home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Humble Beginning ! #5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: A Humble Beginning ! #5  (Læst 11597 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
A Humble Beginning ! #5
« : 17 Feb 2016, 17:41 »

Penzance

Penzance Association Football Club


Jeg har de sidste stykke tid gået med ønsket om at starte noget LLM i FM 16 - Og da Seller95 nævnte Salford City F.C. tænkte jeg "Det kan jeg da også gøre".

Derfor skal vi en tur til England, hvor vi i South West Peninsula League Division One West (herefter Division One West), niveau 11 i England, finder den ydmyge lille klub Penzance
Klubben har ikke rigtig nogle faciliteter, stadion (Penlee Park) ejes godt nok af Penzance selv, og der er plads til 5.000 (500 siddepladser)

Klubben 121 kilometer vest for Plymouth og er den vestligste klub i England

Udover at være den vestligste er det også en af verdens ældste da den blev grundlagt i 1888, men har aldrig vundet noget af betydning - Endnu


Sammen med bestyrelsen har vi lagt denne 75 års plan for klubben, denne plan skal bestå så længe jeg er træner eller når min stedfortræder kommer til.



5 års plan - ryk op i Tier 10 - Lykkedes efter 1. år
8 års plan - ryk op i Regional liga - Lykkedes efter 2. år
11 års plan - ryk op i Regional 1. Div syd - Lykkedes 4. år
16 års plan - ryk op i Premier League Syd
20 års plan - ryk op i Vanarama Syd
25 års plan - ryk op i Vanarama Conference
30 års plan - ryk op i Sky bet League 2
35 års plan - ryk op i Sky bet League 1
45 års plan - ryk op i Sky bet Championship
60 års plan - ryk op i Barclays Premier Legaue
75 års plan - Champions League Knock out fase.



Ud over 75 års planen er der også lagt en forretnings model på bordet, over hvordan vi får klubben til at blomstre
dette indebærer blandt andet:

  • Skab rentabel forretning
  • Fokus på opbygning af klubben
  • Benyt unge spillere og sælg med videresalg for øje
  • Hent ældre spillere for at styrke stammen af truppen
  • Vi VIL spille fodbold - og det vil sige underholde med mål og offensivt spil




Trofæskab


South West Peninsula League Division One West - 2015/2016: 32K/19S/10U/3N/67P - 61:32
South West Peninsula League Premier Division - 2016/2017: 38K/19S/11U/8N/68P - 54:31
Western League Premier Division - 2018-2019: 38K/19S/7U/12N/64P - 71:59




Faciliteter


Stadion:
2015-2019: Pennlee Park, 5.000 (500 siddepladser)



Sponsorfaciliteter
2015-2019: Simple


Træningsfaciliteter
2015-2019: Dårlige


Ungdomsfaciliteter
2015-2019: Skrabede

Ungdomsniveau
2015-2019: 0


Ungdomstræning
2015-2016: Minimal Junior
2017-2019: Simpel ungdomstræning

Ungdomsrekruttering
2015-2019: Begrænset



Økonomi



2015/2016:245.510 DKK

2016/2017:177.974 DKK

2017/2018:50.367 DKK

2018/2019:250.000DKK

« Seneste Redigering: 08 Jul 2016, 20:59 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning !
« Svar #1: 17 Feb 2016, 17:50 »

Sådan, Nodiem.
Jeg følger helt sikkert med på din lange færd mod Premier League!

Og av. Level 11. Jeg synes level 7 med Salford er langt nede. Tunge
Logged

Arsenal <3

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning !
« Svar #2: 17 Feb 2016, 18:24 »

Spændende! Glæder mig til at høre mere Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning !
« Svar #3: 22 Feb 2016, 11:50 »

Lyder som et ambitiøst LLM projekt. Ser frem til at følge projektet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning !
« Svar #4: 22 Feb 2016, 13:18 »

Spændende og se om du kan holde kadencen i 75 sæsoner Opstemt av det er lang tid, men følger helt sikkert med.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning !
« Svar #5: 22 Feb 2016, 13:58 »





Penzance A. F. C.


01-07-2015


På en blæsende dag i det sydvestlige England, står en broget skare af unge og midaldrende mænd.
Alle er de klar til dagens træning. Sæsonen er endnu ikke startet, men det er til at mærke at de alle er klar til at komme i gang - medlemmerne i klubben, har alle fået af vide der ved næste sæson start vil være en ny cheftræner i klubben. Det er dog ikke en af de lokale, det faktisk slet ikke en englænder?
Nej det er en dansker - en for dem også ukendt størrelse.

Pludselig ruller en ældre golf op af markvejen til banen, det ses tydeligt at bilen engang var hvad, men efterhånden har over en mere orange rust farve.
Ud af den lille bil rejser sig en stor mand, godt 2 meter og på den gode side af 95 kilo - et pjusket skæg dækker kinder og hagen og hans udseende viser ikke udadtil at manden blot er 25 år.

Manden stiller sig bestemt over på midterlinjen og kalder alle mand over, og beder dem stille sig på en lang række - det er en mærkelig forvirring blandt de fremmødte - et par af de unge bliver ved at skyde bolde mod mål.
Med et tordner en ordre ud over banen som til forveksling kunne være en brakmark
"GET IN LINE, YOU LAZY DOGS - DONT MAKE ME COME GET YA'LL"

I løbet af få sekunder, står der en flot række af mænd, som alle har øjnene stift rettet mod den specielle karakter.

Han begynder derefter at introducere sig selv under navnet "Mr. Andersen", og fortæller om hans og klubbens mål - hvilket afføder en del grin blandt spillerne: "Penzance i Premier League - Er du måske Sheikh Mansour?" høres fra en af de unge spillere.. Andersen trækker på smilebåndet, stiller sig foran den unge spiller og siger lavmælt "Hverken Sheik Mansour eller kong Midas har ikke råd til mig"


Det står hurtigt klart for spillerne at Andersen har drømmer og ambitioner, på to uger skaffer han 18 nye spillere fra de nærliggende klubber - hvilket resulterer i at 4 forlader klubben da de ikke tror på projektet og langt fra alle er overbevidst !

Spillerne er indkaldt til klubmøde den 20-07, hvor klubbens filosofier både på og udenfor banen, skal lægges frem for klubben der nu tæller 57 aktive seniorer.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2016, 17:54 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #1
« Svar #6: 22 Feb 2016, 14:59 »

Super spændende, har du prøvet at spille så langt nede før?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #1
« Svar #7: 22 Feb 2016, 15:01 »

Super spændende, har du prøvet at spille så langt nede før?

Tror det - men Level 11, 10 og 9 minder meget om hinanden i England og har spillet meget LLM i de tyske lokal ligaer Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
A Humble Beginning ! #2
« Svar #8: 23 Feb 2016, 18:56 »


Penzance A. F. C.


Taktisk oplæg




Klubbens taktik kommer til at tage udgangspunkt i en 4-1-2-3 - Dette er i min optik den bedste måde at begå sig på i England
Når klubben indtager en mere professionel struktur vil der blive lagt mere vægt på den taktiske del !



15-12-2015
- Midtvejsmøde i klubben - 19:10

Andersen indtaget podiet

"Velkommen til de herre... Vi er som bekendt halvvejs i sæsonen, og status er at sæsonen er startet som få forventede men alle drømte om ! 1. pladsen ligger for vores fødder og vi agter at beholde den til sæsonens sidste kamp !

Da jeg kom for godt 5 måneder siden, sikrede jeg at en stor del af jer kom til klubben. ALLE med en drøm om avancere klubben og være en del af historien. Dette betød at flere har måtte tage til takke med reserveholdet - Dette er nødvendigt for at udvikle klubben, men i den forbindelse vil i fremover se en større indsats på at udvikle de unge spillere i klubben"




I foråret er følgende spillere fundet værdige til at tilslutte sig U19 1. holdet





Sæsonen


Sæsonen er overstået og Penzance slutter på en flot 1. plads !



Det har været en sæson præget af et stærkt sammenhold, hvor alle har taget del i klubbens fremtid - ikke alle har fået lige meget spille tid, men alle har haft mulighed for at vise deres værd.

Flot har det været at Karl Shingler blev årets topscore med 31 kampe og 24 mål !.. dette var dog ikke nok til at gøre ham til årets spiller i klubben, en ære der tilfaldt 20 årige midtbane James Byrne, en spiller jeg hentede til inden sæsonen, det blev til 28 kampe, 15 mål, 6 oplæg og 8 gange MoM - Han kom fra Exeter og er klart den stærkeste spiller i klubben.


Økonomi


Klubben forsøgt at finde penge til at udvide ungdomsfacilitetern e men dette har ikke været muligt.

Dog har klubbet leveret et overskud på 245.000 DKK over de sidste 12 måneder, og har nu en egenkapital på 250.000 DKK, der arbejdes på at få klubben ind i en semiprofessionel struktur
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #2
« Svar #9: 23 Feb 2016, 20:13 »

Stærkt med oprykning! Du satser vel på direkte oprykning de første par sæsoner, eller hvad? Smiley

Og vigtigt med plus i økonomien. Det betyder meget i de lavere rækker. Hvad består indtægten af? Synes det lyder vildt du kan generere så "stort" et overskud på en sæson i level 11. Billetpriserne på jo være nærmest ikke eksisterende?
Logged

Arsenal <3

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #2
« Svar #10: 23 Feb 2016, 23:00 »

Stærkt med oprykning! Du satser vel på direkte oprykning de første par sæsoner, eller hvad? Smiley
Satser på at være en del af toppen de næste 2-4 år og gerne med 1-2 oprykning HVIS jeg kan blive ved med at hente stærke folk ind - det hjælper meget at jeg kun er semi pro Smiley


Og vigtigt med plus i økonomien. Det betyder meget i de lavere rækker. Hvad består indtægten af? Synes det lyder vildt du kan generere så "stort" et overskud på en sæson i level 11. Billetpriserne på jo være nærmest ikke eksisterende?

Indtægten består af:
Entréindtægter = 218.000 DKK
Kampindtægter = 113.000 DKK
Sæsonkort = 50.000 DKK
Sponsorater = 20.000 DKK

Det er alle som er over 10.000 DKK - Da det jo var en amatør klub har jeg ikke rigtig haft nogen udgifter til holdet, Stadionvedligeholde lsesudgifter på 50.000 DKK og skat på 53.000 DKK er mine største udgifter  ! Wink

Billetpriserne er som resten af England høje !! .. Hvis du vil se os på hjemmebane er gennemsnitsprisen 165 DKK pr. billet og et årskort vil koste dig hele 2.348 DKK - og dem havde jeg omkring 30 af.
Desuden var der i snit 101 tilskuere til mine kampe Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #2
« Svar #11: 24 Feb 2016, 06:13 »

LLM = klasse. Er helt sikkert med her og flot med oprykningen.
Logged


Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #2
« Svar #12: 24 Feb 2016, 12:33 »

Dejligt at se andre også tager fat i LLM i England, følger helt klart med! Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Humble Beginning ! #2
« Svar #13: 24 Feb 2016, 15:00 »

Lækkert med oprykning Smiley Bliver spændende at se hvor mange du kan præstere i træk Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #3
« Svar #14: 22 Jun 2016, 18:27 »


Penzance A. F. C.


2016-2017


15-06-2016
- Opstartsmøde i klubben - 10:00

En lav mumlen fylder lokalet - flere fra de bedre borgerskab samt lokalavisen er dukket op. Spillere, ansatte og forældre til de unge spillere er dukket op for at få et indblik i den kommende sæson.
Det alle venter på, er information omkring klubbens status - bestyrelsen har endnu ikke meldt ud om plannerne om en Semi-Professionel klub er succesfulde !


Andersen træder op til mikrofonen

"Det glæder mig at se alle der er mødt frem i dag.
For at starte med det som mange er jer er kommet for, nemlig status på klubbens situation, så kan jeg meddele at med en egenkapital på 250.000 DKK har bestyrelsen truffet valget at Penzance Association Football Club, pr. 1.7.2016 officielt er en Semi-Professionel klub !"

Klapsalver fra tilhørende giver genklang i det lille forsamlingshus


"Og... og.. mine damer og herrer... Jeg kan byde de første tre spillere som får kontrakt i klubben velkommen i dag !
Først har vi Jake Morris tidligere ungdomsspillere hos Plymouth Argyle, dernæst har vi købt Ryan Gamle i Elburton Villa for 20.000 DKK og sidst med ikke mindst har vi hentet Philip Waters, Philips har erfaring fra Sky Bet 2 og Premier League Syd.

Vi har også måtte sige farvel til otte spillere, som alle har valgt mindre ambitiøse klubber, og vi takker dem for deres indsats i klubben"



15-12-2016
- Midtvejsmøde i klubben - 19:10

Bestyrelsesformand David Short indleder mødet

"Allerede fra starten af sæsonen har vi internt i klubben arbejdet hård med at sikre overlevelse i South West Peninsula League Premier Division og jeg kan roligt konstatere at overlevelsen er sikret !
Andersen og drengene er nemlig godt i gang med at gøre det umulige, nemlig at sikre den 2. oprykning på blot to sæsoner!

Jeg vil lade Andersen selv evaluere holdets indsats."

Der stråler selvtillid ud af den unge Andersen da han griber mikrofonen

"Tak David, som sagt er vi på rette vej, og i forhold til tidsplanen klubben har lagt er vi, i fodboldtid, ubeskriveligt langt foran. Dette kan vi kun takke holdet og staben for, de ligger et kæmpe arbejde og megen fritid i projektet !

I år har jeg valgt at hente tre af vores U17 spillere op til 1. holdet - alle tre spiller på positioner hvor vi mangler brede og konkurrence, samt at deres niveau er langt over U17.
Der er tale om Robbie O'Sullivan, som de fleste af jer har set på vores ungdomshold og som sidste sæson blev topscore i ungdomsrækkerne med 28 mål i 30 kampe !
sammen med ham er også Tristain "Shitty" Chitty, vores unge målmand som bliver reserve keeper på 1. holdet efter Josh Campbell.
Sidst men ikke mindst er også Brett Cull rykket op, han er tiltænkt en rotationsplads på holdet.

Det betyder at vi nu er intet mindre end 43 senior spiller på 1. holdet.



Sæsonen 2016-2017


Sæsonen er spillet færdig og vi er sluttet på en 1. plads, om end det var en meget tæt division !



Vi klarede os dog ikke så godt som forventet i Walter C Parson Cup, men bestyrelsen har meldt ud at fokus på ligaen var 1. prioritet.
Derudover kom vi længere end forventet i FA vase!

Der er flere elementer der har sikret os sejren i denne sæson, den første er Josh Campbell som har holdet buret rent i 16 kampe ! Det har generelt været den stærke defensiv der har fået os igennem sæsonen da Milo Schakleford har været vores topscorer med blot 11 mål. Derimod har James Byrne endnu engang vist sig som uerstattelig spiller for klubben, med 10 gange kampens spiller samt flest nøgle aflevering gennem en sæson, skal ikke være ubelønnet og derfor er James fra næste sæson anfører i klubben !


Økonomi


Modsat sidste sæson har vi denne gang udbetalt lønninger til såvel spillere som stab. Der er pt. 8 spillere på deltidskontrakt og 3 på ungdomskontrakter og to medlemmer af staben der har hævet løn i klubben.
Dette har resulteret i et underskud på
177.974 DKK og efterlader klubben med en egenkapital på 63.541 DKK - Det forventes forsat at 2017-2018 skal ende som et nul-år.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2016, 18:40 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010