home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  3 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  Parma Drama #9
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Parma Drama #9  (Læst 20981 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #5
« Svar #15: 03 Apr 2016, 12:12 »



Hernan Crespo
Crespo har en helt særlig plads i mange Parma fans hjerter, sjældent har Parma haft en så farlig angriber som El Polaco, og sjældent har man i Serie A set en så komplet angriber. Derfor er Hernan Crespo vores 3. Bud på en kommende træner i Parma.
Crespo sluttede karrieren i Parma, og forsatte med at arbejde i klubben efter han havde lagt støvlerne på hylden. Crespo var i 14/15 træner for Parmas ungdoms hold, og blev i 15/16 træner for Serie B klubben Modena, Crespos trænerkarrier har dog været uden den store succes, hans point gennemsnit i Modena var 1,09 pr. Kamp, og for Parma U19 var det på 1,58.
Han har i alt 66 kampe i trænersædet, og er pt. Arbejdsløs.
Parma vil være en oplagt mulighed for Crespo, spiller materialet i Parma er langt bedre end resten af Serie D, og såmænd også bedre end bunden af Serie C. Derfor kan Parma være klubben hvor Crespo for hår på brystet, og blomstre som træner.
Crespo er kendt for at være meget opportunistisk som person, og derfor mener vi at han også kan se perspektiver i sin gamle klub.

Vi sendte vores rapporter til Parma og inviterede Crespo på en kop kaffe og en gåtur. Vi startede med ægte italiensk Espresso på Stralvé food and coffee.

Nå Hr. Crespo, er du klar til at svare på et spar spørgsmål?:
- Kald mig bare Hernan, men ja lad os gå i gang.

Okay Hernan, første spørgsmål til dig vedr. din nylige fyring i Modena, har du intentioner om at forsætte i cheftrænersædet efter en knap så god start?
- Det har jeg, hvor det bliver ved jeg ikke endnu, men der har været interesse fra en række forskellige klubber, primært italienske, men også fra Argentina har der været bud efter mig.

Kunne det tænkes at du tager en A eller Pro-licens før du siger ja tak til et nyt job?

- Tanken har slået mig, men jeg mener, at jeg er klar til at varetage et cheftræner job ved siden af, at jeg uddanner mig som træner.

Jeg har et helt særligt sted jeg gerne vil have dig med hen, vi skal ud på en lille gå tur, vil du med?
- Selvfølgelig, jeg har en ide om hvor du vil tage mig hen.

Så er vi her Hernan, var det hvad du forventede?

- Faktisk ikke, og jeg er nysgerrig, hvordan vidste du at dette sted ville have stor betydning for mig?

Jeg har snakket med nogle forskellige personer, som har eller har haft tæt tilknytning til Parma.

- Nu er det ikke mig der skal stille spørgsmålene, men hvad har du hørt om dette fantastiske sted?

Jeg har hørt en helt særligt historie om en træningslejr i 1999
- Haha, ja, det var tider. Jeg husker det som var det i går, vi havde lige fået ny træner, og han blev stik tosset på os, han troede vi gjorde det modsatte af hvad han bad os om, som et slags oprør over for ham, fordi han var ny.
Virkeligheden var en hel anden. Tanzi vores daværende anføre måtte tage Alberto (red. den nye træner) med rundt om søen til en snak, for at forklare ham hvordan det hele hang sammen.


Haha, det lyder som om at i havde et særligt sammenhold?:

- Det havde vi helt bestemt.

Du var en del af Parmas ungdoms afdeling efter du stoppede din aktive karrier, efter klubbens nylige problemer, har du så overvejet at stille dig selv til rådighed for klubben?:
- Tanken har strejfet mig, Parma er den klub der betyder aller mest for mig, og det skær i hjertet at tænke på, at de ikke længere er i Serie A.

Er det en officel invitation til Nevio Scala? Kan han ringe og så står du klar?
- Hvis Nevio ringer til mig er jeg hvertfald klar til at drikke en espresso med ham, og høre hvad har i tankerne.

Har du til slut noget du vil tilføje?
- Jeg vil gerne opfordre alle Parma fans til at stå sammen i disse hårde tider, jeg er sikker på at en mand som Nevio Scala, er den helt rigtige til at skabe en ny guldæra for Parma. Køb sæsonkort, merchandise og mød talstærke op på stadion, kun på den måde kan få klubben tilbage til tidligere tiders styrke.


Næste uges tillæg:
I næste uge vil vi tage et yderligere kig på Parma, og komme rundt om klubbens nuværende trup samt økonomi.

side 4/4
« Seneste Redigering: 05 Apr 2016, 16:57 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #5
« Svar #16: 04 Apr 2016, 09:58 »

Flotte indlæg, spændende hvem der tager over, selvom jeg har en mindre mistanke om at det ikke bliver nogle af de 3 nævnte du har valgt til at lede tropperne i det italienske.
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #5
« Svar #17: 04 Apr 2016, 16:07 »

Flotte indlæg, spændende hvem der tager over, selvom jeg har en mindre mistanke om at det ikke bliver nogle af de 3 nævnte du har valgt til at lede tropperne i det italienske.

Mange tak Warmon, hvem det bliver må tiden vise, der kommer et indlæg senere i aften som gemmer på et par clues.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #6
« Svar #18: 05 Apr 2016, 16:47 »



Bella Parma

Aaaaah, Bella Parma, dejligt at være tilbage. Jeg var netop ankommet til Parma. Byen hvor jeg for alvor fik skudt min karriere som professionel fodboldspiller i gang. Det var dengang fodbold virkelig handlede om nogle sunde og raske værdier.
Det var passionen som drev værket, jeg husker stadig vores træningslejr i 1999 som var det i går, vi havde et helt fantastisk sammenhold, og fælles for alle var at de elskede at være i klubben, og de var ydmyge omkring at være professionelle fodboldspillere.
Vi havde sagt farvel til Carlo Ancelotti efter sidste sæson, og træningslejren var nærmest vores første møde med Alberto Malesani.

Jeg husker særligt ét moment fra træningslejren, vi løbetrænede for at komme i form til den nye sæson, det var første dag på lejeren, og vi havde fået strenge ordre på kún at jogge, ingen spurt, ingen konkurrencer internt, men vi kunne ikke dy os.
Tempoet steg og steg, der var ingen som gav sig, det endte med at vi alle sprintede rundt om den lokale sø ved Paco Ducale. Hele truppen NÆGTEDE at give efter, jeg er sikker på at det var dén mentalitet, som var med til at skabe så mange store stjerner i Parma, jeg selv ingen undtagelse.
Vi gav os altid 120%, hvad enten det var til træning eller på banen, kun helhjertede præstationer blev leveret, og vi ville gøre ALT, virkelig ALT for at vinde.
Da vi kom tilbage fra løbeturen var Alberto Malesani rasende, det var hans første sæson i klubben, og han skulle nok lige lære os lidt at kende.
Han gik helt agurk, og sagde noget ala ”Hvad fanden tænker i på?!
han henvendte sig til Tanzi som var kaptajn: ”Hvad i al verden går dig gennem hovedet på dig mand?!, det er gud hjælpe mig dit ansvar at sørger for sådan nogle ting ikke sker!? Mama mia!!
Tanzi: ”Alberto, min ven, calmati, calmati, det er slet ikke så slemt som du gør det til, jeg ved du er ny, og det er en af dine første træningspas med os. Sæt drengene i gang med næste øvelse, og lad os tage en snak

Alberto satte os i gang med lidt let pasningsspil, Tanzi og Alberto gik en tur rundt om søen og da de kom tilbage 15 minutter senere, var Alberto en forandret mand, det var som om, at han forstod at det ikke blot var et oprør over for den nye træner, men at vi alle var i besiddelse af et enormt vinder instinkt.
Han så os ikke længere som rebeller, men så os som vindere, måske var det også her han virkelig fik øjnene op for mit talent? Det var hvert fald noget nært min bedste sæson i Parma.
Året bestod af sejr på sejr, og en fantastisk Eurocup finale, som vi vandt 3-0, vi sejrede i den italienske cup, og vi leverede gode resultater i den hjemlige liga, selvom vi ikke vandt ligaen, var der aldrig nogen som stoppede med at kæmpe for det.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2016, 16:59 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Parma Drama #6
« Svar #19: 06 Apr 2016, 10:50 »

Det her er en super god blog.

Og et fedt klubvalg, glæder mig til at følge med.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #7
« Svar #20: 06 Apr 2016, 12:28 »


Centro Sportivo di Collecchio


Bibibibip bibibiibip biibibbibip, ikke allerede. Klokken var 06:00, det var kun lige blevet lyst udenfor. Jeg stod op, hoppede i jogging tøjet, gik gennem lobbyen på hotellet, og begyndte at bevæge mig mod Paco Ducale, jeg løber hver morgen, og nu hvor jeg alligevel var indlogeret I byen, kunne jeg lige så godt løbe et sted fyldt med minder fra min tid i Parma.
Efter et dejligt varmt bad hoppede jeg min lyserøde polo, og mine kaki jeans. Ned til morgenmad kl 07:30. Min morgenmad bestod af æg, brød og en espresso. Jeg havde store forventninger til mødet med Nevio, klubben havde fået en ildsjæl i form af Nevio Scala, jeg kunne ikke forstille mig en bedre mand til at lede klubben tilbage til tidligere gyldne tider.
Møde var kl 09:00, så jeg havde god tid. Jeg ankom til Centro Sportivo di Collecchio kl 08:45, jeg har altid sat en stor ære i at komme i god tid.

Anlægget som blev opført under min tid, stod langt fra lige så flot som ved åbningen i 1996, selve hovedkvarteret som blev opført i 2013 var dog stadig yderst prægende. På trods af at faciliteterne ikke var på samme niveau som i 96, var de stadig bedre end de fleste holds Italien, og i særdeleshed meget bedre end alle hold helt op til Serie B.

Jeg tog mig selv i at stå og dagdrømme, jeg kunne virkelig se det store perspektiv, med Nevio i spidsen, og mig i trænersædet tror jeg virkelig vi kan skabe en bæredygtig klub.
Der er selvfølgelig ingen garanti for at det bliver mig, som overtager trænersædet, og Nevio skal da også have den rigtige vision, før jeg har interesse i jobbet.

Mit ur bibber, klokken er 9, Nevio er ikke ankommet endnu, typisk italiensk, domani domani, altid forsinket, men det er vel også en del af charmen ved italiensk fodbold? Ikke så meget stress. [/left]

10 minutter over 9 ruller en Fiat Tipo ind på parkeringspladen foran hovedkvarteret, ud stiger en mand i kaki trenchcoat og stramme jeans, hvidt tyndt hår og små ovale briller, ingen tvivl, det er Nevio.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #6
« Svar #21: 06 Apr 2016, 12:29 »

Det her er en super god blog.

Og et fedt klubvalg, glæder mig til at følge med.

Mange tak Quest, er glad for at have dig med  Thumbs Up
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #8
« Svar #22: 07 Apr 2016, 10:28 »



Et skridt tættere


Nevio: ”Tag plads”
Mig: ”Tak” - Nevio var høflig, men bestemt. En af de ting som gjorde ham til en god frontfigur for klubben.

Nevio: ”Espresso ?”
Mig: ”Dubio, tak” - Jeg kan lide min espresso stærk, men sød.

Nevio kom med min Espresso dubio, og satte sig til rette i sin store kontorstol, den var af lattebrunt læder, og med høj ryg, en rigtig direktør stol, med italiensk islæt. Den havde dog set bedre tider, man kunne tydeligt se at den var nogle år gammel, men jeg tænkte blot at det var rart at se. Det gav et praj om at Nevio forvaltede klubbens penge med omtanke, stolen virkede jo, så hvorfor skifte den?

Nevio: ”Lad os komme i gang, jeg har en række punkter jeg gerne vil fremlægge for dig, lad os bare være ærlige, det er mig der skal sælge det her projekt til dig.”

Nevio: ”Først og fremmest, skal du vide at jeg elsker denne klub mere end noget andet, hvilket også betyder at jeg kommer til at være fremtrædene, og medierne kender mig, så de vil også automatisk forsøge at få mig ud i rampelyset.”

Mig: ”Det er fint med mig, så længe jeg får arbejdsro, og vi har en fælles linje for hvad vi melder ud i medierne” - Jeg mener at Nevio's navn er et lige så stort aktiv for klubben som mit kan blive, derfor er det kun naturligt at han kommer til at have en aktiv rolle udadtil, det eneste der er vigtigt er at vores fremtoning altid viser sammenhold, vi må aldrig begynde at antyde intern krig i medierne. Det er trods alt Italiensk fodbold, og derfor er det min eneste frygt.

Nevio: ”Godt, selvfølgelig skal vi have en fælles aftale om, hvad der bliver sagt om hvad. Ift. Arbejdsro, får du selvfølgelig komplet arbejdsro med henblik på det taktiske, du kan til hver en tid bruge mig som sparrings partner, og jeg forstiller mig selv i en slags mentor rolle for dig.”
Mig: ”Det lyder bestemt attraktivt, lad os bare forsætte den ærlige stil, mine erfaringer er ikke just store, og at arbejde tæt sammen med en så succesfuld manager som dig, vil kun gavne mig." - Nevio har enormt stor succes som træner, og han har været med helt i toppen af Europæisk fodbold, det er en fantastisk mulighed for mig.

Mig: ”Hvad er din målsætning helt konkret for klubben?”
Nevio: ”Jeg forventer oprykning til serie C allerede 1. Sæson, og oprykning til serie B. Efter maks 3. Sæsoner.
I serie B har klubben 2 sæsoner til at rykke op, og blive klar til at etablere sig i serie A, vi skal med andre ord være det hurtigst oprykkende hold i Italiensk fodbolds historie”


Mig: ”Det er en ambitiøs plan, men jeg tror på at det kan lade sig gøre ved hjælp af sund ledelse, og snedighed på transfermarkedet”
Nevio: ”Godt vi er enige, vi vil sætte talent arbejde i gang allerede fra dag 1, vi er en serie D klub, med en stolt historie for talent udvikling, men det er klart, at det er nemmere at trække talenter til fra hele landet, når man er en etableret klub i Serie A. Derfor er planen at vi skal arbejde meget lokalt i starten, og derefter stille og roligt udvide talentarbejdet mod syd. Vi regner med at kunne få en del omtale i de lokale medier ved at lave en masse arbejde i lokal samfundet, på den måde kan vi øge opmærksomheden på klubben, bibeholde fansnes interesse, og forhåbentligt skabe nogle sponsorarter.”

Mig: ”Hvem skal stå for at sammensætte staben til talentudvikling” - Jeg var egentligt ikke synderligt interesseret i at være manden om skulle tage den beslutning, og håbede egentligt på at Nevio ville tage sig af det. Selvfølgelig ønsker jeg at arbejde med talenterne, men man skal også huske at fokusere på ens egne styrker, og lade andre klare det arbejde som man ikke selv er god nok til. Jeg plejer at sige at man skal fokusere på sine 3-5 top talenter, og omgive sig med personale som kan supplere ens svagheder, på den måde får man skabt det jeg kalder potere della mente (Power of the mastermind).

Nevio: ”Jeg vil sørger for, at hente en mand ind som kan sit kram, og brænder for klubben og vores visioner, han kommer til at styre ungdomsafdelingen, en kommende cheftræner kan selvfølgelig få indflydelse på det, hvis han bliver ansat i tide.”
Mig: ”I mit tilfælde vil jeg gerne overlade den ansættelse til dig, jeg hjælper selvfølgelig gerne med at overbevise en kandidat om at blive en del af projektet, men jeg vil hellere fokusere på 1. Holdet” - Nevios svar var perfekt, jeg fornemmer virkelig et godt samarbejde.

Nevio: ”Det finder vi ud af, har du flere spørgsmål?”
Mig: ”Nej, jeg kender klubben som min egen bukselomme, og det lader til at vi kan få et spændende samarbejde på benene.” - Nevio var ambitiøs, han ville langt hen af vejen det samme som mig, og han udstrålede professionalisme i så høj en grad at jeg ikke engang havde overvejet at spørge ind til økonomien.

Nevio: ”Fantastisk! Jeg vidste du ville kunne se de samme perspektiver i klubben som mig! Vil du ikke engang høre om økonomien?”
Mig: ”Det er ikke fordi jeg ikke synes det er relevant, men jeg stoler på dine evner til at forvalte lønbudgetter og transferbudget, jeg er sikker på at du passer godt på klubbens økonomi”
Nevio: ”Meget vel, jeg sender en kontrakt til dig pr. Mail, lad mig vide hvis du har spørgsmål eller indsigelser til kontrakten”

Mig: ”Fantastisk, har du andre kandidater på bordet?”
Nevio: ”Ja, jeg har allerede haft andre samtaler, og der er også andre der har modtaget et udkast til kontrakt”
Mig: ”Okay, jeg glæder mig til at læse kontrakten igennem, jeg håber vi finder frem til en løsning begge parter er tilfredse med”

Vi hævede mødet, og jeg vente tilbage til mit hotelværelse. Nu var det bare at vente på at kontrakten tikkede ind på mail. Min mave fornemmelser siger mig, at jeg er spidskandidat, og Nevio måske overspillede lidt da jeg spurgte ind til kandidater. Det stiller selvfølgelig ham i en bedre forhandlingssituati on, hvis han lader som om at der er andre kandidater, som er lige så spændende som mig.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #9
« Svar #23: 07 Apr 2016, 21:54 »



Pronto


Ding, ny meddelelse fra Nevio Scala, min macbook meddelte mig at jeg netop havde modtaget en email med emne: Kontraktudkast.

Jeg åbnede med mailen i spænding, vedhæftet var en kontrakt på 5 sider, jeg nærlæste kontrakten, en månedsløn på små 110.000 kr, og et par klausuler hvis vi holdte os til planen om oprykning til Serie A inden for 5 år.

Jeg var overrasket over den høje løn, jeg havde kun forventet det halve, men man siger selvfølgelige ikke nej til 110.000 kr. Om måneden for at så i spidsen for en Serie D klub. Jeg må uden tvivl være den bedst betalte Serie D manager nogensinde, hvis ellers jobbet bliver mit.

Længden var på 1 år, det er klart at de ikke kan give mig mere i starten, der er både noget økonomisk, men også noget præstationsmæssigt i kun at give mig 1 år.

Jeg forventer selvfølgelig at vi rykker op, og derved forventer jeg også at få forlænget min kontrakt yderligere. Efter at have læst hele kontrakten igennem ringede jeg til Nevio, og fortalte at jeg var godt tilfreds med aftalen.
Nevio sagde pænt tak for tilbagemeldingen, og fortalte at han ville vende tilbage inden for en uge.

Det så altså ud til at der godt kunne blive lidt vente tid, og jeg havde en uge at slå ihjel i Parma. Jeg lavede et par opkald til et par gamle venner som stadig var bosat i omegnen. Den første jeg ringede til var min gode ven og tidligere holdkammerart Hernan Crespo.
Vi blev enige om at mødes på en lokal cafe i Parma, og samle op på de seneste års begivenheder.
Vi begge havde været igennem en masse, det var virkelig en eminent mulighed for at komme tættere på klubben, Hernan var trods alt i klubben årene op til at det gik helt galt.
Vi snakkede kort om den artikel Goal havde lavet, hvor de nævnte os begge som kandidater til jobbet. Hernan fortalte at han også havde været i dialog med Nevio, men at han ikke var kommet længere end dialog.

Jeg kunne selvfølgelig ikke gå i deltaljer om jeg og Nevios snak, men jeg fortalte Hernan at jeg også var i dialog med klubben.
Under vores samtale ringede min telefon, det var Nevio, han spurgte om jeg kunne komme ind på kontoret inden for en time.
Selvfølgelig kunne jeg det, jeg og Hernan drak ud, og tog pænt afsked. Jeg tog hen til Nevios kontor, og blev mødt af en storsmilende Nevio.

Nevio: ”Godt du kunne komme med så kort varsel, følg med mig”
Mig: ”Jeg troede vi skulle være her på dit kontor?”
Nevio: ”Nej, følg med”

Jeg fulgte Nevio ned langs gangen, og hen til klubbens mødelokale, i lokalet sad 5 mænd, alle en del af bestyrelsen. De gav mig en varm velkomst, og Nevio tog ordet.

Nevio: ”Vi er glade for at meddele at vi ønsker at ansætte dig, der var ikke meget tvivl da vi gennemgik kandidaterne her til morges. Jeg ved godt jeg sagde der ville gå op til en uge, men vi var alle enige om at du var det rette match for klubben, og vi så derfor ingen grund til ikke at komme i gang hurtigst muligt.”
Mig: ”Skønt, hvor skriver jeg under”
Vi klarede formaliteterne, jeg kan slet ikke vente på at vi skal i gang!

Nevio: ”Truppen kommer snart tilbage fra ferie, når du er blevet introduceret for truppen, afholder vi en pressekonference, alle trupmedlemmer vil få besked pr. Mail om din ansættelse.”

Mig: ”Perfekt, send endelig mit nummer med i mailen, og gør opmærksom på at de alle er velkommen til at ringe inden vi går i gang.

Nevio: ”Det vil jeg gøre”

Fedt! Det her bliver en spændende rejse!
« Seneste Redigering: 07 Apr 2016, 21:59 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: Parma Drama #6
« Svar #24: 07 Apr 2016, 22:04 »



Du nødt til at bruge dette banner lidt oftere. Det virkelig smukt. Shockeret
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #6
« Svar #25: 07 Apr 2016, 22:06 »

Du nødt til at bruge dette banner lidt oftere. Det virkelig smukt. Shockeret

Men vi er jo ikke ved Paco Ducale mere  Græder Selvom det er en fantastisk park, med en dejlig sø, som ikke minds har avlet et flot banner.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Svartovich
Gæst
 
Sv: Parma Drama #9
« Svar #26: 07 Apr 2016, 22:08 »

Du må tage tilbage til Paco Ducale engang imellem så. Grin Det banner skal bruges, basta!
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Parma Drama #9
« Svar #27: 08 Apr 2016, 11:31 »

Jeg er super meget en fan af din blog.

Elsker din skrive stil, det er helt fantastisk det her Smiley

Keep it up
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #9
« Svar #28: 08 Apr 2016, 14:04 »

Du må tage tilbage til Paco Ducale engang imellem så. Grin Det banner skal bruges, basta!

Så må jeg være kreativ og få flettet det ind Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Parma Drama #9
« Svar #29: 08 Apr 2016, 14:05 »

Jeg er super meget en fan af din blog.

Elsker din skrive stil, det er helt fantastisk det her Smiley

Keep it up

Fantastisk at have dig med QuesT betyder meget med de rosende ord, mange tak  Peace Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010