home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dynamo Dresden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Dynamo Dresden  (Læst 8134 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Dynamo Dresden
« : 26 Maj 2016, 13:18 »

SG DYNAMO DRESDEN


SG Dynamo Dresden som klubben hedder, har til dagligt hjemme i den tredjebedste tyske række, lige indtil dette ændrede sig i denne sæson hvor de vandt 3. Bundesliga, og skal dermed spille 2. Bundesliga efter sommeren. De har ikke spillet med i det fine selskab i Bundesligaen 1994/1995, hvor de blev sidst, men ikke nok med det, så havde de så store problemer at de blev tvangsnedrykket til 3. Bundesliga. Siden da er deres bedste placering en 8. plads i 2. Bundesliga, og har dermed ikke været tæt på en tilbagevenden til landets bedste række.

Dynamo Dresden har et ganske stort stadion, som kan rumme hele 32.066 tilskuere, og selvom klubben indtil nu har spillet i 3. Bundesliga, så har de altså ikke problemer med at fylde deres stadion, som denne her film afslører:
https://www.youtube.com/v/yUaexkwpjnw

Hvad angår deres faciliteter i Football Manager, så er det ikke helt så imponerende. De har middelmådige træningsfaciliteter, og trods alt gode ungdomsfaciliteter. Deres medieprognose er til direkte oprykning, hvor de spåes en 2. plads, næstefter Aue.

Klubben har fra start intet transferbudget, men derimod et lille overskud i lønposen. Det er dog heller ikke nødvendigt med tilgang i første sæson, da truppen er rigtig stærk og også stærk nok til at rykke op. Derudover så er truppen utrolig talentfuld, hvor det største talent må være Marvin Stefaniak, som er egen avl og 20 år.

Taktisk vælger jeg at stille sådan her op, da jeg synes at det er det som truppen passer bedst til, og jeg har haft stor succes med denne type taktik i tidligere spil.



Indstillingerne således:


Jeg håber at der er andre som vil give sig i kast med denne fantastiske klub, og hvis man vil se lidt mere til de mere end passionerede fans, så kan en søgning på Youtube anbefales.

Jeg vender inden kort tid tilbage med en gennemgang af min første sæson. Det skal lige siges at jeg har spillet med en update, som gør at truppen ved sæsonstart her således ud:

+ de sidste fem spillere kan ses her: http://i.imgur.com/FEmwkYH.png

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #1: 29 Maj 2016, 20:36 »

Jeg har valgt at hoppe med på et spil med denne klub efter den flotte intro der er blevet lavet😀 Og det er et spil der virkelig har fanget mig. Kan nemlig godt lide den tyske struktur på deres ligaer. Samt at deres præmie penge er gode. Så man kan hurtigt få stablet en god økonomi på plads.

Nå men min tilgang til spillet er at jeg klart i første sæson skal rykke op. Og som det ser ud med den trup man har skulle det også være en mulighed. Og må håb på oprykning i første sæson håber jeg at jer hurtigt kan etablere mig i 2 Bundesliga med hurtigt videre aventcement op i Bundesligan inden for 2 år. Jeg vil i de første på år i klubben sørge for god købmandskab ved at hente gode spiller på fri transfer eller til billige penge. På sigt vil jeg satse på at hente unge spiller til klubben så jeg selv kan støbe dem til kommende verdens stjerner..

Min taktiske filosofi vil som i så mange andre spil tage udgangspunkt i en 4-3-3 hvor de spiller meget dicipleneret og kommer til en masse chancer og laver mange mål og ikke lukker så mange ind. Jeg indtil videre spillet en halv sæson. Hvor jeg ligger nummer 1 hvor det er blevet til 21 kampe i alt hvor jeg har vundet 15. 3 uafgjorte og 3 tabt og med en plus målscore på 22..

Transfer ind:
Nery cadtillo
Dusan djuric
Carlos diogo
Alle på fri transfer

Transfer ud:
Justin eilers 4 mil
Nils teixeira 3,75 mil

Håber jeg kan holde den gode stil i sidste halv del af sæsonen.. Hvis der er spørgsmål så spørg. Håber ellers det går godt med jeres andres spil..
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #2: 02 Jun 2016, 21:57 »

Denne Intro fanget sku også mig. Droppet mine andre spil Smiley

Mesterskabet i hus 1 sæson.   4 kampe tilbage.  22 vundet 8 uafgjort 4 tabte

transfer ind:
Fousseyni Cissé angriber Fri           22(7) kampe   15 mål   
Niklas Schommer 18 år angriber Fri        3(7)   0 mål xD   

Jeg har spillet 3 systemer   en offensiv(4-4-2)   en Kontrol  4-1-2-2-1  og en kontra  5-2-1-2 wb


Justin Eileres var ustyrlig de første 7 kampe med 7 mål spillet på kanten. derefter skrev jeg ny kontrakt med ham som klubbens bedst betalte i en klausul. Nu spiller han bare af lort! han tog sku røven på mig Opstemt

Men mine bedste spillere den første sæson:

Michael Hefele 7.24
Nils Teixeira 7.31
Aias Aosman  7.29
Fousseyni Cisse 7.28

Den største overraskelse    Sinan Tekerci   han har sku været stabil hele sæson fast plads på højre kant!   9 mål 7 oplæg   (7.14)

Er blevet tildelt 12 mio til næste sæson og 1,2 mio   i løn budget.

Også i gang med at udvikle træningsfaciliteter  færdig 13-10-2016       Det blir så godt Opstemt

Håber jeg kan få lov til at leje nogle spillere fra nogle af storklubberne nu hvor jeg rykker op i  liga 2.



Hvordan går det med jer??? 


Har i evt. fundet noget talenter vi kan tiltrække ? xD


 




Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #3: 03 Jun 2016, 18:51 »

Dejligt at høre at introen fangede jer! Så kan jeg passende fortælle om min egen første sæson med klubben.

Min første sæson bød på enormt mange skader. Faktisk havde jeg i en kort periode kun 13 mand til rådighed, da jeg valgte ikke at hente nogen spillere i vinduet. Da jeg til forskel fra jer andre to har spillet med en update, som gjorde at Justin Eilers allerede var skiftet til Werder Bremen før sæsonen, måtte jeg kigge andre veje i angrebet.

Jeg startede med at vinde de første 3 kampe i ligaen, og tænkte at det blev "piece of cake" at vinde 3. Bundesliga, men herfra ramte karma. Skaderne væltede ind til mine stjernespillere, og det betød én sølle sejr i de næste 7 kampe, heraf 4 nederlag ud af de 6 nederlag som sæsonen bød på. Jeg var reelt sat en lille smule af i oprykningskampen på nuværende tidspunkt, men holdt hovedet højt og regnede med at når skaderne kom tilbage, så ville det hele vende. Det skete heldigvis, og gik faktisk bedre end forventet. De næste 12 kampe bød på 10 sejre og kun 2 uafgjorte, og pludselig var jeg nummer 1. Herfra fik jeg kun 2 nederlag, og endte sæsonen på 1. pladsen, men kun med 76 point, samme antal som Chemnitz som rykkede op sammen med mig.

Sæsonens topscorer blev Pascal Testroet som spillede 22 kampe fra start og 8 indskiftninger, da han startede sæsonen som 2. valg efter Stefan Kutschke som var lejet i Nürnberg. Testroet endte på hele 24 ligamål, mens Kutschke lavede 10 mål i 15 kampe fra start og 8 indskiftninger.

Nils Texeira spillede 34 kampe på højrebacken (nogen gange højre kant pga. skader). Han lavede 5 mål og 10 assist, og spillede til en karakter på 7.85. Hele 9 gange blev han kampens spiller!!

Kun 17 årige Markus Schubert vogtede målet hele 19 gange, og lukkede "kun" 17 mål ind og stod med en karakter på 7.02. Ganske flot af den unge keeper, som tilmed er egen avl.

En anden spiller som er egen avl er Marvin Stefaniak. Han spillede 35 kampe på venstrekanten og spillede til 7.48 med 5 mål og 8 assist. Aias Aosman lå på den centrale midtbane, som fremskudt playmaker lavede han 4 mål og 3 assist, men spillede til 7.60 i sine 27 kampe. På den offensive midtbane lå Marcel Hilssner og lavede hele 12 mål, og 3 assist.

Marc Wachs startede sæsonen som backup, men erobrede venstrebacken efter en skade til det normale 1. valg. Han spillede resten af sæsonen og blev noteret for 26 kampe, med 7 assist til følge og 7.67 i bedømmelse.

Selvom oprykningen blev en realitet, så måtte de fleste af pengene gå til fornyelser af kontrakter til spillere som havde en lav frikøbsklausul. Især spillere som Texeira og Aosman kunne smutte billigt, og derfor måtte jeg punge pænt ud for at holde på to nøglespillere. Selvom den nu stod på 2. Bundesliga, så kom der kun 2 spillere ind ad døren.

Borja blev hentet i Barcelona til midterforsvaret. Sølle 2,45 millioner skulle jeg punge ud for ham, som gik direkte ind i startopstillingen.
23 årige Daniel Bentley blev hentet på en fri transfer fra Southend, og han gik direkte ind som 1. målmand, med unge Schubert som backup.

Ud kig der 6 spillere, heraf 4 på lejeaftaler. Den mest nævneværdige som forlod klubben var Sinan Tekerci, som på ingen måde havde grebet chancen i 3. Bundesliga. Han skulle nu genrejse sin karriere i det græske, og forhåbentlig vise et niveau som kunne bruges næste sæson.

Så status på til 2. sæson er at truppen stadig er virkelig smal, og selvom jeg ved det er et sats, så vil jeg hellere satse på nuværende spillere, i stedet for at bruge penge på nogle gutter som skal bevise sig først, og jeg må indrømme at jeg synes holdets kvalitet i forvejen er virkelig højt!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #4: 04 Jun 2016, 21:58 »

Så er jeg ved at have spillet første halv del af min sæson i 2 Bundesliga og som regnet ligger jeg og kæmper om overlevelse. Det er en rigtigt hård sæson men bruger den som en udviklings sæson. For der er jo kommet rigtigt mange nye ansigter i klubben som jeg skal have spillet ordenligt ind i klubben samt at de lige skal falde til.

Jeg holder min taktik for er sikker på det er den der skal sikre mig en storheds tid på et tidspunkt Smiley

Men jeg ved allerede hvor der skal invisteres op til den nye sæson det er på målmands posten samt hele forsvaret Line godt bruges en udskiftning. Selv om jeg købte ind til venstreback men de har skuffet mig fælt..

Men jeg regner med at holde mig oppe i denne sæson så kommer der lidt flere penge i kassen til at jeg så kan gå ud og invistere den fornuftigt op til den nye sæson. Samtidig ser min økonomi fornuftigt ud med et plus på 80 mil.

Mine transfer op til denne sæson ser sådan ud:
Jacopo dezi hentet i Napoli på free
Rey manaj hentet i Inter på free
Neuton hentet i Udinese på fred
Iker hernández hentet i R sociedad på free
Damir vrancic hentet på free
Marc-andre kruska hentet på free
Den patricio hentet for 700 tusind i supersport utd
Jaco hentet i bah for 245 tusind
Joel bregonis hentet for 700 tusind
Alex barrera hentet på free
Seko fofana hentet på free
Kenneth mensah hentet for 3 mil som er regen har stor tiltro til ham han er angriber og han skal nok blive rigtigt god Tunge

Det var en lille update Smiley
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #5: 04 Jun 2016, 22:36 »

du har godt nok fået handlet ind Smiley       men der mange af dem som ikke har potentiale til liga 2.    vi må håbe de udvikler ordenligt for dig. evt. lej en del af dem ud ?
Men ja det fandme svært og tiltrække spillere til Dynamo Dresden. 

lige startet i Liga 2.  vandt første kamp 1-0 hjemme over Karlsruhe   med en Kontra taktik.
Jeg tager også lige en sæson eller 2 og håber på overlevelse Smiley så man kan få skrabet lidt penge ind.    Overordnet balance 60 mio. i plus så det ser også godt ud.


Mine Transfer:
Ronny Marcos 1,4 mio     FV   
Björn Kopplin  2,4 mio     FH

Leje:
Timothy Fosu-Mensah  Fc bruger jeg ham   
Luca Clemenza         
Guillermo Varela     vil bruge ham som MH     45k pr mdr.


Ud røg:
Giuliano Modica  2,5 mio      Pescara
Nils Teixeira    4.5    Darmstadt som ligger i Liga 1.   så han vil sku afsted Skuffet
Pascal Testroet   280k      Osnabrück

Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #6: 05 Jun 2016, 10:39 »

efter 1 sæson bliver jeg allerede tilbudt jobbet i Man United... 
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #7: 05 Jun 2016, 22:42 »

Så blev jeg færdig med min anden sæson, og hvilken sæson må jeg indrømme. Jeg kan allerede nu sige at det gik langt bedre end de forventninger, som jeg havde om at kæmpe mod nedrykning!

Der blev som tidligere skrevet kun hentet to spillere, og det var to spillere til startelleveren, hhv. Borja til midterforsvaret og Bentley til målet. Sæsonen startede med at jeg vandt 2-0 hjemme mod Ingolstadt som var rykket ned fra den bedste række, og jeg var overlegen i hele kampen. Jim-Patrick Müller og Marcel Heissner stod for målene. Herefter fulgte dog et nederlag til Chemnitz på 4-3 på udebane, og derefter et hjemmebane nederlag til Freiburg, og jeg tænkte selvfølgelig at sæsonen bliver lige så svær som frygtet. Derefter mødte jeg Schalke i pokalen på hjemmebane, hvor jeg spillede 1-1 i ordinær tid, 2-2 i forlænget og så skulle det afgøres på straffe. Her tabte jeg, og set over hele kampen, var det dybt ufortjent, og jeg havde været klart bedst.

Kampen mod Schalke havde sat sit spor, men det var de positive af slagsen. Frem til vinterpausen, tabte jeg kun yderligere en sølle kamp ude mod Braunschweig. Lige pludselig lå jeg faktisk nummer 2 og til oprykning til den bedste tyske række ved vinterpausen, og det kan man beskrive som noget nær sensationelt. Holdet er stort set stadig det samme som da jeg startede spillet, med kun to ændringer. Det skal dog nævnes at Bentley døjede lidt med skadesproblemer, så den 18 årige Schubert stod en pæn slat kampe.

I vinterpausen hentede jeg yderligere to spillere. Mit første indkøb blev Mikkel Desler, som havde imponeret stort for OB, og min midtbane var samtidig lidt tyng og manglede i den grad bredde. Jeg skulle kun punge ud med 1,8 millioner for Desler, men som kan stige til 4 millioner hvis han får 50 optrædener. Desler havde i 21 kampe for OB lavet 10 assist, og derfor valgte jeg at hente ham, og han er samtidig en meget alsidig spiller. Den anden spiller jeg hentede var den 20 årige Erick som blev hentet for 135k i Gremio, og skulle agere backup angriber.

Jeg startede dog sæsonen utroligt skidt efter vinterpausen. I de første 5 kampe fik jeg sølle 3 point, og samtidig slog alle hold hinanden. Derfor så stillingen sådan her ud efter 23 kampe:


Som i kan se ligger hele 6 hold med 41 point, og alt er altså stadig åbent. Selvom jeg kun havde fået 3 point i 5 kampe, så havde jeg stadig spillet godt og havde fortjent mange flere point, men mine spillere kunne simpelthen ikke få bolden i kassen. Jeg var dog fortrøstningsfuld, og fortsatte med den taktik som indtil videre havde bragt mig stor succes, og spillere kender taktikken til mindste detalje efterhånden.

I de sidste 10 kampe endte det med 7 sejre, 2 nederlag og 1 uafgjort, og det var altså nok til at give følgende stilling:


DYNAMO DRESDEN ER I 1. BUNDESLIGA FOR FØRSTE GANG SIDEN 1995!

At både 1 og 2 pladsen i løbet af sæsonen taber 9 kampe vidner i høj grad om at rækken var meget jævnbyrdig, hvor alle slog alle, og det blev altså min redning i sidste ende.

Pascal Testroet blev atter min topscorer med 18 fuldtræffere i 2.Bundesliga, og har nu kvitteret med 42 ligamål på 59 kampe, hvoraf de 47 kampe har været fra start. Det er ganske enkelt imponerende, og langt over forventning! Borja spillede til 7,23 i sin debutsæson og Bentley lukkede kun 17 mål ind i 22 kampe. To flotte debutsæsoner fra de to spillere.

Marvin Stefaniak spillede til 7,54 med 3 mål og 7 assist til følge. Jim Patrick-Müller som spiller på den modsatte kant spillede til 7,57 med 4 mål og 7 assist. Texeira, Hilssner, Aosman og Wachs var ligeledes storspillende, og spillede en stor rolle i den overraskende oprykning. Alle spillere kan selvfølgelig regne med at fortsætte deres karriere i 1. Bundesliga. Desler fik 13 kampe, og spillede til 7,28, hvilket også er ganske imponerende. Han kvitterede med 4 assist.

Jeg har indtil videre klaret den ved at holde sammen på truppen, med kun ganske få ændringer, og jeg er dybt overrasket over det høje niveau de fleste af spillerne har. Mange af dem har altså taget turen fra 3. Bundesliga til den bedste tyske række på kun 2 sæsoner.

Det hårde arbejde begynder dog nu, og jeg regner især med at sondere terrænet af transferfrie spillere som kan hjælpe mig med at blive i 1. Bundesliga.

Jeg vender tilbage med en transferopdatering inden længe. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #8: 05 Jun 2016, 23:33 »

Så blev jeg færdig med min anden sæson, og hvilken sæson må jeg indrømme. Jeg kan allerede nu sige at det gik langt bedre end de forventninger, som jeg havde om at kæmpe mod nedrykning!

Der blev som tidligere skrevet kun hentet to spillere, og det var to spillere til startelleveren, hhv. Borja til midterforsvaret og Bentley til målet. Sæsonen startede med at jeg vandt 2-0 hjemme mod Ingolstadt som var rykket ned fra den bedste række, og jeg var overlegen i hele kampen. Jim-Patrick Müller og Marcel Heissner stod for målene. Herefter fulgte dog et nederlag til Chemnitz på 4-3 på udebane, og derefter et hjemmebane nederlag til Freiburg, og jeg tænkte selvfølgelig at sæsonen bliver lige så svær som frygtet. Derefter mødte jeg Schalke i pokalen på hjemmebane, hvor jeg spillede 1-1 i ordinær tid, 2-2 i forlænget og så skulle det afgøres på straffe. Her tabte jeg, og set over hele kampen, var det dybt ufortjent, og jeg havde været klart bedst.

Kampen mod Schalke havde sat sit spor, men det var de positive af slagsen. Frem til vinterpausen, tabte jeg kun yderligere en sølle kamp ude mod Braunschweig. Lige pludselig lå jeg faktisk nummer 2 og til oprykning til den bedste tyske række ved vinterpausen, og det kan man beskrive som noget nær sensationelt. Holdet er stort set stadig det samme som da jeg startede spillet, med kun to ændringer. Det skal dog nævnes at Bentley døjede lidt med skadesproblemer, så den 18 årige Schubert stod en pæn slat kampe.

I vinterpausen hentede jeg yderligere to spillere. Mit første indkøb blev Mikkel Desler, som havde imponeret stort for OB, og min midtbane var samtidig lidt tyng og manglede i den grad bredde. Jeg skulle kun punge ud med 1,8 millioner for Desler, men som kan stige til 4 millioner hvis han får 50 optrædener. Desler havde i 21 kampe for OB lavet 10 assist, og derfor valgte jeg at hente ham, og han er samtidig en meget alsidig spiller. Den anden spiller jeg hentede var den 20 årige Erick som blev hentet for 135k i Gremio, og skulle agere backup angriber.

Jeg startede dog sæsonen utroligt skidt efter vinterpausen. I de første 5 kampe fik jeg sølle 3 point, og samtidig slog alle hold hinanden. Derfor så stillingen sådan her ud efter 23 kampe:


Som i kan se ligger hele 6 hold med 41 point, og alt er altså stadig åbent. Selvom jeg kun havde fået 3 point i 5 kampe, så havde jeg stadig spillet godt og havde fortjent mange flere point, men mine spillere kunne simpelthen ikke få bolden i kassen. Jeg var dog fortrøstningsfuld, og fortsatte med den taktik som indtil videre havde bragt mig stor succes, og spillere kender taktikken til mindste detalje efterhånden.

I de sidste 10 kampe endte det med 7 sejre, 2 nederlag og 1 uafgjort, og det var altså nok til at give følgende stilling:


DYNAMO DRESDEN ER I 1. BUNDESLIGA FOR FØRSTE GANG SIDEN 1995!

At både 1 og 2 pladsen i løbet af sæsonen taber 9 kampe vidner i høj grad om at rækken var meget jævnbyrdig, hvor alle slog alle, og det blev altså min redning i sidste ende.

Pascal Testroet blev atter min topscorer med 18 fuldtræffere i 2.Bundesliga, og har nu kvitteret med 42 ligamål på 59 kampe, hvoraf de 47 kampe har været fra start. Det er ganske enkelt imponerende, og langt over forventning! Borja spillede til 7,23 i sin debutsæson og Bentley lukkede kun 17 mål ind i 22 kampe. To flotte debutsæsoner fra de to spillere.

Marvin Stefaniak spillede til 7,54 med 3 mål og 7 assist til følge. Jim Patrick-Müller som spiller på den modsatte kant spillede til 7,57 med 4 mål og 7 assist. Texeira, Hilssner, Aosman og Wachs var ligeledes storspillende, og spillede en stor rolle i den overraskende oprykning. Alle spillere kan selvfølgelig regne med at fortsætte deres karriere i 1. Bundesliga. Desler fik 13 kampe, og spillede til 7,28, hvilket også er ganske imponerende. Han kvitterede med 4 assist.

Jeg har indtil videre klaret den ved at holde sammen på truppen, med kun ganske få ændringer, og jeg er dybt overrasket over det høje niveau de fleste af spillerne har. Mange af dem har altså taget turen fra 3. Bundesliga til den bedste tyske række på kun 2 sæsoner.

Det hårde arbejde begynder dog nu, og jeg regner især med at sondere terrænet af transferfrie spillere som kan hjælpe mig med at blive i 1. Bundesliga.

Jeg vender tilbage med en transferopdatering inden længe. Smiley

Hvad udløser sådan en oprykning egentlig af transferpenge i Dresden?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #9: 06 Jun 2016, 00:45 »

Hvad udløser sådan en oprykning egentlig af transferpenge i Dresden?

Det var ikke meget. Jeg fik 15 millioner at gøre godt med, men ca. 900k i overskydende lønbudget, og flyttede det meste af mit transferbudget til løn. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #10: 06 Jun 2016, 10:30 »

Det altså godt spillet Smiley       
       
ligger selv og lejer lidt med i den sjove ende.     Ligger nr. 6   efter 10 kampe   17 point           nr 1.   23 point   
5 vundet  2 uafgjort  3 tabt   

Bruger den unge Markus Schubert 18 år på mål. og han gør det glimrende  10 kampe    10 mål imod    4 Rent bur       7.33
Robert Andrich 22 år  virker også til at blive et stort talent   9 kampe  7.61
Marvin Stefaniak har været skadet men har fået spillet 6 kampe     7.60  og bliver ved med at udvikle sig rigtig godt!



Glæder mig til og se hvilke spillere du kan tiltrække til din sæson i 1. Bundesliga! Smiley


Hvilke formationer stiller du op i ?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #11: 06 Jun 2016, 20:29 »

Schubert endte aldrig med at tage det helt store skridt op og erobre pladsen, så den sidder den 24 årige englænder Bentley solidt på nu. Han har tilmed været en tur med det engelske landshold et par gange, uden at få spilletid dog.

Andrich faldt totalt igennem for mig midt i anden sæson, og ligner ikke en mand med en fremtid hos mig, desværre.

Stefaniak derimod har leveret solidt, og sidder sikkert på venstrekanten. Det kan dog også godt betale sig at give Aosman og Hilssner masser af spilletid, som har vist sig som værende klassespillere for mig, lige så kan siges om Wachs på venstrebacken.

Jeg har lige siden dag 1 spillet 4-4-1-1, som du også kan se i mit første opslag. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #12: 06 Jun 2016, 20:56 »

Så er det tid til anden sæson i 2 Bundesliga Smiley jeg sikrede mig overlevelse i første sæson med en 10 plads som jeg synes er okay samtidig er det sket en masse jeg har fået en ny bestyrelses formand som har gjort en masse for klubben allerede han har gået ind og spurgt om vi ikke skulle opgradere vores træner stab så vi nu kan have 7 trænere og det er jeg meget tilfreds med Smiley det betyder at jeg nu har 4 stjerner på alle træner poster det tror jeg vil give et stort boost til mine spiller på sigt. Samtidig det helt store er at han ikke også spurgte ind til om det vil være en ide at købe vores stadion så vi selv kommer til at eje det. Og der var jeg ikke i tvivl om at det skulle gøres da det vil på sigt give os endnu flere penge Smiley så det bliver købt i år 2018.

Samtidig har jeg har jeg sagt at jeg i år skal spille med i toppen af tabellen og det tror jeg også vil være muligt med alle de nye indkøb der er lavet op til den nye sæson. Så igen i år har der været stor udskiftning i truppen har købt ikke mindre ind 17 spiller ind til den nye sæson nogen af dem er selvfølgelig udviklings spiller hvor andre er købt til at gå direkte ind på holdet. Der er selvfølgelig også solgt en del ud der er røget 15 ud. Økonomien ser også rigtigt fornuftigt ud der er op til sæson start et plus på 132 mil på balancen og det er sku ikke dårligt  Smiley

Så er der kommet til mine transfer starter med dem der er kommet ind

Ind:
Oscar whalley målmand
Raul de Tomas angriber
Joel njoku midterforsvar regen
Islam Ibrahim  centralmidtbane regen
Victor berescu centralmidtbane regen
Juan Fernando caguena højreback også regen skal siges at jeg fik ham foran klubber som Porto Milan man u og nogle flere så tror jeg har fundet en guld fugl her Smiley
Nicola leali målmand
Emil lundh midterforsvar regen
Christian Mohammed centralmidtbane regen
Caio angriber
Michael azeez midterforsvar regen
Johan carlsson centralmidtbane regen
Nemanja maksimovic centralmidtbane
Chris lowe venstreback
Phillip ziereis midterforsvar
Diego demme centralmidtbane
Mario lemina centralmidtbane
Der er købt for 45 mil

Ud:
Rey manaj
Iker hernández
Michael helele
Niklas kreuzer
Joel bregonis
Seko fofana
Aleksander dlugaiczuk
Neuton
De er blevet solgt for 62 mil til sammen resten er røget på fritransfer.

Min startopstilling ser sådan ud
Mm: Nicola leali
Fh: Juan Fernando caguena
Fch: Milan milannovic
FCV: phillip ziereis
Fv: Chris lowe
Mch: Mario lemina
MC: Diego demme
MCV: jacopo dezi
Anch: Ahmed abdullahi
Anc: Kenneth mensah
Ancv: Raul de Tomas

Hvis i har spørgsmål så bare spørg løs Thumbs Up
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #13: 06 Jun 2016, 21:14 »

Patrick J

Hilssner og Warchs  er ikke på mit hold.     

Men ja Aosman er også fast mand for mig på den centrale midt som fremskudt playmaker og han gør det sku godt
Schubert er begyndt og falde og har sat ham af. Han lavet alt for mange drops til som kostet mål :/


Weichardo86

Hvad gav du for Mario lemina?

62 millioner  for de spiller solgt er sku ikke dårligt!       



Mit eneste problem er at jeg har alt for lav data base med spillere. halvdelen af dem du har købt kan jeg slet ikke finde. Skuffet
også den danske liga er helt tom for spillere,  så man skal vælge lande tilgængelige for spil.   pis pis pis Smiley


Ellers ser det rigtigt godt ud for mit hold!   https://gyazo.com/071858d72a5102f8694940d9130e157f
https://gyazo.com/37f3b91de60c4e5ec56513b0314091e4

har lige smasket  Werder Bremen 3-0 på udebane!   



« Seneste Redigering: 06 Jun 2016, 21:15 af lundo88 » Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #14: 06 Jun 2016, 21:54 »

Ja er sku også meget tilfreds med mine spiller salg 😀 Jamen jeg gav kun 4,5 mil og kontrakt der så er på 710 om måneden men synes sku det er et scoop til min klub😀😀
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010