home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)  (Læst 8508 gange)
cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #15: 28 Mar 2016, 20:07 »

Kan nu fejre at jeg har kvalificeret mig til EM slutrunde i Frankrig, dog ikke med overbevisende spil, men spillet er blevet bedre, har lige mødt Nordirland i en venskabskamp (Ikke de store forventninger til den kamp), men det var nu engang en modstander jeg skulle slå!
Det gjorde jeg også, 1-2, selvom det ikke var overbevisende resultatsmæssigt, var spillet på banen til et 12-tal.

De har kun 2 skud på mål, og jeg har 15, 23 afslutninger ialt, har godt styr på kampen med 56% boldbesiddelse.

Føler bare ikke min midtbane sprudler så meget som jeg gerne vil ha den til, Delaney (Boldvindende) Højbjerg (Dybdeliggende playmaker) Eriksen (Fremskudt playmaker)
Godt at høre med kvalifikationen og det bedre spil.

Jeg ved ikke om man behøver en dybdeliggende playmaker, når man har en boldspillende forsvarer. I nogle systemer har jeg haft fin succes med både at spille med en fremskudt playmaker på den centrale midtbane og på den offensive midtbane. Måske kan det give nogle flere key passes.
Logged

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #16: 28 Mar 2016, 20:18 »

Godt at høre med kvalifikationen og det bedre spil.

Jeg ved ikke om man behøver en dybdeliggende playmaker, når man har en boldspillende forsvarer. I nogle systemer har jeg haft fin succes med både at spille med en fremskudt playmaker på den centrale midtbane og på den offensive midtbane. Måske kan det give nogle flere key passes.
Det vil jeg give et skud i kampen mod Skotland, og se om jeg kan få finjusteret taktikken inden slutrunden, en hård pulje jeg er kommet i med Spanien, England og Ukraine. avav Huh Huh
Logged

Højt at flyve, langt at gå

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #17: 28 Mar 2016, 20:31 »

Det vil jeg give et skud i kampen mod Skotland, og se om jeg kan få finjusteret taktikken inden slutrunden, en hård pulje jeg er kommet i med Spanien, England og Ukraine. avav Huh Huh
Ja den er grim. Jeg trak Irland, Frankrig og Slovakiet, hvilket er en noget lettere pulje at få en andenplads i. Ikke mindst fordi England er en del bedre i Football Manager end i virkeligheden.
Logged

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #18: 28 Mar 2016, 20:36 »

Ja den er grim. Jeg trak Irland, Frankrig og Slovakiet, hvilket er en noget lettere pulje at få en andenplads i. Ikke mindst fordi England er en del bedre i Football Manager end i virkeligheden.
Ja nu må vi se, slog Skotland 2-0, hvilket jeg ikke helt er tilfreds med, synes ikke mine angribere er så kyniske foran målet, det ville ha været lækkert med den gode gamle Jon Dahl, men sådan er det nu engang ikke.

Prøvede med 2 fremskudte playmakere, det fungerede som sådan fint nok, men tror jeg blir nød til at finde en anden tilgang til min midtbane, eftersom jeg er i en noget stærk pulje, er derfor nok skal være lidt mere kompakt, ville en felt-felt fungere ved siden af den boldvindende, og en fremskudt playmaker på Offmidt?

Skal snart ha udtaget min brutto EM-trup, hvor jeg har 2 venskabskampe mod henholdsvis Island og Polen inden slutrunden blir skudt igang!
« Seneste Redigering: 28 Mar 2016, 20:38 af Ankerstjernel » Logged

Højt at flyve, langt at gå

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #19: 28 Mar 2016, 20:50 »

Ved godt det mest er taktisk snak her, men ville nu alligevel lige høre hvad i synes om bruttotruppen til EM?

Målmænd:
Kasper Schmeichel (Udtaget)
Anders Lindegaard (Udtaget)
Frederik Rønnow (Udtaget)

Forsvar
Simon kjær (Udtaget)
Andreas Christensen (Udtaget)
Daniel Agger (Udtaget)
Jannik Vestergaard (Udtaget)
Mathias Zanka Jørgensen
Erik Sviatchenko (Udtaget)
Jones Okore (Udtaget)
Henrik Dalsgaard (Udtaget)
Daniel Wass (Udtaget)
Peter Ankersen
Jesper Juelsgaard
Riza Durmizi (Udtaget)
Simon Poulsen (Udtaget)

Midtbane
Pierre-Emilie Højbjerg (Udtaget)
Thomas Delaney (Udtaget)
Wiliam Kvist
Ramses Würtz (Udtaget)
Michael Krohn-Dehli (Udtaget)
Mads Albæk (Udtaget)
Nikolaj Thomsen
Christian Eriksen (Udtaget)
Thomas Kahlenberg
Jakob Poulsen

Angreb
Nicklas Bendtner (Udtaget)
Yussuf Poulsen (Udtaget)
Nicolai Jørgensen (Udtaget)
Viktor Fischer (Udtaget)
« Seneste Redigering: 28 Mar 2016, 21:07 af Ankerstjernel » Logged

Højt at flyve, langt at gå

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #20: 28 Mar 2016, 20:58 »


Prøvede med 2 fremskudte playmakere, det fungerede som sådan fint nok, men tror jeg blir nød til at finde en anden tilgang til min midtbane, eftersom jeg er i en noget stærk pulje, er derfor nok skal være lidt mere kompakt, ville en felt-felt fungere ved siden af den boldvindende, og en fremskudt playmaker på Offmidt?
Jeg ved det ikke rigtigt, fordi jeg er stoppet med at bruge boldvindende midtbanespillere, da jeg har en fobi for gule og røde kort samt karantæner.
Logged

cpg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #21: 28 Mar 2016, 21:07 »

Ved godt det mest er taktisk snak her, men ville nu alligevel lige høre hvad i synes om bruttotruppen til EM?

Målmænd:
Kasper Schmeichel
Anders Lindegaard
Frederik Rønnow

Forsvar
Simon kjær
Andreas Christensen
Daniel Agger
Jannik Vestergaard
Mathias Zanka Jørgensen
Erik Sviatchenko
Jones Okore
Henrik Dalsgaard
Daniel Wass
Peter Ankersen
Jesper Juelsgaard
Riza Durmizi
Simon Poulsen

Midtbane
Pierre-Emilie Højbjerg
Thomas Delaney
Wiliam Kvist
Ramsus Würtz
Michael Krohn-Dehli
Mads Albæk
Nikolaj Thomsen
Christian Eriksen
Thomas Kahlenberg
Jakob Poulsen

Angreb
Nicklas Bendtner
Yussuf Poulsen
Nicolai Jørgensen
Viktor Fischer
Den er vel fin. Jeg lavede den regel, at jeg udelod spillere fra Brøndby, FCK og FCM hvis jeg var i tvivl, men det er jo ikke særlig rationelt. Jeg udelod i øvrigt også Bendtner, da jeg blev sur på ham i løbet af kampen mod Portugal.

Hvad med Lasse Vigen Christensen eller Martin Braithwaite som i mit save højst overraskende blev turneringens topscorer?
Logged

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Åge Hareide's Stjerner og Skyggekrigere - 3-5-2 (det nye sort)
« Svar #22: 28 Mar 2016, 21:09 »

Den er vel fin. Jeg lavede den regel, at jeg udelod spillere fra Brøndby, FCK og FCM hvis jeg var i tvivl, men det er jo ikke særlig rationelt. Jeg udelod i øvrigt også Bendtner, da jeg blev sur på ham i løbet af kampen mod Portugal.

Hvad med Lasse Vigen Christensen eller Martin Braithwaite som i mit save højst overraskende blev turneringens topscorer?
Har ikke brugt Lasse Vigen, eller Martin Braithwaite i kvalifikationen, så ville ik satse på dem, de er også stadig unge  Tunge
Logged

Højt at flyve, langt at gå

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010