Sæsonen er slut, vi fik sikret 3 pladsen før sidste kamp da Real Madrid smed point, Atletico Madrid gav os chancen for at være a point med dem og evt. tage anden pladsen. i den 35 kamp blev det til kamp nr. 500 for Pizarro
500 kampeDa de nye ungdomsspillere kom til klubben var jeg spændt på at se om der var noget brugbart, men skuffet blev jeg, intet med 3 i potentiale kun 2,5 stjernede, så der skal hentes fra andre klubber hvis man vil have spillere af egen avl.
De suveræne liga etter i form af Valencia havde en overbevisende sæson nærmest urørlig med kun 5 nederlag.
nr 2 blev Atletico som var svingende til sidst og lod os komme tættere på dem.
Alt i alt en kanon sæson hvor bestyrelsens ønsker blev indløst og mere til da vi kom længere end nødvendigt i Copa og Europa League samt fik vi kvalificeret os til Champions League gruppespillet via den sikrede 3 plads.
Vores Keeper Marcelinho fik "årets keeper" titlen hvilket jeg er godt tilfreds med, for han har helt sikkert haft en stor andel i den gode placering
MarcelinhoSå med denne gode præstation vil jeg lade spillet gå videre til den næste i rækken, da det for mig er et passende tidspunkt, Sæsonen er overstået og de er kun lige gået til pause, så der er masser af tid til at justere truppen i ens favør uden der sker noget.