home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Vinteropdatering
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vinteropdatering  (Læst 14147 gange)
Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Vinteropdatering
« : 17 Feb 2016, 01:25 »

Hej Freaks!

Jeg ved ikke om der er en tråd med følgende spørgsmål, eller om jeg bare ikke er helt opdateret. Men jeg tænkte på om i vidste hvornår der kom en officiel FM16 transferopdatering her efter januars transfervindue? Nu er LFCMarshall jo stoppet med at lave uofficielle... Skuffet

God aften/nat Freaks! :-)
Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

Gungner
Gæst
 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #1: 17 Feb 2016, 03:55 »

Der er cirka 3-4 tråde med det samme spørgsmål... Søgefunktionen kan bruges til at tjekke den slags.
Men du får samme svar som alle andre: Der er ingen officiel dato, men det bliver nok i slutningen af februar/starten af marts, ligesom alle de foregående år.
Logged

marck88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #2: 18 Feb 2016, 09:23 »

Logged

Natan
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #3: 22 Feb 2016, 23:35 »

Gungner: Det er jeg ked af, jeg burde lige have læst lidt op på det og gjort en research før jeg postede dette opslag, men tak for svaret alligevel :-)

Marck88: Tusinde tak, den vil jeg downloade og så igang med et save med Espanyol, forhåbentlig er de nye ejere med Peace
Logged

Brøndby IF - Liverpool FC - RCD Espanyol

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #4: 03 Mar 2016, 10:49 »

Jeg er klar over at der er flere tråde med det emne. Jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvornår kommer den nye patch?

Jeg har læst at det plejer at være i slutningen af feb/starten af marts - Vi er nu i starten af marts!  Græder

Jeg har også læst at der har været problemer, men at de ville melde ud så snart der er nyt.

Der må være nogle FREAKS der ved om der er kommet nyt og hvad status er???

Har ikke spillet i flere uger, fordi jeg ville vente til den nye patch kom - jeg er ved at gå til  Græder Hjælp mig med (godt) nyt!!!

Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #5: 03 Mar 2016, 11:13 »

Jeg er klar over at der er flere tråde med det emne. Jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvornår kommer den nye patch?

Jeg har læst at det plejer at være i slutningen af feb/starten af marts - Vi er nu i starten af marts!  Græder

Jeg har også læst at der har været problemer, men at de ville melde ud så snart der er nyt.

Der må være nogle FREAKS der ved om der er kommet nyt og hvad status er???

Har ikke spillet i flere uger, fordi jeg ville vente til den nye patch kom - jeg er ved at gå til  Græder Hjælp mig med (godt) nyt!!!



INGEN ved noget. Den kommer når den kommer.

Måske på tide Sunbao sætter en disclaimer op på forsiden og fortæller folk dette.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #6: 03 Mar 2016, 11:47 »

Jeg er klar over at der er flere tråde med det emne. Jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvornår kommer den nye patch?

Jeg har læst at det plejer at være i slutningen af feb/starten af marts - Vi er nu i starten af marts!  Græder

Jeg har også læst at der har været problemer, men at de ville melde ud så snart der er nyt.

Der må være nogle FREAKS der ved om der er kommet nyt og hvad status er???

Har ikke spillet i flere uger, fordi jeg ville vente til den nye patch kom - jeg er ved at gå til  Græder Hjælp mig med (godt) nyt!!!



Seneste meldinger på twitter giver udtryk for snart, men den er ikke klar endnu. Så vi må væbne os med tålmodighed!
 
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Gungner
Gæst
 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #7: 03 Mar 2016, 12:01 »

Inde på SI Games' forum siger de at når den kommer, kommer der en udmeldning. Så længe der ikke er kommet en udmelding, er den ikke kommet!
De siger selv at de har lidt problemer med match-engine i den nye patch, og det er derfor det trækker ud.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #8: 03 Mar 2016, 12:11 »

Jeg er klar over at der er flere tråde med det emne. Jeg tillader mig alligevel at spørge: Hvornår kommer den nye patch?

Jeg har læst at det plejer at være i slutningen af feb/starten af marts - Vi er nu i starten af marts!  Græder

Jeg har også læst at der har været problemer, men at de ville melde ud så snart der er nyt.

Der må være nogle FREAKS der ved om der er kommet nyt og hvad status er???

Har ikke spillet i flere uger, fordi jeg ville vente til den nye patch kom - jeg er ved at gå til  Græder Hjælp mig med (godt) nyt!!!



Den kommer når den kommer. Hvis du ikke kan vente, så hent en uofficiel update, f. eks. den marck88 linker til (jeg bruger Sortitoutsi's). Du får ikke bedre svar, end at du må vente.
Logged

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #9: 03 Mar 2016, 15:07 »

Der er desværre intet nyt pt, planen var udgivelse i sidste uge, men som så måtte udskydes pga tekniske problemer i forhold til spillet på en af de platforme det kan spille på.
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #10: 03 Mar 2016, 15:20 »

Mange tak for alle jeres svar. Det var ikke meget godt nyt, men det var nyt. Fedt at i altid kan hjælpe.  Thumbs Up

Jeg venter nu (tålmodigt) på den kommer!
Logged

Micks
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #11: 03 Mar 2016, 15:50 »

Der er desværre intet nyt pt, planen var udgivelse i sidste uge, men som så måtte udskydes pga tekniske problemer i forhold til spillet på en af de platforme det kan spille på.

Hey Sunbao, hvor får du den info fra? Nu ved jeg du har interne kilder men på twitter mm. har de været ekstremt sparsomme med info omkring opdateringen. Efter min mening er det helt hen i vejret ikke at give en eller anden for hint omkring hvornår den udkommer. Men som du nævner, det kan jo også være at skyde sig i foden selvfølgelig hvis der opstår problemer.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #12: 04 Mar 2016, 10:18 »

Så er der lidt nyheder omkring update  Thumbs Up

https://twitter.com/milesSI/status/705569365228392449
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #13: 04 Mar 2016, 10:22 »

Lækker nyhed.

Tænker vi kunne bruge denne tråd lidt anderledes nu hvor der er gode nyheder.

Hvilke klubber kunne være interessante i forhold til den nye opdatering - hvor er det sket store ting henover efteråret og vinteren?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vinteropdatering
« Svar #14: 04 Mar 2016, 10:29 »

Lækker nyhed.

Tænker vi kunne bruge denne tråd lidt anderledes nu hvor der er gode nyheder.

Hvilke klubber kunne være interessante i forhold til den nye opdatering - hvor er det sket store ting henover efteråret og vinteren?

Synes egentlig at Sunderland virker spændende. Måske de skulle have et skud i den nye update! Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010