home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hacking
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Hacking  (Læst 13619 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hacking
« Svar #45: 21 Feb 2016, 13:26 »

Hans PA vokser jo eller falder alt efter hans udvikling i ungdomsårene.

Derudover er en målmand med 154 jo ikke just en dårlig målmand.
siger heller ikke det er dårligt, men i min optik, er han en middelmådig målmand, hvis hans PA kun er på 154. Den stiger jo ikke i et givet save, hvor den fx. kun er 154, selvom han får træning, spilletid osv.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #46: 21 Feb 2016, 15:28 »

siger heller ikke det er dårligt, men i min optik, er han en middelmådig målmand, hvis hans PA kun er på 154. Den stiger jo ikke i et givet save, hvor den fx. kun er 154, selvom han får træning, spilletid osv.

Dennis, prøv at tjek op på antallet af spillere med 154 eller højere på målmandsposten, der er blot 20 af disse i spillet, så selv med en rating på "kun" 154 så ville det bringe ham langt over middelmådig.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hacking
« Svar #47: 21 Feb 2016, 16:28 »

Dennis, prøv at tjek op på antallet af spillere med 154 eller højere på målmandsposten, der er blot 20 af disse i spillet, så selv med en rating på "kun" 154 så ville det bringe ham langt over middelmådig.
jeg ved godt der ikke er mange, men har heller ikke sagt at et PA for en målmand på 154 er dårlig. men hvis man tager efter de store unge målmænd: De Gea, Thibaut Courtois, Marc-André ter Stegen. de er alle verdensklasse målmænd, med et min PA på ca 180, så kan jeg sgu da også godt tillade mig at kalde det middelmådig. det fint du har din optik, men jeg har min.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hacking
« Svar #48: 21 Feb 2016, 16:36 »

Men igen det handler jo i bund og grund hvem man er. For tophold vil han være en middelmådig målmand
Logged

H A L A   M A D R I D!

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #49: 22 Feb 2016, 00:26 »

Men igen det handler jo i bund og grund hvem man er. For tophold vil han være en middelmådig målmand
Det er måske rigtigt, at Donnarumma ikke vil være den bedste målmand, men jeg mener bestemt, at han kan blive en af de bedste - selv med et potentiale på omkring de 150, hvis du altså guider ham rigtigt med kampe og træning. Som Sunbao er inde på findes der højest 20 målmænd med bedre potentiale.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hacking
« Svar #50: 22 Feb 2016, 01:20 »

Det er måske rigtigt, at Donnarumma ikke vil være den bedste målmand, men jeg mener bestemt, at han kan blive en af de bedste - selv med et potentiale på omkring de 150, hvis du altså guider ham rigtigt med kampe og træning. Som Sunbao er inde på findes der højest 20 målmænd med bedre potentiale.
Enig. men det hele handler jo om hvem man er Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hacking
« Svar #51: 22 Feb 2016, 09:11 »

I en diskussion som dette, så er det jo også relevant at man ikke opfatter CA/PA, som at sige alt om en spillers niveau.

Laver jeg to angribere i editoren med CA og PA på 150, så kan jeg godt lave den ene lettere håbløs imens jeg kan lave den anden til en eminent goalgetter. Det handler jo langt mere om, hvordan de er sat sammen af egenskaber af deres værdi af deres PA ‘point’.

Det samme er jo naturligvis gældende for alle øvrige positioner, så derfor kan Donnarumma jo fx godt være skruet rigtig godt sammen og være en af de bedre målmand i hans PA klasse.

Men ligefrem at sige at han bliver blandt de bedste har jeg nu meget svært ved at se.
Ser man på PL niveau, så rækker et PA på 150 oftest gerne til en god spiller, der kan indgå på stort set alle hold, men når vi snakker verdensklasse, og de bedste på deres position, så skal vi altså gerne op på +175.
Og selvom målmanden med 175 er skruet lidt mindre optimalt sammen, hvorimod den med 150 måske er lettere perfekt, så er en forskel i CA altså så markant, at den på 150 næppe vil kunne følge med alligevel.

Det betyder jo ikke at en spiller med CA i 150 klassen ikke kan spille solidt over en hel sæson, der vil alligevel altid bare være spillere, der er bedre på markedet.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #52: 22 Feb 2016, 09:23 »

Rigtig fin pointe.. Det har vi jo også set igen og igen irl. Spillere med et enormt potential der aldrig bliver opfyldt, da deres personlighed og meget andet spiller ind. Her er Balotelli og Bendtner oplagte emner. I den modsatte ende kan vi se på spillere under Ferguson som Park, O'Shea m.fl som fik det optimale ud af deres evner og var med på højt plan længe selvom deres talent måske ikke talte for det.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010