home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Træning for den enkelte spiller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning for den enkelte spiller  (Læst 1108 gange)
Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Træning for den enkelte spiller
« : 16 Maj 2016, 17:12 »

Hej.

Er der nogen som ved om man kan, og hvis, hvordan man nedsætter trænings byrden/arbejdsbyrden/ hårdheden i træningen for den enkelte spiller? Jeg tænker på at det ville være en god idé at de spillere som har tendens og historik til nemt at blive skadet (f. eks Bastian Schweinsteiger) trænes "let" og træner mindre med end de øvrige spillere for at undgå skader.

Jeg synes kun man kan ansætte flere til sin stab for at gøre stabens arbejdsbyrde mindre, ved de er flere om trænings opgaverne. Så kan man tildele sine spillere et specifikt og yderligere trænings fokus og en evt ny position tilvæning.

Men kan ikke finde noget hvor man specifikt den nedsætte træningen og gøre den "lettere" for de spillere man ønsker at skåne imod potentielle skader - blandt andet pga. deres historik om de nemt bliver skadet.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Træning for den enkelte spiller
« Svar #1: 16 Maj 2016, 17:17 »

Den letteste vej er jo at have en middel hårdhed i den samlede træning, for alle spillere, og så for hver enkelt spiller opsætte yderligere træning..., men for de spillere der skal skånes, ikke have individuel træning, som tendenser, positioner, osv.
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Træning for den enkelte spiller
« Svar #2: 16 Maj 2016, 20:30 »

Jeg spiller altid med "meget høj" træning i pre season og sætter det ned på høj ved sæson start. Spillerne skal trænes på denne måde. Sådan virker det bedst for mig. Vil hellere presse de spillere med tendens for skader end at "skåne" hele holdet.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010