home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Alka Superliga til tops
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Alka Superliga til tops  (Læst 44599 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #15: 09 Feb 2016, 08:49 »

De er pisse ringe, selv bendtner er for dårlig, og Sisto valgte Sociadad. uambitiøst.
Satser på at hente Vigen hjem til Danmark, kan forhåbenligt signe ham på fri til jul, med ankomst til sommer.
Men ud over ham, er der sku langt mellem snapsene i DK. Jeg har dog et par danske talenter, som jeg bruger meget tid på at udvikle i den rigtige retning.

I FM15 havde jeg stor succes med at hente danske talenter hjem igen.
Og det var med SønderjyskE, så med de større hold burde det være lidt mere attraktivt Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #16: 09 Feb 2016, 09:43 »

I FM15 havde jeg stor succes med at hente danske talenter hjem igen.
Og det var med SønderjyskE, så med de større hold burde det være lidt mere attraktivt Smiley

Hvis de kan købes for en fair pris gør jeg det bestemt også, men de skal f****** også være til en pris hvor jeg ikke kan få andet der er bedre eller lige så godt.
Tag Zungu på min midtbane f.eks. Afrikaner, 1,5 millioner kr. Talent der er på niveau med Delany og Kvist.
Lasse Vigen på samme tidspunkt, 157 millioner, Vigens potentiale er en smule større men det retfærdiggøre ikke en pris på 100x så meget. Hvis ligaen skal til tops, må jeg desværre spille uden følelser, og være kold og kynisk i mine beslutninger.
Hvis jeg havde følelser med, så ville jeg være startet i brøndby, og aldrig have rørt FCK. Jeg ville talent udvikle frem for alt, og fortrække spillere fra egne rækker.
Men det er ikke tilfældet i dette save, det handler om snedigt købmandsskab, store salgssummer, og kvalitet i spillerne.
Michu - fri
Azeez - fri
Kirchoff - fri
Figueras - fri
Maicon - fri
Bendtner - fri
Yun Suk-Young - fri


Det er 7 spillere, der ALLE var forbedringer til holdet, og spillere som løftede det generelle niveau på holdet, som jeg fik på fri.

Zungu 1,5 millioner
Zivkovic 4 millioner
Schøne 7 millioner
Lingaard 12 millioner (dyreste køb hidtil)

Zungu kunne ikke gå direkte ind, men han har udviklet sig til at være fast starter
Zivkovic er min bedste spiller, og jagtes af de største klubber i verden
Schøne, dansker, stabil og god spiller billig, dejligt.
Lingaard, "dyrt" køb, men han har været enormt vigtigt, og spillede til næsten 8 i snit i første sæson.

Tror det understreger pointen Wink
 
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #17: 09 Feb 2016, 09:57 »

Vigen og Billing var mine ønske spiller, men som du også har problemet med, så er de alt for dyre.

Hvordan er en spiller som Rasmus Nicolaisen fra FCM i FM16?

Kan se der skal lidt udenlandsk til for at kunne højne ligaen på den korte bane med 3 å i hvert klub  Thumbs Up
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #18: 09 Feb 2016, 10:59 »

Vigen og Billing var mine ønske spiller, men som du også har problemet med, så er de alt for dyre.

Hvordan er en spiller som Rasmus Nicolaisen fra FCM i FM16?

Kan se der skal lidt udenlandsk til for at kunne højne ligaen på den korte bane med 3 å i hvert klub  Thumbs Up

Ham har jeg faktisk ikke haft kig på, når jeg starter fm vil jeg kigge på ham med det samme, hvis du eller andre har gode forslag til danske talenter så sig endelig frem.
De skal have minimum 3,5 i potentiale, og maks koste 10 millioner.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #19: 09 Feb 2016, 19:28 »

Ham har jeg faktisk ikke haft kig på, når jeg starter fm vil jeg kigge på ham med det samme, hvis du eller andre har gode forslag til danske talenter så sig endelig frem.
De skal have minimum 3,5 i potentiale, og maks koste 10 millioner.

Han blev i hvert fald go' for mig i FM 15.
Det samme med Lucas Jensen og Børsting.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #20: 10 Feb 2016, 19:53 »

Datoen siger d.2 december, året lakker mod enden, og vi er færdige med dette års CHL gruppespil.
Gruppen kunne har været endnu hårdere, men Juventus, Leverkusen og Sporting var ingen nem opgave. Jeg havde dog forvente mere end 4 point, som minimum 7.
Det blev desværre kun til 4 point, men det var heldigvis nok til sikre en 3. plads.
Derfor er vi for andet året i træk i playoff i Euro League.

Jeg har fiflet lidt med en taktik, som skal bruges mod de STØRSTE af de STØRSTE, og den blev for første gang brugt mod Juventus i CHL, vi kunne faktisk have vundet kampen, Juventus havde kun 1, 100% chance, som de selvfølgelig udnyttede, vi havde 2, og vi udnyttede dem ikke.
Taktikken er uden angriber, og lyder på 4-2(DM)-2-2(COM Skyggeangribere)

Vi fik 0-0 mod leverkusen med taktikken, hvilket også er godkendt, da det var det jeg sigtede efter. Holdet har stadig ikke lært den fuldstændig at kende, så jeg er fortrøstningsfuld.

Ud over CHL er slut vores vedkommende, så er det blevet tid til at kåre årets spiller i ligaen, er er 16 kandidater, hvoraf 10 er FCK spillere.
Kvist
Traore
De Paul
Cornelius
Lingaard
Kirchhoff
Zivkovic
Verbic (som blev solgt for 70 millioner)
Zungu
og
Figueras.

Jeg har fået yderligere 52 millioner at handle for, men de får bare lov at stå og hygge sig på kontoen, jeg har kun tænkt mig at bruge penge i tilfælde af at der bliver solgt, eller den helt rette spiller dukker op, til den hel rette pris.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #21: 11 Feb 2016, 13:59 »

Well, jeg påstod at jeg ikke ville handle.
Må tage det i mig igen, Lasse Vigen har underskrevet en forhånds og kommer til sommer.
Carrick er kommet ind på fri

Zivkovic er blevet solgt... Skuffet han havde frikøb på 75
Fik 72 + 4,5 over 12 og 30% videresalg.
Kadri blev pigesur og ville væk, væk han kom, 15 mil + 50% videresalg

Jeg leder pt. Efter erstatning til zivkovic og regner med at sælge en enkelt cm dette eller næste vindue.
Zapata er også jaget vildt, og er blevet en primadonna, lader ham dog ikke gå for under 24 millioner.
Jeg har store problemer når det kommer til egen avl.


Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #22: 12 Feb 2016, 10:04 »

Hvor er Mikkel Duelund ved dig?
Hos mig er han lige blevet solgt til Atletico Madrid

Sygt at du får VIGEN!!!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #23: 12 Feb 2016, 12:50 »

Hvor er Mikkel Duelund ved dig?
Hos mig er han lige blevet solgt til Atletico Madrid

Sygt at du får VIGEN!!!

Har lige hentet Duelund fra Göteborg, 8 millioner Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #24: 12 Feb 2016, 13:04 »

Har lige hentet Duelund fra Göteborg, 8 millioner Smiley

Må jeg se et SS af ham som han er i dit spil :-)?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #25: 21 Feb 2016, 15:09 »

er tilbage fra ferie, så her kommer ss

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #26: 21 Feb 2016, 15:34 »

Jeg afsluttede anden sæson på min ferie, CHL gruppen sluttede med en 3. plads og vi træk Olympiakos i Euro League play off.
Jeg forventede at slå dem, men vi fik sku en røvfuld på hjemmebane, og vandt 1-0 ude, men det var ikke nok til at gå videre.

Vi tabte ikke en eneste kamp i ligaen, og vandt pokalen.

Europæisk fik vi bidraget udemærket til indsamlingen af point til ligaen, vi endte på 6750 point, mindre en sæsonen før, men nok til at rykke ligaen fra en 17. til en 15. plads, hvilket udløser til pladser i CHL kvalen.

jeg stod i starten af sæsonen med mulighed for at købe Rodrigo De paul fra Valencia for 40 millioner, men jeg valgte at leje ham uden købsklausul.
Det viste sig at være en for kortsigtet løsning, Han blev min suverænt bedste spiller i sæsonen, men han smutter desværre tilbage til valencia, jeg er derfor på jagt efter en ny skyggeangriber.

Ud over at Paul smutter, så har Yun Suk-young får stjerne nøkker, og vil til newcastle, hvilket han kommer.
Lasse Schöne fik ikke meget spilletid, og derfor også smidt videre, i en alder af 31 fik vi 25 millioner for ham, han er røget til fulham.
Michu er også skudt afsted for 5 millioner kroner
og Jan Kirchoff som blev hentet fra Bayern sidste sæson har endelig fået gang i karrieren efter at være gået i stå i bayeren, han er røget til leicester for 40 millioner.
Bendtner slog heller aldrig rigtig igennem, han kunne nok godt have scoret flere mål hvis han havde fået mere spille tid men Nabil Ghilas hentet af min sportschef har bombet alt synder og sammen, og derfor er bendter skudt afsted for 15 millioner.

Det betyder dersværre at jeg må ud og handler igen igen.
Jeg havde håbet på at kunne undgå den store transfer aktivitet, og måske hente en enkelt nøglespiller eller 2, men i stedet må jeg ud og hente 2 VB'er
minimun 1 skyggeangriber, 1 angriber, og en enkelt CB.


« Seneste Redigering: 21 Feb 2016, 15:49 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #27: 21 Feb 2016, 15:51 »

jeg var egentligt sikker på Kirchoff var fortid, men han valgte at afvise leicsters tilbud, om han bliver eller ryger videre i sidste ende må tiden vise.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #28: 27 Mar 2016, 15:58 »

Nu er det ved at være noget tid siden jeg er kommet med en Update.
Vi er i 3. Sæson endt som 1'er i chl gruppe bestående af Barca, SLB og PSV, vi slog endda Barca 1-2 på Camp Nou.
Tielmans er kommet i vinter transferen.

Liverpool er trukket i 1/8 i år bliver nok sidste år i FCK.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Alka Superliga til tops
« Svar #29: 30 Mar 2016, 15:47 »

Efter at have vundet 1-0 ude mod liverpool er jeg fortrystningsfuld, mine taktiske overvejelser gav pote mod dem.
Det hele handlede om at lukke Fermino og Coutinho ned, hvilket lykkedes rigtig godt, særligt Fermino delen.
Couthino var i hopla, og snød mine spillere da nogle gange, men Valdes viste sikre hænder på Anfield.

Vi kommer til at stille mere defensivt hjemme, på Anfield spillede vi 4-2-3-1 kontra, mine overvejelser går i næste kamp på at spille 4-2-4-2 (Uden angriber)
eller 4-1-2-2-1.
Tror jeg starter med 4-2-4-2.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010