home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  ACF Fiorentina
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: ACF Fiorentina  (Læst 1163 gange)
Caminero
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
ACF Fiorentina
« : 18 Feb 2016, 18:44 »

Logntime listener first time caller

Det er vist sjældent der er info om Fiorentina, og det er da en skam.
Klubben er en italiensk traditionsklub, med lige dele uduelige ejer og eventyrlige klubkoryfæer – navnligt Batistuta.

Man starter uden det store i penge, og en halvtræt trup hvoraf en del har kontraktudløb. Derudover har man fornøjelsen af at betale 2 mill af et lidt stramt lønbudget om måneden til Mario Gomez, mens han de næste 2 år er på lån i Tyrkiet. Hurra.

På mål har man en rumæner og en lejesvend, og ingen af dem er meget for at tage med hænder. Derudover er der et par  talenter man på sigt nok kan gøre til anvendelige reservekeepere.

På back har man Gilberto, Marcos Alonso, klubikonet Pasqual samt Tomovic. Sidstnævnte røg hurtigt til Liverpool, hvilket var en skam. Men ok han ville ikke forlænge. Liverpool købte ugen efter Peruzzi fra Boca til samme plads, så Tomovic har dårligt nok spillet en betydende kamp nu 1½ år senere. Til erstatning centralt hentede jeg Balanta, der ikke helt lever op til tidligere tiders præstationer, men dog gør det ok.
De tre første er gode, men Pasquaele fik alderen taget i betragtning ikke ny kontrakt.

Centralt har man sjæfen Gonzalo Rodriguez, godt hjulpet af det fremtidige køb Astori, dækket ind af ungdomsspillere og det omvandrende røde kort Roncaglia (også med kontraktudløb). Det gav lidt problemer undervejs, da Gonzalos ben faldt af og tog 8 måneder for at vokse ud igen. Noget i den stil. Det tog i hvert fald 8 mdr.

På wing har man talentet af egen avl Bernadeschi (god men lidt vel skadet). Ilicic, der udover også at kunne spillet centralt er svagelig men målfarlig. Rebic, der bare er fyld. Plus et talent der gjorde ok, og så selvfølgelig Kuba på lån fra Dortmund. Man kan frikøbe ham for 44 mil, hvis man er til den slags. Jeg sprang over.

Centralt på midten har man veteranerne Mario Suarez, Mati Fernandez og Borja Valero, alle gode, men jeg fik ikke forlænget med Fernandez. De er dækket ind ved Badejl og Vesino, begge to rutinerede spillere jeg ikke fik i omdrejning, og solgte efter 1 sæson. Dertil kommer stortalentet Diakhate, der trods sine 16 år fik en del spilletid. Hvilket han satte så stor pris på, at han nu nærmest har et man crush på mig. Joan Verdu fik løbepas næsten med det samme.

Offensivt har man Khouma Babacar, Giuseppi Rossi og Nikola Kalinic. Sidstnævnte ser hæderlig ud, og gør det jo ok herude i virkeligheden, men det blev til ét mål i pokalen plus klynk over manglende spilletid. Så han blev solgt efter 1 sæson. Ved nytår var han allerede i praksis blevet erstattet af Calieri fra Boca.
Derudover har man vanen tro i Italien én milliard spillere ude på lån, herunder spændende spillere som Capezzi og Hagis’ søn, plus et par andre jeg regner med skal bruges på sigt.

Hvis ikke det var for de to smørhandsker mellem stængerne kunne det godt blive til medaljer i Serie A. Takket være held i lodtrækning og en storkamp af Rossi på lige det rigtige tidspunkt endte jeg i pokalfinalen, hvor det med sikker hånd blev enden på Frosinones (?) pokaldrømme. De røg endda ned.
Takket være lidt held slap jeg også igennem til UEFA-cup finalen, hvor Babacars saksespark i overtiden sendte Liverpool hjem tomhændet. Så Chl til os i næste sæson.
Logged

Caminero
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ACF Fiorentina
« Svar #1: 18 Feb 2016, 20:23 »

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010