En vanvids halvleg hvor alt der har noget at gøre med solidt forsvars spil og målmænd der redder en bold er glemt, ren indianer bold er hvad fans og trænere er tilskuere til.
Bala skulle igen bringe sig foran 10 minutter inde i anden halvleg hvor forsvaret ikke gør sit job og får hverken clearet eller dækket op.
Rent ud sagt tom hjernede beslutninger af midter forsvarene sender os yderligere bagud da bala kommer på 5-3, og 6-3, forsvarene har glemt hvordan man spiller fodbold åbenbart.
Endnu en pinlig optræden fra Aberystwyth.
Med 5 spillerunder tilbage og hvordan holdet har spillet på det seneste ser det aldeles skidt og bestyrelsen har været ude riven efter mig pga. resultaterne. Således ligger ligaen pt.
Hele holdet har valgt at smide momentet og føringen vi nu engang havde til de nærmeste. Er mildest talt på nippet til at forlade holdet med 5 kampe tilbage, trænerne kommer med de forkerte råd, og jeg tænker hvad dælen kan det skade
hvad holdet kan præstere og hvad klubben forventer er langt fra hinanden, så hvis jeg ikke er at finde hos Aberystwyth, så held og lykke til.