home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Humble Beginning ! #5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: A Humble Beginning ! #5  (Læst 11638 gange)
Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #3
« Svar #15: 22 Jun 2016, 18:50 »

Meget spændende - følger helt klart med Smiley

Stilrent og roligt layout = stor fan Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #4
« Svar #16: 23 Jun 2016, 12:12 »


Penzance A. F. C.


2017-2018


12-06-2017
- Opstartsmøde i klubben - 13:00

I forsamlingshuset sidder David Short, Andersen samt assistent Matt Sidwell bag to opstillede borde, man kan se et skævt smil på David Shorts læber. Det skæve smil er bestemt på sin plads - for modsat de sidste par sæsoner er der nu flere tilhører end der er plads til i de ydmyge lokaler, han kigger over på Andersen og Sidwell, for dernæst tale lavmælt til dem, både Andersen og Sidwell smiler to oprigtige smil og Andersen nikker.

Andersen rejser sig og med et bliver der helt stille i salen, respekten for den store mand er enorm.


Andersen kigger ud over den ankommende og smiler

"Endnu en gang har jeg mulighed for som træner på Penzance at byde jer velkommen - i år har vi modsat tidligere ikke så meget på dagsordnen, bestyrelsen har indført nul-politik på indkøb i år for at ramme et positivt resultat og vi skal derfor benytte samme hold som sidste sæson og målsætning er derfor at overleve i Western League Premier Divison.

Samtidigt har 24 spillere meldt over sommeren de ikke forsætter med at spille i klubben, et par pga. alder, men flest pga tiden det kræver ikke er til det. Vi kommer dog mindst lige så stærke ind i den nye division."

De fleste i lokalet ser tilfredse ud med udmeldingen, selvom nogle er kritiske overfor nul-politikken.





21-12-2017
- Midtvejsmøde i klubben - 17:10

Bestyrelsesformand David Short starter pressemødet

"Velkommen til - Vi skal i dag igennem tre punkt, første punkt midtvejsstatus af sæsonen.
Vi har desværre ikke Andersen med grundet sygdom, så jeg vil formidle det bedst muligt - Vi ligger som bekendt på en 8. plads hvilket er langt over den 17. plads vi har sat som mål, men sæsonen går nu ind i sin sværeste face hvor fokus er nøglen !
Vi forventer dog i bestyrelsen af holdet minimum henter 45 point som skulle række til en 14+ placering.

Næste punkt er Kieran Mercieca. For de af jer som ikke følger vores ungdomshold, er han det største talent der har været i klubben de sidste 50 år. En spiller vi forventer os meget af, og som kommer til at blive en af de bærende kræfter de kommende sæsoner sammen med Brett Cull og Robbie O'Sullivan.

Sidste punkt er klubbens økonomi, der når vi som udgangspunkt ikke vores mål om at gå i nul - men et underskud på små 60.000 DKK, hvilket vil betyde vi skal ud at finde penge, da vi ellers ingen egenkapital vil have tilbage.




Sæsonen 2016-2017


Det har været noget af en sæson, hvor vi lignede et hold der skulle overraske med en placering i toppen, men luften gik af ballonen og vi blev ramt en mange skade i den sidste halvdel af sæsonen.

Vi slutter derfor på en 16. plads, som måske viser vores niveau, men skuffer set over sæsonen.



Vi ser dog frem til den kommende sæson hvor en plads i top 10 er målsætningen.

Økonomi


Rent økonomisk om vi ikke i mål denne sæson - på trods af rimelige resultater gennem sæsonen ender vi med et underskud på
50.367 DKK, hvilket betyder klubben for første gang har negativ egenkapital på 4.676 DKK, der skal derfor ud og skaffes penge gennem sponsorater, venskabskampe samt spillersalg hvis muligt.

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #3
« Svar #17: 23 Jun 2016, 12:16 »

Meget spændende - følger helt klart med Smiley

Er jeg glad for, det er jo et stykke tid siden BLOG'en sidst blev opdateret Wink

Stilrent og roligt layout = stor fan Wink

Dejligt at hører ! det er i hvert fald stilen jeg vil holde mig til Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #18: 08 Jul 2016, 20:55 »


Penzance A. F. C.


2018-2019


16-06-2018
- Opstartsmøde i klubben - 12:15

Solen skinner denne smukke lørdag, hedebølgen har ligget tungt over det sydlige England i godt tre uger. De tidligere frodige græsplæner som ligger op af Penlee Park, er golde og minder om mest af alt om de afrikanske stepper. I lyset af hedebølgen har Penzance's bestyrelse valgt at holde mødet i udendørs bag tribunen

Bestyrelses formand David Short tager ordet

"Velkommen til - jeg vil gøre det meget kort så i kan komme ud og nyde den tørre sommer !
Målsætningen for klubben er som meldt ud sidste sæson stadig en top 10, dog har det ikke været muligt at tiltrække spillere af en tilpas høj kaliber til klubben. For at gøre det endnu svære at nå vores målsætning har vi også måtte sige farvel til 26 spillere hvoraf to spillede flere kampe på 1. holdet sidste sæson.

Vi har dog fuld tiltro til at Andersen kan inspirere holdet og få dem til at nå vores målsætning."

Det er nemt at spore skepsissen hos tilhørende





18-12-2018
- Midtvejsmøde i klubben - 16:15

De sidste seks måneder har forvandlet de knastørre stubbe til snedækkede ødemarker, vinteren er streng i år og en gammel TV reference bliver hyppigt brugt i den lille by "Winter is coming"


Træner Andersen taler til forsamlingen som i år tæller 50 personer
Efteråret har været en turbulent affærer. Vi startede rent ud sagt elendigt, spillede som en sæk kartofler og vores modstandere læste vores taktiske oplæg uden problemer.
Dette er også årsagen til at jeg skiftede over til en mere utraditionel 4-2DM-2-3, så må vi om ikke vi kan forsætte vores gode resultater over vinteren.

Jeg kan med glæde fortælle her at vi pr. 1/1-2019 har hentet tre stærke spillere til holdet, alle er kommet på fri transfer.
til at supplere midtbanen er Joe Peacock, han er hentet for med tiden at blive fast på midtbanen, helst indenfor denne sæson.
Derudover er er Jake Wannell hentet til klubben som ny mand i forsvaret, en position vi i klubben ikke har ret hård konkurrence om i forvejen.
Til slut har vi i sidste øjeblik hentet George Simmonds, i forhold til vores nye taktik bliver han forhåbentlig et key asset de næste sæsoner!

Til sidst til jeg blot ønske tillykke til de nye U19 spillere - især Ben Adams og Martin Reed der begge har gode muligheder for spilletid.




Sæsonen 2018-2019


En tur i en grim grim rutsjebane, sådan kan sæsonen nemt beskrives... men som alle rutsjebaner så er det først når de er til ende man sætter pris på turen og det gør jeg virkelig. Det er nemlig lykkedes os at vinde Western League Premier Division på aller sidste mandat, en sejr i sidste rundt hvor nummer to, Cleverdon, måtte tage til takke med et nederlag !



I forhold til de tre cups præsterede vi over evne i alle tre, og nåede sågar en semifinale i Les Phillips Cup !
Disse cups er også grundet laget for klubbens eksistens og udvikling, den ligger nemlig til grund for vores overskud.

I den kommende sæson gælder det om at konsolidere sig, og sikre sig at økonomien bliver ved med at vokse.

Specielt to spillere har en kæmpe andel i den gode sæson, O'Sullivan har med 26 mål og 14 oplæg i 55 kampe været klubbens vigtigste spiller, men også midtbane dynamoen James Byrne har præsteret langt over det forventede, og kontrolleret kampene ene mand.




Økonomi


Økonomisk har det også været et godt år for klubben, vi har således et overskud på
250.000 DKK og altså nu igen en positiv egenkapital, sammen med det har vi formået at øge vores sponsorater fra små 17.850 DKK om året til 70.000 DKK.
Egenkapitalen er pt.
185.410 DKK.


Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #19: 09 Jul 2016, 17:28 »

Nodiem, hvad gør du i forhold til at du ikke kan give dem en hel løn ? Jeg tænker giver du dem kamp bonus ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #20: 09 Jul 2016, 18:19 »

Nodiem, hvad gør du i forhold til at du ikke kan give dem en hel løn ? Jeg tænker giver du dem kamp bonus ?

Faktisk har jeg ikke engang kunnet give dem en halv løn ingen spiller på mit hold har haft en kontrakt med deltids løn - så de spillere jeg vil beholde får mellem 100 og 190 pr kamp og angribere 100 pr mål midtbanen 250 pr mål 100 pr assist og forsvar rent bur 150 og målmand 300 (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #21: 09 Jul 2016, 18:32 »

Og så kan din økonomi stadig hænge sammen.. imponerende...
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #22: 09 Jul 2016, 19:02 »

Tja men jeg tager Ca 165 kr pr billet og har omkring 100 tilskuere pr kamp så det er 16.500 og dem har jeg så godt 20 af i ligaen 330.000 DKK rundt regnet og dertil kommer de tre cup hvor der er flere tilskuere og præmiepenge (:

Desuden holder jeg ikke ret mange rent bur (; Og har kun 7 spillere med en sådan aftale :b
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #5
« Svar #23: 09 Jul 2016, 21:03 »

Så er der jo godt styr på det
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010