home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 415 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 70749 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #165: 08 Jul 2016, 09:52 »


Så blev det tid til en lille update her fra. Efter 6 kampe efter overtagelsen, er vi stadig ubesejrede. Selvom spillet til tider har været sløjt, er det faktisk lykkedes at komme tættere på Barcelona og Valencia i tabellen. I udekampen mod Dortmund, så det efter 70 minutter rigtig skidt ud. Drengene lukkede målet ind til 0-2 efter 60 minutter, hvor vi stadig ikke havde haft ét eneste skud på mål. De dystre tanker forsvandt dog, da vi efter to hurtige omstillinger kom på 2-2 og gik sikkert videre med en 2-0 sejr i bagagen fra hjemmebanen.

Nu skal der fokuseres på mødet i kvartfinalen mod Manchester United, der blandt andet råder over Harry Kane.
I ligaen skulle det være muligt at få kravlet en smule op i tabellen!
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #166: 08 Jul 2016, 14:06 »

Dejligt at du forsætter Sunbao's gode stime !

Det ville dog være interessant at hører lidt om ligaens stærke og svage hold - vi er jo et par år ude i fremtiden Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #167: 09 Jul 2016, 20:49 »



De sidste kampe i sæsonen gik udmærket, hvor i sær kampene mod Levante og Real Madrid var højdepunkter med godt og effektivt spil.

I Champions League endte vi som sagt ind i Manchester United, der slog os på eget græs 1-0. Og da de i returkampen bragte sig på 1-0, var de mørke tanker allerede på vej indover os. Dog vender tingene fuldstændig og vi ender med at slå dem hjemme i egen hule med 3-1. I semifinalen var vi eneste ikke-Engelske hold:



Det virker virkelig til, at England har sat sig med dirigentstokken!
Og kampene mod Arsenal var der intet at stille op. I første kamp havde jeg 1 skud mod mål og i anden kamp lukkede de os fuldstændig ned. Det skal lige siges, at de huserer spillere som Dybala, Berardi, Oscar, Carvalho og Mammana. Ikke den fedeste kop te at rende ind i!

I ligaen endte vi på en OK 5. plads, dog med et ærgerligt nederlag mod de direkte konkurrenter til ChL-pladserne, FC Barcelona Skuffet



Hvad der skal ske nu, ja det må tiden vise!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #168: 10 Jul 2016, 22:15 »

Så er spillet givet videre til szukizek.
I ugen efter ligaen var færdigspillet, havde jeg egentlig ikke tænkt i de baner, at vi skulle forlade  Sevilla. Frank De Boer fik dog en fyreseddel i Manchester United, der sluttede toer i PrL. Vi havde også klasket dem ud af Champions League, så jeg tænkte, det kunne være sjovt at sende en ansøgning. Det førte til en samtale og bum, jobbet var vores.

Der blev ikke stillet mindre end 2,3 mia. danske kroner til rådighed til spillerindløb, hvilket jo ikke giver de store begrænsninger. Nu skulle klubben føres til eliten!

Dog ville skæbnen ikke det samme og min pc crashede efter jeg havde fået solgt marginalspillere og de aldrende folk. Da jeg åbnede spillet, var vi tilbage i Sevilla. Karma ville måske have os til at føre Sevilla til tops i ligaen? Jeg følte derfor, det var det rette tidspunkt at videregive spillet!

Hvem ved? Hvad mon szukizek gør? Opstemt
« Seneste Redigering: 10 Jul 2016, 22:16 af whapz » Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #169: 12 Jul 2016, 22:09 »

Yes ja jeg valgte at blive i det Spanske, det er 76 år siden Sevilla sidst vandt det spanske mesterskab og dette skal vi lave lidt om på   Cool

Men vi starter med lidt mindre ambitioner så denne sæson går vi efter top 4 og en semifinale i Euro League, hvor vi er kommet i pulje med Galatasaray SK, Leicester City og FC Sion, så det burde være muligt at tage 1 pladsen i gruppen.

Sæsonen er begyndt og det har været et meget langt transfer vindue, hvor der er kommet mange spillere til klubben, hele 18 nye spillere har fundet vejen til Sevilla, hvor de 7 spillere er at finde på førsteholdet resten er at finde på u 19 eller Sevilla Atlético Club (B Hold) som ligger i Liga Adelante.
Dette synes jeg er en perfekt mulighed for at give de unge spillere førsteholds fodbold og tid til at udvikle sig.




Førsteholdet


B Trup


de første par kampe


Økonomien ser super godt ud, i det vi på transfer siden havde et plus på 400 Mio, dog ser budgettet også supergodt ud, idet de spillere som er blevet solgt havde nogle store lønninger, så vi har sparet ca 3.5 Mio i ugen

Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #170: 12 Jul 2016, 22:20 »

Dejligt at vi bliver i Spanien og går efter at dominere der også !

Men blot fire spaniere på 1. Holdet ? (;
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #171: 12 Jul 2016, 22:22 »

Dejligt at vi bliver i Spanien og går efter at dominere der også !

Men blot fire spaniere på 1. Holdet ? (;

Kan nu se 5 ;-) dog ikke for mange, men vil prøve at rette op på i løbet af de næste par transfer vinduer  Smiley
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #172: 12 Jul 2016, 22:30 »

Så skidt vi tæller den sidste med (;
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #173: 12 Jul 2016, 22:54 »

Hvad har i gjort ved vores spanske wonderkid DC siden hans værdi er nede i 45 ? Peace
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #174: 13 Jul 2016, 12:26 »

Hvad har i gjort ved vores spanske wonderkid DC siden hans værdi er nede i 45 ? Peace

han har ikke spillet så meget  Skuffet dog ser det bedre ud da hans værdi er på 50 mio nu   Smiley
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #175: 13 Jul 2016, 12:29 »

Jubilæum dagen før kamp nr 400 som Manager


Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #176: 13 Jul 2016, 12:36 »

Han har haft en smuk karrierer ! <3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #177: 13 Jul 2016, 14:36 »

Stærkt nok du blev i Sevilla Wink glæder mig til at høre om resultater og evt taktisk valg?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #178: 19 Jul 2016, 02:00 »

Sæson 2024/25 og sommer transfer


Jep så er sæsonen færdig og det har været en sæson med op og ned ture, målet var en top 4 placering, men den røg sig hurtig en tur.
Efteråret 2024 var ikke for godt og vi tabte 4 pladsen her i det vi spillede hele 7 kampe uafgjort og 4 tabte kampe ud af 17 kampe.
januar og Februar var bedre dog ikke 100 % godt, men fra midten af Februar gik vi resten af sæsonen igennem ubesejret 15 kampe 4 uafgjort og 11 sejre, dette var nok til at slutte på 5 pladsen lige efter Barcelona.




Vores anden hold Sevilla Atlético Club havde en mere jævn sæson og sluttede også i top 6




en sæson hvor der skete meget hele tiden og hvor jeg i Januar var rygtet til Chelsea, Dortmund og Schalke, men det hele blev ved rygter dog bliver jeg nu kedet sammen med Milan, Arsenal, Bayern og HSV.
Men har valgt at blive i Sevilla.
Truppen var ved at blive god nok til at kunne udfordre top 4 i Spanien, men men men kan nu sige at jeg ikke er den største fan af fri købsklausul, da transfer vinduet åbnede, smuttede 6 spillere fra første holdet 4 af disse valgte den købene klub at udløse spillerens fri købsklausul.
Endte med at sælge hele 10 spillere til en værdi af 2 milliarder.
der er også kommet nye spillere til og her har jeg fokuseret på at hente Spanske spille, da vi i forgående sæson kun havde 5 spanske spillere i førsteholds truppen så er vi nu oppe på 11 Spanske spillere.

I førsteholdstruppen vil jeg gerne fremhæve 3 spillere, som bliver meget vigtige for holdet hvis vi skal opnå en top 4 placering.

Den første er den unge Mourad Regragui han går ind til 3 sæson i klubben, det er nu han skal vise hvorfor andre klubber som Real Madrid, Barcelona, Man Utd og Man City er interesseret i ham.

Den næste er den franske midtbanespiller Jean-François Richard, Jean kom til klubben sidste sommer fra Monaco og han er hurtigt blevet en publikums favorit og mere eller mindre svaret på den gode form i foråret, han havde problemer med at falde til i starten af sidste sæson og så blev han ramt at 2 skader lige efter hinanden, men kan han finde bare 90 % af sin form fra foråret bliver dette en god sæson.

Den Sidste er faktisk en af den nye spillere, i det 2 af de 3 angriber der var i klubben sidste sæson nu begge spiller i England og den sidste er lejet ud, har jeg været ude og bruge lidt penge på Iosu López, Iosu har de sidste 5 år spillet i England ved Ipswich Town som spillere i Premier League, her har han de sidste 3 sæsoner spillet 72 kampe og scoret 21 gange.
Men for ikke at ligge for meget press på en ung spiller som Iosu, har jeg også hentet Paco Alcácer tilbage til Spanien.

Her til sidst i transfer vinduet kom en ukendt agent og tilbød en ung dansker ved navn Andreas Jensen 3 dage senere blev han præsenteret som Sevilla spiller. Han bliver en spillere der kan vinde trofæer for klubben i fremtiden.



« Seneste Redigering: 19 Jul 2016, 02:04 af szukizek » Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #15 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #179: 19 Jul 2016, 15:47 »

Trist med nok en kikset omgang CL hehe.
Godt at se mit første køb i klubben gør det godt Smiley
Også dejligt at se du har tjent 1.2 millioner på de gratis folk jeg hentede ind i sin tid Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010