home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dynamo Dresden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Dynamo Dresden  (Læst 8147 gange)
lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #15: 06 Jun 2016, 21:55 »

han har gode stats!  hans er sat til salg i mit spil for 45 mio.  så der har du været heldig xD
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #16: 08 Jun 2016, 21:12 »

Så er jeg rammet halv sæsonen igen det betyder en Update for min side af :)og jeg kan starte med at sige at det køre rigtigt godt ligger pt og overvintre på en første plads Opstemt Opstemt med 6 point ned til nummer 2 så det må siges at være godkendt. 

Mine helt store spiller har været min højereback som spiller med det højste snit i 2 Bundesliga som ligger på 8,17 samtidig har han lavet 10 assist.
Så er der min ene angriber Ahmed abdullahi som har lavet 14 mål indtil videre.
Vil lige nævne den sidste som faktisk også har gjort det rigtigt godt Raul de Tomas som har lavet 9 mål 6  assist

Jeg har også fået opgraderet mine faciliteter så det er sku lækkert. Der ud over har klubben ville forlænge min kontrakt igen så den nu løber til 2021 så der er ro på til at kan bygge videre på klub.
Nu håber jeg bare at mine spiller kan blive ved med at spille så godt så er der en oprykning i sigte Grin
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #17: 10 Jun 2016, 09:27 »

Budesligaen

Jeg havde egentlig lovet at jeg kun ville skrive om mine transfers i denne update, men jeg blev simpelthen så fanget af spillet, at jeg endte med at spille hele sæsonen til ende. Jeg kan allerede godt love at det blev endnu en mindeværdig sæson, men jeg vil alligevel starte med at skrive lidt om de spillere jeg hentede til klubben. Pengene var ikke store, og faktisk brugte jeg kun lige under 6 millioner i transfers på at sikre mig overlevelsen i landets bedste række.

Maximillian Hofmann - Den 23 årige østriger stod uden kontrakt efter en sæson hos Rapid Wien hvor det kun var blevet til 4 kampe, så det var et mindre sats da jeg hentede den unge midterforsvarer. Rapporten var god, og jeg synes tallene var fornuftige, og da jeg samtidig kun stod tilbage med Borja som naturlig midterforsvarer, så skulle der hentes noget nyt. Han spillede i sæsonen 18 kampe fra start, og 6 indskiftninger, hvor han bidrog med et enkelt mål og spillede til 6,94. En fornuftig debutsæson.

Jan Kirchhoff - Det var lidt af et scoop da jeg hentede den tidligere Bayern - og Schalke forsvarer på en fri transfer i Sunderland, som også naturligt gør sig som defensiv midtbane. Jeg fik forhandlet lønnen ned til 157k om ugen, som jeg synes var fornuftigt nok. Han spillede i sæsonen 21 kampe fra start og to indskiftninger til 7,02. Desværre fandt jeg ud af at han døjer en smule med skader.

Jiloan Hamad
- Til højrekanten fandt jeg en spiller fra skandinavien. I Hoffenheim blev den tidligere Malmö spiller hentet på en fri transfer, efter en sæson helt uden kampe for klubbens bedste mandskab. Der var selvfølgelig tale om lottokupon, men rapporten var god og jeg havde brug for en højrekant til at udfordre Jim-Patrick Müller. Han fik en løn på kun 125k om ugen, og satte sig tungt på pladsen. Han endte med at få 30 kampe fra start og levere 5 assist, til en flot karakter på 7,29.

Marvin Ducksch - SÆSONENS INDKØB! Han blev hentet for kun 2 millioner i Dortmund, men kan stige med yderligere 2,5 millioner efter 50 ligakampe. Den 23 årige tysker var lige fra dag 1 en kæmpe succes, og bragede igennem hele sæsonen kasser ind. På un 25 kampe fra start og en enkelt indskiftning, lavede han hele 22 mål i Bundesligaen, kun overgået af Lewandowski. Han spillede til 7,37, og hvis han ikke var blevet skadet havde han uden tvivl lavet flere. Hvilken angriber!

Luis Felippe - Den unge brasilianske angriber skulle give Ducksch kamp til stregen, men dette lykkedes slet ikke. Jeg forsøgte at leje ham ud i vintervinduet uden held, og det blev kun til 10 indskiftninger, hvor han leverede 0 mål og 0 assist. Han var slet ikke klar, men kostede heldigvis kun 600k.

Agustin Coscia - I Rosario i Argentina hentede jeg den unge angriber på kun 20 år. Han blev hentet for 1,5 millioner, men kan stige til 2,5 millioner hvis han får 50 ligakampe, og det er jeg sikker på han nok skal få. Han slog nemlig for alvor til da holdets topscorer Ducksch rendte ind i en skade. I sæsonen nåede han 10 kampe fra start og yderligere 12 indskiftninger og kvitterede med 13 mål. Ganske imponerende af den unge angriber, som samtidig kun får 17k om ugen.

Oliver Buff - I Zürich løb den 24 årige Oliver Buff rundt uden kontrakt, og det var simpelthen en for god spiller til ikke at satse på. 117k om ugen fik jeg forhandlet ham ned på, og han opnåede igennem sæsonen 29 kampe med en karakter til 7,03. Han spillede langt de fleste kampe som boldvindende midtbanespiller i mangel på bedre, og klarede opgaven fint.

Hasudin Bihorac - Til vinter kommer den 18 årige bosnier til klubben for 1,75 millioner, og den kan stige yderligere med 2 millioner hvis han får 50 ligakampe. Han er angriber, men et stort talent og han skal nok få sine kampe. Han endte desuden foran Felippe i angriberkøen, men kæmpede en smule med skader.

Sæsonen:

Sæsonstarten var svær. Meget svær. I de første 5 kampe fik jeg skrabet 2 point sammen. 0-0 hjemme mod Köln og 1-1 ude mod Mainz. Jeg havde faktisk slet ikke scoret efter 4 runder, foruden 0-0 kampen mod Köln mødte jeg nemlig Dortmund ude hvor jeg tabte 3-0, Leverkusen slog mig 1-0 på deres bane og hjemme tabte jeg 2-0 til Bayern. Jeg lå naturligvis sidst, men havde faktisk spillet fornuftigt synes jeg, og holdt derfor fast i taktikken.

Min første sejr kun i 6 runde hjemme med en 3-0 sejr over Freiburg, og nu tænkte jeg det vendte. Desværre kom jeg ned på jorden med 2 nederlag mod Bremen ude og Stuttgart hjemme. Jeg tænkte straks i nedrykningsbaner, men så vendte alt på en tallerken.

Jeg slog meget overraksende Wolfsburg 2-1 ude, og det startede en stime på 6 sejre og 2 uafgjorte. Pludselig var jeg langt fra en nedrykning, og var nu med i kampen om europæiske pladser. I sidste kamp før vinterpausen stoppede den stime dog hjemme mod Schalke, som slog mig 3-1. Jeg foretog mig intet i vinterpausen, og fortsatte helt ufortrødent på den anden side af jul. Meget ufortjent slog jeg i første hjemmekamp Dortmund 1-0 efter et sent straffespark, og gik dermed faktisk forbi dem i turneringen. Første nederlag kom faktisk først den 21 april (!!) hvor jeg i 92 minut tabte 1-0 ude mod Düsseldorf som kæmpede mod nedrykning. Jeg kæmpede derimod for at beholde min 4 plads, som ville give CL kvalifikation. I de sidste 3 kampe vandt jeg 1, spillede 1 uafgjort og tabte 1, og det var nok til at holde på 4 pladsen, da Dortmund gik forbi både Darmstadt og Bremen som i lang tid havde været mine nærmeste konkurrenter.

Dynamo Dresden blev altså nummer 4!! Helt uvirkeligt, men lige så uvirkeligt blev det da jeg formåede at slå selveste Bayern München 1-0 på deres bane.





Til den nye sæson fik jeg hele 80 millioner at gøre godt med.

Jeg regner med jeg vil vende tilbage med en update når den kommende sæson er færdigspillet. Jeg har ikke andet at sige om det her spil, end at det er et af de bedste og mest underholdende spil jeg nogensinde har haft i FM regi.  Peace

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #18: 11 Jun 2016, 19:05 »

Så skete det jeg kan nu kalde Dresden et Bundesliga hold under mine vinger og det har været en fornøjelse at have denne klub. Der virkelig sket en stor udvikling den nye bestyrelses formand har sammen filosofi som mig at alle faciliteter skal være i top skal udvide træner staben så mine spiller kan udvikle sig bedst muligt. Og så at han valgte at vi skulle købe vores stadion er et stort plus. Men har gjort at vi køre med lille gæld på 400 mil som skal betales af med lidt over 3 mil om måneden.

Når men et kort referat af min sæson hvor vi rykker op det blev til en første plads som var mere ind jeg kunne forvente. Og ydermere kom vi i semi finalen i den tyske pokal hvor vi ryger ud til Bayer München. Der var ikke meget at gøre selv om vi gav den kamp til stregen og taber til sidst 2-1.Samtidig vil jeg fremhæve 2 spiller selv om der var flere der gjorde det rigtigt godt.
Den første var som tidligere min højre back som spillede med et snit på 8,18 over hele sæsonen og laver 13 assist og 12 gange kåret til kampens spiller med denne præstion var han blevet eftertragtet rundt omkring og blev desværre nød til at slippe ham til Juventus for 67,5 mil købte ham selv for 5,75 så tjente 60 mil på en sæson må siges at være godkendt.
Den anden bliver min angriber Ahmed abdullahi som laver 22 sæson mål og er gået hen blive 40 mil vær og har hentet ham på fri og han er i gang med tredje sæson i klubben et lille scoop vil jeg sige. Det var lidt om sidste sæson.

Nu til den nye det har jeg som mål bare at overleve første sæson. Der er igen røget lidt ind og ud.  Vil senere kun lige nævne det mest opsigtsvækkende men kan nævne jeg har solgt for 195 mil og købt for 85 så det har gjort godt på balancen  Smiley

Når ind er kommet
Ind:
Adam maher på fri
Kenneth omeruo fri
Petr rezek regen og forhåbenligt min nye store stjerne inde på midten er 17 og og skal spille fra start købt for 21 mil.
Marlon murillo midterforsvar endnu en regen skal have en masse spille tid i denne sæson som indskifter. Købt for 10 mil.
Sidst vil jeg nævne Nelson oliveria købt for 4,5 mil
Ud over se her er der købt 11 mere

Jeg vil ikke lige skrive om dem der er blevet solgt den eneste jeg er rigtigt ked af at have mistet var en min højre back som er nævnt lidt oppe Skuffet

Det var en lille Update kommer tilbage igen ved jule tid Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Dynamo Dresden
« Svar #19: 12 Jun 2016, 00:38 »

Så er jeg kommet halvvejs i sæsonen og det har sku været en halv sæson med op og ned ture. Min start elever er rigtigt god men lige snart der skal skiftes ud går det galt og det har kostede rigtigt mange point. Indtager en 11 plads op til jul så håber bare jeg kan holde mig der omkring.

Tilgængæld har jeg fundet mig et stjerne frø  fra en helt uventet front han bliver hentet i Egypten på en fri transfer han blev stjålet lige fra næsen af alle de store klubber i Europa og han kommer til at gå direkte ind i min start 11 ham forventer jeg det helt store af.

Jeg har ikke rigtigt nogen spiller jeg kan fremhæve for de har ikke spillet super godt. Den eneste jeg vil nævne er igen Ahmed abdullahi som har lavet 11 mål i den første halv sæson han er sku rigtigt god og håber jeg kan holde på ham på sigt men bliver nok svært Skuffet

Igen kommer der Update op til den nye sæson. Hvor midt mål er at jeg har holdt mig oppe. Også skal jeg have mere bredde til min trup det gør nok at jeg skal slippe dem der ikke er gode nok så et aktivt transfer vindue bliver det nok igen.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010