home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  32# 4-2-3-1 Tactical Notebook
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: 32# 4-2-3-1 Tactical Notebook  (Læst 22318 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
32# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« : 01 Apr 2016, 16:20 »

« Seneste Redigering: 28 Apr 2016, 19:04 af Guldbrand » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #1: 01 Apr 2016, 16:24 »

Til info

Så vil alle mine indlæg blive lavet i billeder som jeg plejer at gøre det. Det anbefales derfor at man læser min blog i firefox eller andre browsers hvor mine indlæg ikke fremkommer underlige. I nogle interneet browsers vil baggrunden på siden her og på mine indlæg ikke fremkomme som værende ens..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #2: 01 Apr 2016, 16:25 »

« Seneste Redigering: 03 Apr 2016, 11:06 af Guldbrand » Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #3: 01 Apr 2016, 16:42 »

Jeg har sku svært ved at forholde mig til det... Ikke fordi jeg ikke elsker taktiske blogs... Men fordi jeg måske frygter lidt vi kommer til at arbejde i de samme ting Opstemt Se, det gjorde jo pludselig dette langt mere spændende. Jeg venter i spænding, og i frygt... Spænding fordi jeg ved hvor god du er til at finde de små ting i FM... Frygt, fordi jeg synes du er langt bedre til sætte op og fange folk med dine blogs end jeg er Wink Det ser forrygende ud, og så er det ikke OB du blogger om. Jeg venter faktisk i længsel på den næste Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 2# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #4: 01 Apr 2016, 23:57 »

Jeg har sku svært ved at forholde mig til det... Ikke fordi jeg ikke elsker taktiske blogs... Men fordi jeg måske frygter lidt vi kommer til at arbejde i de samme ting Opstemt Se, det gjorde jo pludselig dette langt mere spændende. Jeg venter i spænding, og i frygt... Spænding fordi jeg ved hvor god du er til at finde de små ting i FM... Frygt, fordi jeg synes du er langt bedre til sætte op og fange folk med dine blogs end jeg er Wink Det ser forrygende ud, og så er det ikke OB du blogger om. Jeg venter faktisk i længsel på den næste Smiley

Det er altid rart med flere blogs der tager udgangspunkt i det taktiske.. Så jeg glæder mig meget til at følge dit save og dejligt at du også vil følge med her..

Du har dog intet at frygte, for det jeg har set af din blog indtil videre er rigtig lovende.. Så det lover godt indtil videre for blogkonkurrencen i år - Da der ser ud til at være mange flotte blogs indtil videre   Smiley
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #5: 02 Apr 2016, 00:00 »

Det er altid rart med flere blogs der tager udgangspunkt i det taktiske.. Så jeg glæder mig meget til at følge dit save og dejligt at du også vil følge med her..

Du har dog intet at frygte, for det jeg har set af din blog indtil videre er rigtig lovende.. Så det lover godt indtil videre for blogkonkurrencen i år - Da der ser ud til at være mange flotte blogs indtil videre   Smiley

Som jeg skrev så pænt til blogmesteren tidligere:
Kommentaren var mest af alt skrevet med et lille glimt i øjet Smiley Jeg er ikke nervøs eller bange. Jeg ved hvad jeg kan, hvad jeg står for, og det er ikke det samme som Guldbrand Peace Tværtimod ser jeg det kun som en fed ting der er flere der har valgt den indgangsvinkel, og jeg er sikker på han kommer med nogle guldkorn jeg kan bruge Smiley

Jeg er faktisk overbevist om, vi kommer til hæve hinandens niveau, og det kan jo kun være en god ting Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 2# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #6: 02 Apr 2016, 11:29 »

« Seneste Redigering: 02 Apr 2016, 12:29 af Guldbrand » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 3# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #7: 02 Apr 2016, 11:50 »

Flot opsætning min eneste kritik er, at teksten bliver en smule sløret og det er lidt øv...

Tilgengæld er jeg jo vild med disse taktiske blogs og du er en ret stabil skribent. Så forventer en del her og indtil videre lever det fuldt op til mine forventninger. Forsætter du stilen måned igennem, så kunne dette sagtens være blandt min personlige top 3..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #8: 02 Apr 2016, 12:00 »

God start Smiley Jeg har sjovt nok succes med at bruge Wings, skyggeangriber og fremskudt angriber.
Den fremskudte angriber er bedst i min taktik når han er lewandowski typen, stor, hurtigt, stærk, god i luften, men i lige så høj grad god til at afslutte med fødderne.
De løber ikke i vejen for hinanden, tvært i mod så komplementere de faktisk hinanden rigtig godt, den fremskudte stjæler ofte meget opmærksomhed og er god til at komme ind i feltet, hvilket giver plads på kanten af feltet til skyggen. Det er da også min skyggeangriber Honda som er topscore og har det højste snit på holdet.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 3# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #9: 02 Apr 2016, 12:11 »

Flot opsætning min eneste kritik er, at teksten bliver en smule sløret og det er lidt øv...

Tilgengæld er jeg jo vild med disse taktiske blogs og du er en ret stabil skribent. Så forventer en del her og indtil videre lever det fuldt op til mine forventninger. Forsætter du stilen måned igennem, så kunne dette sagtens være blandt min personlige top 3..

Mange tak for rosen.. Ja jeg har også godt lagt mærke til at teksten bliver en anelse sløret, hvilket irritere mig lidt. Jeg mener at jeg tidligere har haft dette problem, så jeg er igang med at granske min hukommelse for hvad jeg gjorde for at løse det dengang..   Smiley

Desværre er hukommelsen en familiesvaghed i min familie..   Grin


God start Smiley Jeg har sjovt nok succes med at bruge Wings, skyggeangriber og fremskudt angriber.
Den fremskudte angriber er bedst i min taktik når han er lewandowski typen, stor, hurtigt, stærk, god i luften, men i lige så høj grad god til at afslutte med fødderne.
De løber ikke i vejen for hinanden, tvært i mod så komplementere de faktisk hinanden rigtig godt, den fremskudte stjæler ofte meget opmærksomhed og er god til at komme ind i feltet, hvilket giver plads på kanten af feltet til skyggen. Det er da også min skyggeangriber Honda som er topscore og har det højste snit på holdet.

Spændende.. Måske man skulle afprøve det på et tidspunkt. For det kan da egentlig godt være at den fremskudte angriber med løb i dybden, vil give mere plads til skyggeangriberen på kanten af feltet som du siger..

Jeg har egentlig forestillet mig, at det vil være skyggeangriberen som ville lave disse løb i dybden og udnytte at deres forsvar ikke var helt på sin plads, da de har fokus på min dybdeliggende angriber.

Desuden er jeg helt enig med dig i at jeg gerne vil have en Lewandowski type på toppen og der er Aubameyang ikke ligefrem samme type. Men med en masse små hurtige spillere på de offensive positioner, så kan det være rart med noget fysisk tilstedeværelse på toppen, til at tage ekstra fokus fra deres forsvarsspillere.. Så Lewandowski ville på rigtig mange parametre være en fantastisk spiller at have på holdet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 3# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #10: 03 Apr 2016, 11:03 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 4# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #11: 03 Apr 2016, 14:29 »

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 5# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #12: 03 Apr 2016, 14:38 »

Jeg er vild med det her.. De taktisk overvejelser er fede og gennemarbejdet. Det er lige mig det her Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #13: 03 Apr 2016, 18:38 »

Lækkert med lidt taktisk analyse. Jeg er spændt på at se hvordan du kommer til at klare dig på udebane for specielt på udebane har jeg problemer med noget a la samme taktiske tilgang som dit hold. Godt arbejde, Guldbrand. Jeg følger med her.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 5# 4-2-3-1 Tactical Notebook
« Svar #14: 03 Apr 2016, 21:04 »

Jeg er vild med det her.. De taktisk overvejelser er fede og gennemarbejdet. Det er lige mig det her Smiley

Dejligt at du kan lide det.. Det er også et super fedt save, hvor det at se ens ideer komme til livs er meget tilfredsstillende.   Smiley


Lækkert med lidt taktisk analyse. Jeg er spændt på at se hvordan du kommer til at klare dig på udebane for specielt på udebane har jeg problemer med noget a la samme taktiske tilgang som dit hold. Godt arbejde, Guldbrand. Jeg følger med her.

Da jeg lavede taktikken, var jeg også utrolig spændt på at se hvordan taktikken ville klare sig på udebane og ikke mindst imod større hold end mig selv. Så snart modstanderne formår at spille sig ud af mit pres, så vil jeg være ekstremt udsat i bagkæden.

Derfor var det også meget bevidst at jeg satte mig selv om imod nogle meget stærke modstandere i træningskampene op til sæsonen. Men det vil du kunne læse mere om i næste update, som jeg smider op nu her om ganske kort tid.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010