home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Egnethed for rolle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Egnethed for rolle  (Læst 1962 gange)
spurvendk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Egnethed for rolle
« : 13 Maj 2016, 11:15 »

Hej,
Jeg har undret mig lidt over hvordan man får flere "oste" fyldt ud, i skemaet(Den grønne ring) for egnethed til den rolle spilleren spiller? Kan det kun ske ved at træne spilleren i den rolle han nu skal spille, eller vil det også kunne opnås ved at lade spilleren spille kampe med den valgte rolle? Grunden til jeg spørger er fordi jeg ønsker at spille med en bestemt rolle på banen, men ønsker derimod at træne ham i en anden rolle så han fokuserer på flere egenskaber - men hvis hans egnethed ikke bliver bedre ved ikke at træne ham i det, er der sgu mindre ved det.

MVH
Jakob
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Egnethed for rolle
« Svar #1: 13 Maj 2016, 11:23 »

Well, der skal både træning og kampe til på den nye rolle for han begynder at lære den, derudover er der stor forskel på hvordan den enkelte spillers egenskaber i forhold til at lære nye roller/positioner er.
Logged

spurvendk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Egnethed for rolle
« Svar #2: 13 Maj 2016, 11:37 »

Well, der skal både træning og kampe til på den nye rolle for han begynder at lære den, derudover er der stor forskel på hvordan den enkelte spillers egenskaber i forhold til at lære nye roller/positioner er.
Nu har jeg læst den markede sætning flere gange, og kan simpelthen ikke helt forstå den Smiley Vil du uddybe lidt?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Egnethed for rolle
« Svar #3: 13 Maj 2016, 13:26 »

Hov ja den er da ikke ret forståelig den del det beklager jeg.

Det jeg ville frem til var blot, at det jo er individuelt fra spiller til spiller, hvor nemt/svært de har det med at lære en ny rolle eller position.
Derudover skal han som sagt både træne og spille den nye rolle/position for at lære den, så godt som han nu engang kan indenfor de begrænsninger han nu måtte have i forhold til at lære nyt.
Logged

spurvendk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Egnethed for rolle
« Svar #4: 13 Maj 2016, 15:19 »

Hov ja den er da ikke ret forståelig den del det beklager jeg.

Det jeg ville frem til var blot, at det jo er individuelt fra spiller til spiller, hvor nemt/svært de har det med at lære en ny rolle eller position.
Derudover skal han som sagt både træne og spille den nye rolle/position for at lære den, så godt som han nu engang kan indenfor de begrænsninger han nu måtte have i forhold til at lære nyt.
Så er jeg med. Mange tak for svaret Wink
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010