home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] Udprint
Forfatter Emne: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik  (Læst 182800 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #825: 15 Jul 2017, 20:20 »


Er det også computere som ville kunne køre f.eks. Pro Cycling Manager 2017 uden problemer?
Jeg har ikke så meget forstand på computere, men jeg overvejer også at investere i en ny til omkring 5.000 kr. Den skal mest af alt bruges til studie - men jeg kunne også godt tænke mig fra tid til anden at spille PCM 2017.

Andre må også rigtig gerne byde ind, hvis de har gode erfaringer, eller kender en god computer til et prisleje på ca. 5.000, som er god til studie/skole og kan spille et spil som PCM 2017.  :-) :-)
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #826: 21 Jul 2017, 06:45 »

Er det også computere som ville kunne køre f.eks. Pro Cycling Manager 2017 uden problemer?
Jeg har ikke så meget forstand på computere, men jeg overvejer også at investere i en ny til omkring 5.000 kr. Den skal mest af alt bruges til studie - men jeg kunne også godt tænke mig fra tid til anden at spille PCM 2017.

Andre må også rigtig gerne byde ind, hvis de har gode erfaringer, eller kender en god computer til et prisleje på ca. 5.000, som er god til studie/skole og kan spille et spil som PCM 2017.  :-) :-)

Jeg er lidt usikker på PCM 2017 men forvent ikke for meget og regn med at du skal skrue meget ned for detaljegraden - den bedste løsning til at game er stadig at bygge en stationær pc selv og købe en studie pc Thumbs Up
Logged

YNWA

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #827: 28 Dec 2017, 09:17 »

Ja hvis du ikke er den hårde gamer, den vil fungere fint til fm
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #828: 09 Nov 2018, 16:28 »

Når jeg ser Netflix og viaplay, og live streamer sport, sker det hele tiden at lyden kommer foran billedet. Det er kun på min PC jeg oplever dette, på mit TV fungere det helt fint, samt TLF, Ipad og min lillebror og lillesøsters Macs fungere det.

Nogle der kan hjælpe med at fixe det?
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #829: 10 Nov 2018, 17:31 »

Når jeg ser Netflix og viaplay, og live streamer sport, sker det hele tiden at lyden kommer foran billedet. Det er kun på min PC jeg oplever dette, på mit TV fungere det helt fint, samt TLF, Ipad og min lillebror og lillesøsters Macs fungere det.

Nogle der kan hjælpe med at fixe det?
Skud ud i tågen, er at prøve flere browsers. Evt. rydde caché, mm. i den browser du bruger nu.
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #830: 22 Dec 2018, 19:26 »

Skud ud i tågen, er at prøve flere browsers. Evt. rydde caché, mm. i den browser du bruger nu.

Havde jeg prøvet. Er kommet frem til det højst sandsynligt er mit lydkort til mine højtalere som er outdated, og der er ikke kommet ny opdatering endnu. Men det virker dog med mit headset
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #831: 10 Apr 2020, 19:29 »

Hej folkens. Håber nogle her kan hjælpe mig, da min google-søgning ikke lige umiddelbart gør.

For godt og vel et halvandet års tid siden købte jeg en brugt gamerstationær - en byg selv. Jeg har været igang med at rode alt, hvad jeg havde tilbage hjemme ved mine forældre igennem og i den anledning, fandt jeg et gammelt spil, som jeg vil se, om jeg kan få til at virke. Problemet er bare, at den her byg-selv stationær ikke har CD-drev (og spillet er en CD) - er der nogen mulighed for enten at købe en ekstern CD-indlæser eller proppe en i maskinen? Jeg har aldrig selv rodet med, hvad der er inden for et kabinet på en computer, så hvis det er muligt at sætte en i - er det så også let nok at samle?
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #832: 11 Apr 2020, 00:53 »

Hej folkens. Håber nogle her kan hjælpe mig, da min google-søgning ikke lige umiddelbart gør.

For godt og vel et halvandet års tid siden købte jeg en brugt gamerstationær - en byg selv. Jeg har været igang med at rode alt, hvad jeg havde tilbage hjemme ved mine forældre igennem og i den anledning, fandt jeg et gammelt spil, som jeg vil se, om jeg kan få til at virke. Problemet er bare, at den her byg-selv stationær ikke har CD-drev (og spillet er en CD) - er der nogen mulighed for enten at købe en ekstern CD-indlæser eller proppe en i maskinen? Jeg har aldrig selv rodet med, hvad der er inden for et kabinet på en computer, så hvis det er muligt at sætte en i - er det så også let nok at samle?

Det er muligt at få en ekstern dvd/cd rom player, men jeg vil anbefale en intern, som er meget let at installere - der findes en del youtube videoer som viser hvordan f.eks. https://www.youtube.com/v/mCycdhb_65c
Logged

YNWA

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #833: 11 Apr 2020, 10:37 »

Okay. Jeg ved, at du er skarp inden for elektronikverden, så jeg håber, du kan hjælpe mig lidt yderligere Opstemt

Jeg faldt over denne her: https://www.komplett.dk/product/896902/hardware/lagring/dvdblu-ray/dvd/asus-dvd-writer-drw-24d5mt#
Den er noget af det billigste på markedet, men det betyder vel ikke det store? Mit spørgsmål går på, at nu står der, at det er en DVD-writer - vil den også kunne indlæse CD-rommen? Og ved du, om jeg kræver nogle yderligere kabler, eller om det medfølger i kassen jeg køber?

Jeg kan ikke få det youtube link til at virke, så jeg kan ikke se guiden lige nu :/
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #834: 15 Apr 2020, 00:57 »

Okay. Jeg ved, at du er skarp inden for elektronikverden, så jeg håber, du kan hjælpe mig lidt yderligere Opstemt

Jeg faldt over denne her: https://www.komplett.dk/product/896902/hardware/lagring/dvdblu-ray/dvd/asus-dvd-writer-drw-24d5mt#
Den er noget af det billigste på markedet, men det betyder vel ikke det store? Mit spørgsmål går på, at nu står der, at det er en DVD-writer - vil den også kunne indlæse CD-rommen? Og ved du, om jeg kræver nogle yderligere kabler, eller om det medfølger i kassen jeg køber?

Jeg kan ikke få det youtube link til at virke, så jeg kan ikke se guiden lige nu :/

Du kan fint bruge Asus modellen - det er den samme som jeg selv har i min pc og hvis du ikke vil se blueray på din pc så er der ingen grund til at bruge flere penge på det - tjek lige med komplett om der medfølger kabler eller om du skal købe en seperat, det er det kabel der skal gå fra dvd writeren og ned til dit bundkort. prøv dette link https://www.youtube.com/v/WAQZAU0NlLE copy og paste linket i youtube search så skulle du kunne finde en video som viser hvor let det er at montere drevet Thumbs Up
« Seneste Redigering: 15 Apr 2020, 01:00 af DeBuur » Logged

YNWA

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #835: 15 Apr 2020, 09:16 »

Okay super. Mange tak for hjælpen, og beklager hvis jeg stressede dig lidt med arbejde Wink Opstemt
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #836: 17 Jul 2020, 08:48 »

Hej

Jeg har fået anskaffet mig en ny harddisk til min computer hvilket betyder, at jeg nu har en SSD på 120gb og HDD på 3xx gb. Hvad er bedst at installere fm på? Jeg kan forstå, at SSD er bedre til at indlæse, save og åbne spillet, men hvad med selve performancen ingame? Altså når man trykker videre. Er der en klar forskel at mærke her? Eller er det bedre at gemme SSD'en til andre ting, nu den ikke er fyldt med en masse GB i forvejen.
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #837: 11 Okt 2020, 18:15 »

Kære med-nørder


Min søn mangler en computer til Fortnite, GTA V osv.

Han kunne måske også tænke sig at rode lidt med at lave videoer til youtube.

Kan denne dække behovet, hvis man er en glad gamerdreng på 10 år?

https://www.bilka.dk/produkter/asus-tuf-156-fx505dv-bq007t-gamer-pc-512gb/100536248/
Logged

poi098
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #838: 09 Aug 2021, 13:32 »

Jeg har kigget på et cover til min iPhone 11 på https://coverguide.dk og jeg vil spørge elektroniknørderne, om der er nogen forskel på det cover man vælger, i forhold til elektronikken i telefonerne?
Logged

slagteren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #839: 10 Aug 2021, 13:37 »

Jeg elsker elektronik! Til daglig arbejder jeg som elektriker for www.multiporte.dk hvor jeg laver portautomatik til f.eks. låger, så hvis i har nogle spørgsmål så kan i også skrive til mig.

« Seneste Redigering: 10 Aug 2021, 13:40 af slagteren » Logged

Sider: 1 ... 54 55 [56] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010