home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Næste modstander repport
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Næste modstander repport  (Læst 2284 gange)
Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Næste modstander repport
« : 02 Maj 2016, 22:03 »

Hej.

Jeg spiller FM16 med Manchester United. Jeg forsøger at vælge en af mine talentspejder med høje stats i bedømmelse af spiller potentiale og bedømmelse af spilleregenskaber til at lave "repport om næste modstander".

Problemer er, at hver gang jeg sætter den givne spejder til at have opgaven "repport om næste modstander" så flytter computeren automatisk opgaven over på min talentspejder "Marcel Bout".

Har prøvet at starte et nyt save og fjerne alle talentspejder opgaverne fra alle spejder og give opgaven til forskellige talentspejder. Men uanset hvem jeg vælger, ender det med at være "Marcel Bout" som laver repporten og får opgaven.

Har husket og fjerne opgaven fra ham og tildele den og godkende til en ny talentspejder.

Nogen som ved hvad problemet skyldtes? Det ville redde min FM oplevelse!
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #1: 03 Maj 2016, 06:58 »

Er han chefspejder?
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #2: 03 Maj 2016, 08:06 »

Nej. Jim Lawor er chefspejder. Jeg ved ikke om personen man vælger til at skal levere rapporterne om næste modstander skal have nogle specielle stats som skal være f. eks mindst 10-20 i stats.

Jeg forstår ikke hvorfor den hele tiden vælger Marcel Bout.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #3: 03 Maj 2016, 11:46 »

Har du ændret det til at du sætter opgaverne for talentspejderne under ansvarsområder (staff responsibilities) ? 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #4: 03 Maj 2016, 12:22 »

Har du ændret det til at du sætter opgaverne for talentspejderne under ansvarsområder (staff responsibilities) ? 

Jeg går ind på hver enkelt talentspejder og tildeler den opgaverne. F. eks at Jim Lawor skal spejde La LIGA og En anden spejder Ligue 1 osv. Er det derinde du mener? For så har jeg gjort det.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #5: 03 Maj 2016, 12:33 »

Jeg går ind på hver enkelt talentspejder og tildeler den opgaverne. F. eks at Jim Lawor skal spejde La LIGA og En anden spejder Ligue 1 osv. Er det derinde du mener? For så har jeg gjort det.

Der hvor du kan bestemme om hvem der har ansvaret for forskellige områder for holdet. Der er der en "rullemenu" hvor du kan sætte dig selv som bestemmer hvor talentspejderne skal scoute. Ikke under den enkelte talentspejder  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Næste modstander repport
« Svar #6: 03 Maj 2016, 12:38 »

Okay. Mener mit eget navn står ud for dem alle sammen. Men chefspejderen kan man ikke fjerne derinde fra på det han er sat til. Kan ikke lige huske hvad det er. Men der er ikke noget med det at gøre. Kan se chefspejderen bare levere rapporter om spillere. Og McGuiness skaffer ungdoms spiller. Dem kan man ikke ændre. Mit eget navn står ud for alle  Huh
« Seneste Redigering: 04 Maj 2016, 06:59 af Kennodinho » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010