home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 426 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hastighed i spillet??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hastighed i spillet??  (Læst 2635 gange)
Mattsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Hastighed i spillet??
« : 25 Feb 2016, 16:38 »

Læser med stor lyst de forskellige historier som folk beretter om herinde, men en ting undrer mig..hvordan pokker kan I nå at spille en sæson på en eftermiddag?

Hvad er det I fravælger for at kunne nå det?

Kort sagt hvordan lykkedes det jer at spille flere sæsoner på meget kort tid.

Mattsson
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #1: 25 Feb 2016, 16:49 »

Læser med stor lyst de forskellige historier som folk beretter om herinde, men en ting undrer mig..hvordan pokker kan I nå at spille en sæson på en eftermiddag?

Hvad er det I fravælger for at kunne nå det?

Kort sagt hvordan lykkedes det jer at spille flere sæsoner på meget kort tid.

Mattsson

Ja jeg forstår heller ikke folk kan det på så kort tid, de må fravælge mange af spillets funktioner og overlade det til staff etc, bruger selv 2-3-4 dage på en sæson.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #2: 25 Feb 2016, 17:42 »

Det handler ofte gerne om hastighed mellem kampene - altså hvor hurtigt ens computer kan køre det.
Naturligvis er der altid en del at se til i transfervinduemåned erne, men fra september-december og februar-maj perioden, hvor man oftest bare gerne spille kampe, og ordner lidt småting her og der, der betyder ens specs i en computer virkelig meget for hastigheden.

Jeg har både en mac og et stationært gamersvin. På min mac når jeg ikke vanvittig langt på en eftermiddag, men her forleden mener jeg det tog mig i omegn af to timer at spille fra septemper og frem til julepausen.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #3: 25 Feb 2016, 17:45 »

Derudover hvis du måler det på, hvad folk poster herinde, så kunne det også tænkes at det er fordi vedkommende er kommet langt i deres savegave inden de poster herinde, og dermed kan spytte updates ud på stribe, imens tiden flyver afsted i deres savegame.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #4: 25 Feb 2016, 18:05 »

Det handler ofte gerne om hastighed mellem kampene - altså hvor hurtigt ens computer kan køre det.
Naturligvis er der altid en del at se til i transfervinduemåned erne, men fra september-december og februar-maj perioden, hvor man oftest bare gerne spille kampe, og ordner lidt småting her og der, der betyder ens specs i en computer virkelig meget for hastigheden.

Jeg har både en mac og et stationært gamersvin. På min mac når jeg ikke vanvittig langt på en eftermiddag, men her forleden mener jeg det tog mig i omegn af to timer at spille fra septemper og frem til julepausen.

Altså her hos mig har det intet med computeren at gøre, jeg bruger bare langtid på at kigge på talenter og styre min klub Peace og på at afvikle kampene
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #5: 25 Feb 2016, 19:13 »

Jeg kan nemt tage en sæson på 4-5 timer og jeg spiller på en langsom PC - TROR måske meget hænger sammen med at mine kampe ikke bliver vist - det er kun kommentar og det er det - så mine kampe tager 2-3 minutter.

Derudover bruger jeg lang tid inden hver sæson på at gøre klubben klar til de næste 5 måneder så intet af betydning skal kigges på - så bruger nok 2-3 timer hver sommer mellem sæsonerne.

I forhold til at "overse" nogle features i spillet bruger jeg alle dem som jeg kender, sætte selv hold, træning, dødbolde, skytter, træningskampe, personlig træning, interview, scouting, kontrakter, bud og så fremdeles Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #6: 25 Feb 2016, 23:05 »

Altså her hos mig har det intet med computeren at gøre, jeg bruger bare langtid på at kigge på talenter og styre min klub Peace og på at afvikle kampene
Jeg vil nu vove at påstå at det har en vis effekt, om det tager 10 sekunder eller 1 minut for ens computer at kører forbi én dag, når man trykker 'fortsæt' i spillet. Kører man forbi et par måneder på en dag, så bliver det ret hurtigt en markant forskel på ens ventetid i savet.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #7: 25 Feb 2016, 23:41 »

Jeg vil nu vove at påstå at det har en vis effekt, om det tager 10 sekunder eller 1 minut for ens computer at kører forbi én dag, når man trykker 'fortsæt' i spillet. Kører man forbi et par måneder på en dag, så bliver det ret hurtigt en markant forskel på ens ventetid i savet.

Sunbao afviser da heller ikke dette ? Men at HAN tager sig god tid til at pusle om spillet ? (;
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #8: 26 Feb 2016, 01:07 »

Sunbao afviser da heller ikke dette ? Men at HAN tager sig god tid til at pusle om spillet ? (;
Ja, den er jeg med på. Jeg pointerer blot, at det har ret stor effekt, hvor hurtig ens computer kan køre spillet. Og hvis vi sender verdens hurtigste computer hjem til sunbao, så skal der jo nok komme mere fart på hans savegame.

Så er jeg med på at der er en lang række øvrige faktorer der spiller markant mere ind, ergo hvor meget du går i detaljerne med hver ting, og om du kører 'kun kommentarer' eller om du gerne vil se samtlige 90 minutter af kampen i 3D, men for mange der gerne bare kører med basics gennem deres FM save, så er det ofte computeren der er ret afgørende for, hvor hurtigt man kan brage en sæson af.
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #9: 26 Feb 2016, 01:26 »

Jeg benytter desuden det lille program der blev udviklet til FM12, der hedder FM speeder, det sætter hastigheden pænt op..., eneste down er at det gør spillet lidt skrøbeligt, og at hvis man kører på højeste niveau, vil visse ting blive svært at gøre i spillet.
Desuden skal man vænne sig til at man ikke længere vil kunne bruge visse genveje, men finder man hurtigt ud af, ellers slår man bare over på real time..., men imellem updates i spillet, sørger det for at tiden man bruger er minimal.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hastighed i spillet??
« Svar #10: 26 Feb 2016, 01:42 »

Jeg vil nu vove at påstå at det har en vis effekt, om det tager 10 sekunder eller 1 minut for ens computer at kører forbi én dag, når man trykker 'fortsæt' i spillet. Kører man forbi et par måneder på en dag, så bliver det ret hurtigt en markant forskel på ens ventetid i savet.

Well det tager nærmere 10 sekunder end et minut Smiley det er altså ikke udslagsgivende for mit forbrug på en sæson af tid Peace
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010