home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hacking
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hacking  (Læst 13616 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Hacking
« Svar #15: 18 Feb 2016, 23:20 »

Så et godt råd er at snyde?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #16: 18 Feb 2016, 23:27 »

Så et godt råd er at snyde?
Nej man skal ikke snyde andre end sig selv. Hvis folk vil spille med Scoutingprogrammer, så er det op til dem selv. Jeg vil ikke snyde, hvis folk spørger mig her på siden giver jeg dem mit bedste råd, så må de selv bestemme, hvorvidt de vil bruge det.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #17: 18 Feb 2016, 23:41 »

Jeg har aldrig nogensinde i min CM/FM-tid været vidne til at en spillers potentiale kunne ændres, men jeg kan forstå på Wester at det åbenbart er en feature indbygget i spillet.. Smiley

At du, Esmark11, så skriver at det skulle være grundet en hacker kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.. Det er godt nok en dårlig joke der er kørt så langt ud af sporet at udtrykket "udenfor pædagogisk rækkevidde" næppe ville kunne sætttes på her.. Rullende Øjne
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #18: 18 Feb 2016, 23:53 »

Jeg har aldrig nogensinde i min CM/FM-tid været vidne til at en spillers potentiale kunne ændres, men jeg kan forstå på Wester at det åbenbart er en feature indbygget i spillet.. Smiley

At du, Esmark11, så skriver at det skulle være grundet en hacker kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.. Det er godt nok en dårlig joke der er kørt så langt ud af sporet at udtrykket "udenfor pædagogisk rækkevidde" næppe ville kunne sætttes på her.. Rullende Øjne Hvad er så forklaringen på, at et potentiale for en spiller kan ændres? Jeg er inden for pædagosik rækkevidde, fordi jeg lytter til jer. Jeg er villig til at forstå jeres argumenter, så håber du vil være sød at forklare mig, hvordan et spillerpotentiale kan ændres Smiley Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #19: 18 Feb 2016, 23:57 »

Det er ikke dig der er udenfor pædagogisk rækkevidde, Esmark(ville du også vide hvis du nærlæste mit indlæg men fair nok Wink )

Og hvis det er et kæmpe urealistisk spring, så er en bug måske en mulighed men en hacker Smiley

Jeg retter lige mig selv - Som Wester siger kunne det være en bug i spillet, IKKE en feature.. Andet kan jeg ikke lige umiddelbart se skulle lægge til grund for det du oplever i dit spil.. Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #20: 18 Feb 2016, 23:59 »

Altså Esmark nævner at en spillers acceleration er blevet lavere ? er der her tale om at spilleren efter noget tid er blevet langsommere ?.

Men siden hen taler vi nu om at hans potentiale er blevet ændret i spillets db ?.

Men som Gungner også skriver, så ændres en sådan stats sig jo efter kampe eller ja mangel på samme, derudover kan en slem skade også rykke på en spillers stats.

Men nu taler du jo om at en spillers potentiale simpelthen har ændret sig det lyder meget mærkeligt, er det noget du kan bevise ?.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #21: 19 Feb 2016, 00:04 »

Altså Esmark nævner at en spillers acceleration er blevet lavere ? er der her tale om at spilleren efter noget tid er blevet langsommere ?.

Men siden hen taler vi nu om at hans potentiale er blevet ændret i spillets db ?.

Men som Gungner også skriver, så ændres en sådan stats sig jo efter kampe eller ja mangel på samme, derudover kan en slem skade også rykke på en spillers stats.

Men nu taler du jo om at en spillers potentiale simpelthen har ændret sig det lyder meget mærkeligt, er det noget du kan bevise ?.
 
Jeg er ked af det Sunbao. Jeg har ikke de relevante screenshots. Rigtig god aften til alle mand.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #22: 19 Feb 2016, 00:11 »

Jeg er ked af det Sunbao. Jeg har ikke de relevante screenshots. Rigtig god aften til alle mand.

Intet at være ked af men hvor stor ændringer taler vi om ?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #23: 19 Feb 2016, 00:20 »

Intet at være ked af men hvor stor ændringer taler vi om ?
Det er kun et par spillere. Små ændringer. Jeg har aldrig oplevet at få slettet et spil.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #24: 19 Feb 2016, 14:52 »

Esmark11,
send lige en besked mit dit steamnavn, så er det nemmere at diskutere/skrive om hvorfor. Smiley
evt. se pb, så har jeg sendt mit brugernavn istedet.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #25: 19 Feb 2016, 16:49 »

Esmark11,
send lige en besked mit dit steamnavn, så er det nemmere at diskutere/skrive om hvorfor. Smiley
evt. se pb, så har jeg sendt mit brugernavn istedet.

Lad os da få diskussionen og løsningen herinde ?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #26: 19 Feb 2016, 18:01 »

Esmark11,
send lige en besked mit dit steamnavn, så er det nemmere at diskutere/skrive om hvorfor. Smiley
evt. se pb, så har jeg sendt mit brugernavn istedet.
mit steamnavn er Esmark11. Er ikke så fortrolig med steam endnu. - Jeg tager også gerne en debat herinde Sunbao. Som Sokrates sagde: "Det eneste jeg ved er, at jeg ingenting ved". Dette kan altid give grundlag for en sund  og fordomsfri debat Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #27: 19 Feb 2016, 19:53 »

Nu er det ikke lige angående selve emnet.. Du siger, at du bruger genie scout, men bagefter siger du, at du bruger din viden omkring spillere fra tidligere managerspil. Modsiger du ikke lidt dig selv?
Altså ja, ønsker du at køre et scoutingprogram, så er det helt fint med mig Smiley Jeg finder det bare ikke interessant at bruge snyd. Det ligger nok i mine counter-strike gener, hvor snydere pissede mig af gang på gang!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hacking
« Svar #28: 19 Feb 2016, 19:58 »

Bruger man scouting-programmer er det sådan set også helt fint med mig.
Jeg synes bare ikke man skal give råd på spillere, der er baseret på ens scouting program.

Men mht. emnet, så ved jeg at programmer som fx Genie Scout kan forsage crashes og bugs i spillet. Dét kunne være en forklaring på at en spilleres PA eller CA er steget eller faldet i dit spil.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hacking
« Svar #29: 19 Feb 2016, 20:02 »

Lad os da få diskussionen og løsningen herinde ?

Sune, jeg skal nok komme med en længere beskrivelse af hvorfor, samt nogle eksempler. Skal dog lige have diskuteret/skrevet om det med Esmark11, bare lige for at være sikker på, at det er dette der er det reelle problem omkring "hacking" Smiley Og de spørgsmål der kommer, vil kræve lidt herinde, så for at det ikke bliver alt for meget spam herinde, så er det nemt lige at klare den over steam tænker jeg.

God weekend til jer alle Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010