Ac Horsens
"Horsens får ny manager"Ac Horsens har idag præsenteret en ny manager ved navn Nikolaj Emil Birk Poulsen, han har skrevet under på en 1 årig kontrak, som fans ikke er vilde med. Om ham kan holde bundklubben oppe bliver vist med tiden. Vi har stillede den nye manager nogle spørgsmål:
Tillykke med dit job i Ac Horsens, Hvad forventer du af din trup?"Tak, ikke for af presse truppen, men jeg forventer en 6-8 Plads. Jeg ved vi har spillere som kan spille på niveau med fx. OB. Vis vi bare spiller på kontra meget af sæsonen, bliver vi et af de "gode" midter hold"Du er en ny manager, kan du fortælle om nogle spillere som du kunne tænke dig af købe?"Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mit af hente en spiller som Brian Priske som har spillede i klubben som lile, men det har vi ikke pengene til, for af være realistik vil jeg i den første sæson kun købe spillere fra de lavere rækker"Hvis i rykker ned, tror du så du får en ny kontrak eller bliver fyret?"Vi rykker ikke ned"
Truppen !
Formation:Vi spiller en taktik som jeg kun har haft succes med, den håber jeg kan holde sidste års oprykkere oppe i Danmarks bedste række.
Vi spiller defensivt og prøver af trække meget tid i kampene, som jeg tror vi skal kæmpe på.
Vores hold skal vinde mod de hold imod os, og måske en gang imellem vinde over de store klubber. som er Aab, Ob, Fc København, Brøndby og Viborg.
Spillerene:Målmænd:Søren Jochumsen Jakub Siwierski5/10Forsvare:Lars Jensen Kenneth Emil Petersen Martin Halle Mads Rieper Rasmus Marvits Steffen Algreen 9/10Midtbane:Kenneth SørensenKasper KlausenSøren FriisYasin AvciAllan SøgaardLasse HolmgaardSimon JensenSteffen ErnemannClaude Parfait Ngon a Djam7/10Angriber:Gilberto MacenaRawez LawanNiels LodbergJoël Tchami8/10
Forum Horsens Stadion Forum Horsens Stadion, med bl.a. den store nyopførte tribune, blev officielt taget i brug den 4. september 2004; men allerede et par måneder før indvielsen blev faciliteterne seriøst testet, idet der, den 8. og 9. juni, blev afholdt 2 mega-koncerter med den efterhånden legendariske Sir Poul McCartney, hvor både Forum Horsens Stadion og størstedelen af Forum Horsens blev sat i spil for første gang.
For at skabe plads til de mange tilskuere på Forum Horsens Stadion havde arrangørerne i forvejen etableret et scene-plateau bag det nordlige fodboldmål, så hele grønsværen kunne tages i brug til publikum. Den 850 kvm store og 21 meter høje Poul McCartney-scene opbyggede man på scene-plateauet og Forum Horsens Stadion-græsset blev dækket med fiberplader, som man rekvirerede fra Parken i København.
Forum Horsens Stadion bestod til fulde testen. Grønsværen holdt og faciliteterne viste sig fuldt ud tilstrækkelige til at rumme og servicere McCartneys kæmpe-produktion og de 2 x 20.000 tilskuere, der overværede de formidable koncerter. Alt forløb lige efter bogen.
Forum Horsens Stadion råder i dag over følgende faciliteter:· En udendørs opvisningsbane med et 700 lux lysanlæg.
· 5 træningsbaner og 2 vintertræningsbaner med lysanlæg.
· 11 omklædningsrum – heraf 2 på 70 kvm til brug ved elitearrangementer.
· En stor, nyopført tribune med 1.200 siddepladser.
· Faste pressepladser og TV-platform på den nye tribune.
· En ældre tribune med 800 siddepladser.
· I alt råder man over op til 4.500 ståpladser.
· Teleskop-tribuner med 1.500 siddepladser opstilles ved større arrangementer.
· VIP-Lounge med plads til 160 spisende gæster.
· Indendørs pressecenter med internet-adgang.
· Ny kommentatorbox med kraftigt lydanlæg.
Forum Horsens Stadionkan altså til dagligt rumme 6.500 tilskuere og op til 8.000 når teleskop-tribunerne tages i brug ved større sports- og idrætsarrangementer
.
I forbindelse med kulturarrangementer er faciliteterne som beskrevet testet til at kunne rumme 20.000 tilskuere.
Selve baneanlægget er ikke berørt af nybyggeriet og benyttes fortsat af anlæggets daglige brugere.